MMO زنده ماندن مبتنی بر زامبی روز قبل ” به عنوان یک عنوان دسترسی زودهنگام منتشر شده است، عرضه بازی با بازخورد منفی نسبتاً کمی از پایه بازیکن مواجه شد. تا زمان نگارش این مقاله، بازی حدود 11000 نقد بازیکن در استیم دارد که امتیاز کلی آن بسیار منفی است.
بررسیهای منفی دلایل مختلفی را برای واکنشهای آنها ذکر میکنند، با برخی از نقدهای بازیکنان، بازی را به دلیل ارائه نادرست ژانر مورد انتقاد قرار میدهند. به جای یک بازی بقا در جهان باز، روز قبل در عوض، به نظر می رسد که یک بازی تیراندازی استخراجی است که روی یک نقشه نسبتا کوچک اتفاق می افتد.
بازیکنان همچنین از جنبههای فنی بازی انتقاد کردهاند، از جمله تاخیر در بازی آنلاین که نبرد را هنگام مبارزه با بازیکنان دیگر رضایتبخش نمیکند و باگهای مختلف در طول بازی. یکی از بازیکنان اظهار داشت که بازی ممکن است در حین بازی از روی زمین بیفتد و قفل نرم شود.
به دنبال واکنش منفی، توسعه دهنده FNTASTIC بحث ها را در اکثر کانال ها تعطیل کرده است. روز قبلاین یک سرور Discord است. این استودیو بیانیه ای منتشر کرد و توضیح داد که آنها باید سمیت شدیدی را که پس از انتشار بازی رخ می دهد، مهار کنند.
در این بیانیه آمده است: «به چند دلیل، ما تصمیم گرفتیم کانال خود را به طور موقت قفل کنیم. “اول از همه، مهم است که به دلیل سمیت بسیار زیاد که ما در حال حاضر نمیتوانیم آن را به طور موثر کنترل کنیم، اوضاع را آرام کنیم. دوم، همه گزارشهای باگ باید به تیم توسعه ارسال شوند، اما اگر اجازه به اشتراک گذاشتن آن را نداشته باشید، این امر محقق نمیشود. گزارش ها.”
“ادامه اعتدال در اینجا زمان را از رسیدگی به باگ های مهم و ایجاد اصلاحات مهم می گیرد. وصله ها در حال حاضر در حال کار هستند، بنابراین برای به روز رسانی های بعدی بازی آماده باشید.”
در اوایل این هفته، FNTASTIC بیانیه بسیار عجیبی را در رابطه با انتشار بازی منتشر کرد که بخشی از آن را به کسانی اختصاص داده بود که “به ما باور نداشتند” و گفتند استودیو “بسیار کینه ای” از منتقدان ندارد. به اندازه کافی عجیب، این بیانیه از بازیکنان می خواهد که از متهم کردن استودیوها به “کلاهبرداری” بازیکنان و توسعه “تغییر دارایی ها” خودداری کنند.
نویسنده: Shunal Doke