توسعه دهندگان Witcher 4 ابزارهای ساختمانی جهانی را برای ایجاد دنیای همهجانبه ایجاد کرده اند


توسعه Witcher 4 ما در حال حاضر برای توسعه این کار سخت تلاش می کنیم. در قسمت اخیر CD Projekt Red’s Podcast پاسخ داده شده ، مدیر ارشد ارتباطات Paweł Burza ، مدیر بازی سباستین کالمبا ، میشائی جانیسوزسکی ، مدیر هنر محیط زیست ، و مدیر تولید مهندسی ، جان هروناوویچ در مورد اینکه چگونه این استودیو در تلاش است تا آنجا که ممکن است دنیای بازی را غوطه ور کند.

به گفته این تیم ، بخش اعظم کارهای توسعه بازی بر تبدیل شدن به یک باورپذیری با جنبه های مختلف مانند ساخت جهانی متمرکز است. هرمانوویچ در مورد “محیط ، شخصیت ها و اینکه چگونه همه چیز در سطح خود قرار می گیرد صحبت کرد.” وی ادامه داد: “همه چیز باید سازگار باشد.”

“برای ما مهم است که بازیکنان جهان را بدست آورند [as] من می توانم آن را تا آنجا که می توانم باور کنم. “

“از آنجا که ما باید حتی خطوط درخت را به طور خاص ایجاد کنیم ، همانطور که شما گفتید.” بنابراین ما ابزارهایی داریم که آنها از ما پشتیبانی می کنند ، و ما در داخل تیم ساختمان جهانی خود می سازیم ، ابزارهایی که کار ما را کمی سریعتر می کند و کمی بیشتر ، من می گویم که به سادگی برای زندگی در کل جهان. “

متمرکز بر ایجاد این جهان است Witcher 4 آنچه بازیکنان به آن اعتقاد دارند با اظهارات کارنبا در ژانویه سازگار است. در مصاحبه ای ، کارنبا گفت که این استودیو تمام NPC ها را می خواهد Witcher 4 به نظر می رسد که آنها زندگی خود را دارند.

“این قانون برای ساختن همه وجود دارد [The Witcher 4] Kalemba به نظر می رسد که NPC ها در داستان های خود زندگی می کنند.

فیلیپ وبر ، کارگردان داستان همچنین در مورد CD Projekt Red صحبت کرد که در اولویت دنیای همهجانبه قرار دارد. Witcher 4 من در ماه دسامبر برمی گردم. وی گفت که نقشه های بازی های آینده بزرگتر خواهد بود ، اما لزوماً نباید بزرگتر از آنچه دیدیم. Witcher 3بشر در عوض ، استودیو می خواهد دنیای بازی ها را کاملاً ناخوشایند ، غوطه ور و منظم تر کند.

این استودیو در حال کار بر روی بازی است ، اما ماه گذشته تأیید کرد که طرفداران این حق رای دادن نباید نفس خود را برای انتشار به زودی حفظ کنند. در ماه مارس ، استودیو از طریق جلسه نامه های مالی سه ماهه فاش کرد Witcher 4 این تنها در اوایل سال 2027 منتشر می شود.

CD Projekt CFO Piotr Nielubowicz گفت: “ما هنوز تاریخ پرتاب دقیق این بازی را اعلام نمی کنیم.” “آنچه ما اکنون می توانیم به اشتراک بگذاریم تا به سرمایه گذاران بیشتر بیفتد این است که بازی در چارچوب زمانی اولین هدف برنامه تشویقی شروع نمی شود ، که در تاریخ 31 دسامبر 2026 به پایان می رسد.”

Witcher 4 برای PC ، PS5 و Xbox Series X/S ساخته شده است. تریلر اعلامیه اصلی را از دسامبر باک بررسی کنید. من همچنین یاد گرفتم که CIRI از جرالت به عنوان شخصیت اصلی بازی به عهده خواهد گرفت.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید