سازنده بازی The Witcher 4 در مورد واکنش طرفداران به Ciri به عنوان شخصیت اصلی صحبت می کند


با هم اونیموشا: راه شمشیر و عاقبت مورد انتظار اوکامیCD Projekt RED ویچر 4 این احتمالاً بزرگترین اعلامیه در The Game Awards 2024 بود. گرالت در نقشی ناشناخته باز می گردد (همانطور که در تریلر می شنوید)، اما سیری به شخصیت اصلی تبدیل شده است.

این پاسخ واکنش‌های بی‌شماری را برانگیخت، از مثبت تا عصبانیت. با این حال، به گفته فیلیپ وبر، کارگردان داستان، این تصمیم گرفته نشده است زیرا تیم “آن را کاملاً ساخته است.” لطفاً توجه داشته باشید که این شامل چند اسپویل برای The Witcher 3: Wild Hunt و کتاب است.

وبر، همراه با کارگردان بازی سباستین کالمبا، با Eurogamer در مورد احساس آندری ساپکوفسکی، سازنده سریال، درباره این انتخاب صحبت کردند. “در واقع، من می توانم پاسخ بسیار خوبی به شما بدهم، زیرا این پاسخی است که آندری ساپکوفسکی همیشه می دهد. پاسخ در کتاب است. در رمان، آندری ساپکوفسکی سیری را به عنوان ویچر و بارها توصیف می کند، و گرالت نیز به سیری اشاره می کند. ویچر در کتاب‌ها، بنابراین من فکر می‌کنم این اساساً همان چیزی است که آندره ساپکوفسکی درباره این موضوع فکر می‌کند.

اما وبر گفت که «نگرانی‌ها و واکنش‌های بسیار قانونی زیادی» درباره سیری به عنوان شخصیت اصلی وجود دارد. «زیرا من فکر می‌کنم بسیاری از آنها از اشتیاق ناشی می‌شوند، و فکر می‌کنم بسیاری از این سؤال‌ها نیز سؤالاتی هستند که ما از خود می‌پرسیم.

بنابراین ما واقعاً دوباره از آندری ساپکوفسکی، دانش سه کتاب قبلی، قانون، بهره مندیم. جادوگر ما می خواهیم آن را جدی بگیریم و می خواهیم واقعاً به آن احترام بگذاریم. بنابراین اساساً تمام پاسخ هایی که می خواهیم بدهیم این است ویچر 4 با این نگرش سازگار است. ما ناگهان چیزی را درست نمی کنیم فقط به این دلیل که می خواهیم آن را بسازیم. ما می خواهیم این موارد را جدی بگیریم. ”

وبر تصدیق کرد که می‌تواند «تا روزی که من بمیرم درباره گرالت بازی بسازد» و فهمید که هواداران چگونه می‌خواهند بازی دیگری با گرالت داشته باشند. اما من به خودم فکر می کنم و به همه ما فکر می کنم. [at CDPR]و همچنین دیدن همه فرصت‌هایی که Ciri برای ما به ارمغان می‌آورد، هم با شخصیت او و هم اینکه چه کسی است، اما همچنین ببینیم که چه کاری می‌توانیم با او انجام دهیم از نظر گیم‌پلی واقعاً هیجان‌انگیز است.

“بنابراین بهترین پاسخ برای ما و برای افرادی که در حال حاضر واقعاً نگران هستند، اساساً این است که وقتی آماده هستیم، این کار را واقعاً خوب و با دقت انجام می دهیم. من فکر می کنم خود بازی آنها را متقاعد خواهد کرد و امیدوارم که اینطور باشد. چون فکر می‌کنم اعمال بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند.”

علاوه بر این، Kalemba خاطرنشان کرد که بذرها قبلاً کاشته شده اند. The Witcher 3: Wild Hunt زیرا سیری قابل پخش خواهد بود. به یاد داشته باشید که ما نه تنها توسعه‌دهنده، بلکه گیمر هستیم و همانطور که می‌دانید، در حال حاضر با قهرمان دوم شروع می‌کنیم. شکار وحشی. بنابراین قبلاً کمی اذیت کردن وجود داشت. بنابراین ما واقعا [are] همه چیز در مورد این است که مطمئن شوید آن تماس‌ها تماس‌هایی با آموزش خوب هستند. و همانطور که فیلیپ قبلاً گفته است، من واقعاً معتقدم که ما داستان های بسیار خوبی برای گفتن با سیری داریم و او شایسته آن است. ”

ویچر 4 با Unreal Engine 5 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC توسعه یافته است. تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما تولید در مقیاس کامل ماه گذشته آغاز شد، بنابراین احتمالاً هنوز راه زیادی باقی مانده است. لطفا منتظر بروزرسانی باشید. همچنین، ویژگی ها را در اینجا بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید