Rebel Wolves، استودیو پشت RPG آینده واکر خون سپیده دم، جزئیات بازی فاش شده است. در مصاحبه با PCGamer، مدیر خلاق Mateusz Tomaszkiewicz در مورد رویکرد این استودیو برای ساخت بازی ها و نحوه تجربه آنچه Tomaszkiewicz آن را “sandbox روایی” می نامد، در هنگام انتشار بازی صحبت کرد.
Tomaszkiewicz توضیح داد که “Sandbox روایی” به بازی هایی اطلاق می شود که بازیکنان می توانند با جهان تعامل داشته باشند تا بر داستان اطراف خود تأثیر بگذارند. این بدان معناست که بازیکنان انتخاب های زیادی دارند که بر روایت عنوان از طریق گیم پلی و همچنین خود داستان تأثیر می گذارد. در همین حال واکر خون سپیده دم اگرچه این یک بازی sandbox خالص نیست، بازیکنان می توانند تصمیمات زیادی برای تأثیرگذاری بر نتیجه داستان های مختلف بگیرند.
Tomaszkiewicz در مصاحبه ای گفت: “پس سندباکس روایی نحوه ایجاد محتوا است.” “این راهی است برای شما، بازیکن، تا بتوانید با آن تعامل داشته باشید، بنابراین در هسته آن، به حداکثر رساندن عاملیت بازیکن و آزادی انتخاب است، در حالی که در عین حال به دلیل ارائه داستان های با کیفیت بالا شناخته شده است. “Dawnwalker” یک بازی sandbox خالص نیست که فقط بر روی گیم پلی تمرکز کند. ما می خواهیم شما جهان بینی شخصیت ها و احساساتی را که این موقعیت برمی انگیزد تجربه کنید، اما در عین حال، شما به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن خود هستید آزادی
او همچنین گفت: واکر خون سپیده دم نه تنها تلاش اصلی با این ایده طراحی شده است. حتی برخوردهای کوچک و به ظاهر کم اهمیت می تواند در درازمدت عواقب بسیار بزرگتری داشته باشد و حتی گاهی اوقات به داستان اصلی بازی گره بخورد.
Tomaszkiewicz ادامه داد: “Sandbox روایت نه تنها به جستجوی اصلی، بلکه همه انواع دیگر محتوای ما را نیز اطلاع می دهد.” “ما در تلاش هستیم تا این چیزها را با هم کار کنیم. می دانید، ممکن است با فعالیت های کوچک و به ظاهر بی اهمیت در جهان روبرو شوید، اما ما سعی می کنیم آنها را به این داستان اصلی متصل کنیم. این یک رویکرد هم افزایی به نظر می رسد که در آن همه محتوا به یکدیگر کمک می کند و به یک کل منسجم تبدیل می شود، هیچ داستان اصلی وجود ندارد، فقط تلاش های جانبی نامرتبط، اگر این کار منطقی باشد.
دانیل سادووسکی، مدیر طراحی، همچنین گفت که استودیو تمام تلاش خود را میکند تا همه چیز را متعادل کند و محتوای جالب زیادی وجود دارد که میتوانید با آنها تعامل داشته باشید.
سادوسکی توضیح داد: «ما سعی میکنیم همه محتوایمان به روشهای جالبی با یکدیگر تعامل داشته باشند و به ما آزادی زیادی در کارهای بعدی بدهیم. “گاهی اوقات به نظر می رسد که در حال بازی با یک RPG کاغذی هستید که در آن واقعاً می توانید وارد جهان شوید و ماجراجویی های خود را انتخاب کنید. این همان چیزی است که ما با Narrative Sandbox نیز به دنبال آن هستیم.”
جزئیات قابل توجه واکر خون سپیده دم کارگردان بازی Konrad Tomaszkiewicz از طریق این مصاحبهها فاش کرد، از جمله فاش کرد که این تصمیم گرفته شده است زیرا نه تنها قهرمان داستان مغلوب نمیشود، بلکه به استودیو اجازه میدهد تا داستان جالبتری خلق کند. او همچنین فاش کرد که هیچ جادوی پر زرق و برقی در عنوان آینده وجود نخواهد داشت و بازیکنان جادویی که در بازی خواهند دید، حول محور دستکاری های ظریف به جای گلوله های آتشین تماشایی می چرخند.
واکر خون سپیده دم Rebel Wolves اولین عنوان اصلی از Rebel Wolves است، استودیویی متشکل از کهنهکاران صنعت که روی عناوینی مانند The Witcher 3 کار کردهاند. ما هنوز تاریخ انتشار بازی را نداریم، اما می دانیم که این بازی برای PC، PS5 و PC منتشر خواهد شد. Xbox Series X/S.
نویسنده: Joelle Daniels