The Last of Us Part 2 Remastered پچ جدیدی دریافت کرد که برخی از مشکلات جزئی را برطرف کرد، اما مهمتر از آن پشتیبانی از PS5 Pro را اضافه کرد. حالت های عملکرد و وفاداری هنوز در دسترس هستند و نرخ فریم بالاتری نسبت به PS5 دارند. با این حال، یک حالت Pro جدید نیز وجود دارد که با رزولوشن 1440p رندر می شود و با استفاده از PlayStation Spectrum Super Resolution در PS5 Pro به 4K ارتقا می یابد.
نرخ فریم 60 فریم در ثانیه در نظر گرفته شده است، اما به نمایشگر سازگار نیاز دارد. در مورد رفعها، مشکلاتی مانند مشکل باز نشدن تروفیها پس از ذخیره دادهها در نسخه PS4 و مشکل ناپدید شدن نیم تنه ابی هنگام تبادل پوستههای جایزه برطرف شده است. No Return همچنین مشکلاتی مانند عدم احتساب بمب های بیهوش کننده در آمارهای بیهوشی را برطرف کرد.
کشتارهای اسلحه ای که در حین کشتارهای مخفیانه انجام می شوند نیز باید به درستی ردیابی شوند. یادداشتهای پچ کامل را در زیر بررسی کنید. The Last of Us Part 2 Remastered همچنین در PS5 موجود است. بررسی ما را برای جزئیات بیشتر بخوانید. سونی تاریخ انتشار را اعلام نکرده است، اما گفته می شود که یک پورت رایانه شخصی نیز در دست ساخت است.
The Last of Us Part 2 Remastered Patch 1.2.0
پلی استیشن 5 پرو
- اضافه شدن حالت رندر جدید با استفاده از وضوح فوق العاده طیفی پلی استیشن (PSSR)
- حالت جدید “Pro” خروجی PSSR را به 4K ارتقا میدهد و در 1440p رندر میشود و در عین حال هدف 60 فریم بر ثانیه* را حفظ میکند.
- حالتهای رندر پرفورمنس و Fidelity هنوز در دسترس هستند و در مقایسه با PS5* اصلی، تجربه روانتر و نرخ فریم بالاتری را ارائه میدهند.
*ویژگی های پیشرفته به پلی استیشن 5 پرو و نمایشگر سازگار نیاز دارند.
مشترک
- مشکلی که در آن برخی از تروفی ها پس از وارد کردن داده های ذخیره PS4 باز نشدند، برطرف شد
- مشکلی که میتوانست تنه ابی هنگام تعویض پوستههای جایزه محو شود، برطرف شد
گیم پلی
- [The Tunnels] مشکلی که دینا در حال فرار در مترو میتوانست گرفتار شود، برطرف شد
هیچ بازگشتی مجاز نیست
- رفع مشکلی که در آن بمب های بیهوش کننده به طور دقیق در وضعیت “بهت زده” بازیکن حساب نمی شد
- رفع مشکلی که در آن برخی از قتلهای اسلحه بهطور دقیق وضعیت بازیکن را در هنگام انجام کشتن مخفیانه بین قتلها با سلاح ردیابی نمیکردند.
- رفع مشکلی که در آن آمار Shiv به طور دقیق در آمار “Shiv” بازیکن حساب نمی شد.
صوتی
- [On Foot] مشکلی که در آن تراکهای موسیقی در هنگام سرعت رانینگ آنطور که در نظر گرفته شده بود پیشرفت نمیکردند برطرف شد
دسترسی
- پشتیبانی اضافی اضافه شد تا تنظیمات دسترسی بیشتر کنسول پلی استیشن 5 اکنون در بازی منعکس شود
- [The Tunnels] مشکلی که در آن کدهای اتاق های قفل شده با استفاده از حالت گوش دادن بهبودیافته یافت نمی شد، برطرف شد
- [No Return] رفع مشکلی که در آن دشمنان مشخص شده در Gambit به درستی در هنگام استفاده از حالت کنتراست بالا شناسایی نشدند.
محلی سازی
- اصلاحات محلی سازی جزئی مختلف در چندین زبان
نویسنده: Ravi Sinha