به روزرسانی برای همیشه در زمستان مکانیک آب ، آتش سوزی و بازسازی در مناطق جدید به ارمغان می آورد


ادامه دسترسی زودهنگام تیراندازهای عصاره با مضمون وحشت تعاونی زمستان ابدی، Developer Fun Dog Studios یک به روزرسانی گسترده جدید را برای بازی منتشر کرده است. به روزرسانی با نام “نزول به Averno آسان است” ، تغییرات بسیاری از جمله مکانیسم کاملاً جدید پیرامون جنبه مدیریت آب را به همراه می آورد.

مکانیک ، معروف به آب 3.0 ، دیگر منبعی نیست که دائماً در زمان واقعی تخلیه شود. در عوض ، آب ارز است که در حال حاضر برای دسترسی به آن از طریق نقاط مختلف ورود به منطقه استفاده می شود. هر نقطه ورودی دارای هزینه آب خاصی است که از یک محدوده کوچک تصادفی است.

در Multiplayer ، میزبان بازی وظیفه پرداخت هزینه آب را برای ورود به منطقه انتخاب شده بر عهده دارد. با این حال ، شرکای تعاونی می توانند با دادن برخی از آب ها به میزبان این بار را کاهش دهند.

مکانیسم پیرامون روش یافتن و جمع آوری آب نیز برای توضیح آب 3.0 تنظیم شد. به عنوان مثال ، بشکه آب در حال حاضر در آبرسانی Innard ذخیره می شود و هر آب اضافی که از سفر میدانی باز می گردد به طور خودکار به ارز تبدیل می شود. اگر بازیکن 0 آب را در اندامهای داخلی خود بگذارد ، حمله به دزد آب هنوز هم می تواند رخ دهد.

بازی اسلحه اصلی زمستان ابدی همچنین یک تعمیرات اساسی وجود داشت که در آن آمار ، واریانس ، لگد ، نوسان و دست زدن به سلاح ، همه در حال آزمایش مجدد بودند. با هدف بینایی اکنون به لطف موقعیت اسلحه در منظره در حال تغییر امکان پذیر است و همچنین انیمیشن های جدید و بهبود یافته برای بسیاری از سلاح ها نیز وجود دارد.

پیشرفت در نحوه کار دشمنان در بازی هنگام تشخیص دشمن بازیکن و همچنین تنظیم سنسورهای دشمن ، حول علائم بهتر می چرخد.

همچنین در برخی از جنبه های پشت صحنه بازی مانند ثبات شبکه و عملکرد بازی پیشرفت هایی داشته است. همچنین برای افزایش نرخ فریم ، پیشرفت هایی را ایجاد می کند.

در مورد لیست کامل تغییرات ایجاد شده زمستان ابدی لطفاً برای آخرین به روزرسانی ها ، یادداشت های Patch را در زیر مشاهده کنید. در ضمن ، بررسی های عنوان را از مراحل اولیه توسعه بررسی کنید.

زمستان ابدی یادداشت های پچ به روز شده برای مارس:

آب 3.0

  • آب دیگر یک منبع در زمان واقعی نیست. این ارز که در حال حاضر برای دسترسی به نقاط ورود منطقه ای استفاده می شود.
  • نقاط ورود منطقه ای هزینه های آب خاصی در محدوده RNG دارند. دامنه RNG هر روز تغییر می کند.
  • هزینه های فعلی آب در هر منطقه در نقشه منطقه و اتاق های آماده است
  • میزبان بازی فعلی هزینه آب را برای ورود به منطقه می پردازد. با این حال ، سایر بازیکنان می توانند میزبان (و سایر بازیکنان بازی) را برای کمک به هزینه آب کنند.
  • تعادل قطره آب منطقه ای و پاداش تلاش برای توضیح آب 3.0 ساخته شده است.
  • در حال حاضر ، بشکه های آب فقط در آبرسانی Innard ذخیره می شوند. آب اضافی که از منطقه باز می گردد به ارز تبدیل می شود.
  • هنگامی که در آب 3.0 به روز می شود ، فقط آب موجود در آبرسانی داخلی باقی می ماند. ذخیره بازی ها دارای برچسب های ویژه ای هستند ، بنابراین بعداً می توانید به مشارکت آب در زمان واقعی پاداش دهید (در صورت نیاز به این پاداش TBD در آینده ، این پاداش TBD را حذف نکنید!)

توجه داشته باشید! اگر شرایط زیر را دارید ، ممکن است هنوز توسط یک دزد آب مورد حمله قرار بگیرید.

  • شما بازی را با آب صفر در اندام های خود ترک می کنید.
  • آب روی آب شما پشت سر می گذارد (اگر آنها را استخدام کردید).
  • لطفاً مراقب باشید زیرا دلایل دیگر نبردها نیز می توانند عصبانیت دزد آب را متحمل شوند.
  • محرک های اساسی تهاجمی تر در آینده اتفاق می افتد زیرا ما دشمنان و اهداف دیگری را در میدان نبرد به نمایش می گذاریم. پاداش و خطرات زیاد است.

تجارت آب

  • بازیکنان هم اکنون می توانند در اتاقهای آماده خود آب را با یکدیگر بر روی صفحه نمایش تبادل کنند.
  • اگر یکی از دوستان به آب بدهد ، بازیکن اعلان دریافت می کند
  • اگر گیرنده در حال حاضر پر باشد ، بازیکن نمی تواند آب بدهد (معامله قطع می شود). تأمین آب به اندامهای داخلی خود را افزایش دهید!

Gunplay 2.0

  • سیستم اصلی اسلحه برای سلاح های استفاده شده اصلاح شده است.
  • Recoil ، واریانس ، لگد ، نوسان (بر اساس اندازه/وزن) و دست زدن به سلاح به طور کامل بازسازی و تنظیم می شود
  • ارتقاء سلاح/مودها برای سیستم جدید تنظیم شده است.
  • موقعیت اسلحه در تبلیغات برای عکسهای دید بهتر تنظیم شده است
  • عمق میدان در اطراف آن وجود دارد تا به شما کمک کند در هنگام تبلیغ بر روی هدف خود تمرکز کنید
  • سلاح های اسلحه برای اندازه مخروط ، Decal Impact # و موارد دیگر دوباره تنظیم شده است.
  • این باعث کاهش آسیب در هنگام دور شدن هدف و افزایش آسیب در منطقه بسته خطر می شود

انیمیشن بارگیری مجدد: انیمیشن بارگیری مجدد برای سلاح بعدی. از شخصیت پیرمرد به عنوان اولین کسی استفاده می شود که یک کالای جدید را دریافت می کند. در حالی که به روزرسانی های بیشتری را منتشر می کنیم ، ما همچنان این موضوع را به همه سلاح ها و همه شخصیت ها گسترش خواهیم داد.

  • نارنجک
  • M60
  • تپانچه R8
  • M79 تپانچه را قطع کنید
  • p90
  • TKB-0146
  • اسلحه S12 (آن را با یک اسلحه مازاد اشتباه نگیرید)

بهبود تشخیص دشمن

  • نمادهای تشخیص دشمن با استفاده از اطلاعات صحیح در مورد آگاهی/تشخیص و ٪ از وضعیت (برای بررسی ، !!! نمادهای چشم برای هدف قرار دادن شما ، و عدم شناخت شما و هدف قرار دادن شما و هدف قرار دادن شما ، با اطمینان بیشتری نمایش داده می شوند.
  • نمادهای تشخیص دشمن اکنون با حداکثر چهار فلش نمایش داده می شوند که نشان می دهد کدام بازیکن در حال تشخیص است.
    این اطلاعات فقط برای 3 دشمن نزدیک به دیدگاه قابل مشاهده است و به شما امکان می دهد از HUD های فوق العاده پر سر و صدا جلوگیری کنید
  • نماد تشخیص دشمن زمانی است که نمای دشمن مسدود شده است (به عنوان مثال ، وقتی پشت دیوار یا ستون هستید). بازنویسی را که آیا آنها در بینایی هستند یا نه.
  • سنسورهای دشمن (شنوایی ، بینایی ، ارتباطات/”انتقال” و غیره) تنظیم شده اند تا احتمال لغزش هنگام اشغال در جنگ را افزایش دهند و تشخیص داده نشوند (مگر اینکه هوش مصنوعی وظیفه شکار بازیکنان باشد.

عملکرد بازی بهبود یافته

  • برای افزایش FPS ، پیشرفت های مختلف Gamethread و Rendering در سطح پایین انجام شده است.
  • برای جلوگیری از از بین رفتن موارد در صورت تصادف ، تشخیص تصادف اضافی اضافه شد.
  • لطفاً به ما کمک کنید تا کمک کنیم ، اگر وقت سختی دارید ، اختلافات را حذف کرده و با مشخصات سخت افزاری خود پیام بگذارید ، ما آنچه را که می توانیم انجام خواهیم داد!

ثبات شبکه بهبود یافته

  • یافتن و بازی های شرکت کننده از طریق مرورگر جلسه و دعوت های دوست اکنون باید بسیار پایدار تر باشد.
  • جستجوی بازی و تطبیق سریع باید سریعتر باشد.
  • ردیابی اضافی به دلیل قطع ارتباطات غیر منتظره اضافه شده است تا به روزرسانی های آینده بتوانند شبکه را بهبود بخشند.

تخم ریزی بهبود یافته AI

تمام سناریوها و برخوردها در همه مناطق حسابرسی شده ، کاهش یافته و تنظیم شده اند تا در صورت امکان کاملاً حذف شوند.

  • دیدن دشمنان از هوای نازک در مقابل شما ظاهر می شود
  • دشمن بالاتر از شما یا خارج از چشم است

منطقه جدید: پله به بهشت

  • مناطق جدید اضافه شده ، کاوش و تکمیل تلاش

حالت شب باتلاق یخ زده

  • باتلاق یخ زده دارای یک حالت شب/ترسناک است که در صورت صحیح بودن شرایط ممکن است هنگام بازدید از آن خود را پرتاب کنید

بهبود غارت

  • در حال حاضر یک عنصر HUD روی صفحه وجود دارد که نشان می دهد کدام اشیاء برای تعامل/باز/انتخاب و اینکه آیا آنها به اندازه کافی نزدیک هستند برای انجام این کار وجود دارد.
  • اکنون هدف و انتخاب موارد خاص که انتخاب می کنید یا به زمین باز می شوید بسیار ساده تر است.
  • منوی گزینه ها گزینه ای برای تنظیم این بازخورد HUD برای اطلاعات کم و بیش بسته به ترجیح شما دارد.

بهبود نزدیکی AI

  • سیستم نحوه عملکرد AI مبارزه با داده های محور و بیشتر داده محور شده است.
  • اولگا با استفاده از این سیستم و شجاعت مادرش بهبود یافت. هر دوی این واحدها تعجب بیشتری دارند.

تلاش های اضافی

  • تلاشهای اضافه شده ای که در هر دو منطقه جدید و موجود قابل دستیابی است

تنظیم وضعیت واقعیت

  • آسیب بازیکن به جناح های مختلف تأثیر مضر تری بر روابط جناح دارد (یعنی سریعتر)
  • تأثیر حقایق Quest برای هر تلاش تنظیم می شود (پس از انجام یک تلاش ، نمره تلاش شما بسته به تلاش بیشتر یا کمتر تنظیم می شود)
  • آستانه بال فروشنده تنظیم شده است و کسب و حفظ بزرگترین رتبه بال را چالش برانگیز تر و چالش برانگیز تر می کند (یعنی “فروشندگان فروشندگان چیزهای خوبی را می فروشند”).



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید