برنامه توسعه Starfield سخت تر از توسعه دهندگان Skyrim – توسعه دهندگان سابق بود


یکی از محبوب ترین و ماندگارترین RPG های منتشر شده در سال 2011 است Elder Scroll 5: Skyrimبشر ممکن است دلایل زیادی برای محبوبیت مداوم عنوان وجود داشته باشد ، مانند عوامل خارجی مانند پشتیبانی جامعه به دلیل اصلاحات در مقیاس بزرگ ، اما تخفیف ویژگی های خود بازی امکان پذیر نیست.

به گفته Nate Purkeypile ، توسعه دهنده سابق Bethesda ، این امر به این دلیل است که توسعه دهندگان وقت و آزادی دارند که چیزهایی را به بازی اضافه کنند. او در GDC 2025 با PCGamer صحبت کرد و به عنوان یک Purkeypile کار کرد ورم به عنوان یک هنرمند در سراسر جهان ، بتسدا اظهار داشت که او در مورد چسبیدن به برنامه توسعه سختگیرانه نیست.

وی در مورد چگونگی پیشرفت در بتسدا گفت: “ما آزادی انجام کاری را داشتیم.” “آنچه مردم می دانند Blackreach بود … کاملاً برنامه ریزی نشده بود.

حتی چیزی شبیه به افزودن گرگ ورم به گفته Purkeypile ، در ابتدا یک پروژه جانبی بود. وی گفت: “در ابتدا مردی با سر سگ بود و کسی آن را به خودی خود بغل کرد تا آن را عالی کند.”

“بسیاری از چیزهای عالی ورم بر خلاف این “طراحی لیست چک” و “طراحی کمیته” از آزادی انجام آنچه می خواهید ناشی شد. “

با این حال ، از زمان رشد تیم توسعه بتسدا ، این شرکت نسبت به برنامه خود ، به ویژه در عناوین اخیر بسیار دقیق تر شده است. Starfield. Purkeypile گفت: “شما اساساً در حال تلاش برای انجام این کار هستید.”

وی گفت: “اگر همه در 500 نفر این کار را انجام دهند ، این گیج کننده است.” “اما آیا شما با 100 نفر هستید؟ مدیریت بسیار ساده تر است ، و چیزهای جالب زیادی از کجا آمده است؟”

در نهایت ، Purkeypile اعتراف می کند که هنگام کار بر روی چنین عناوینی ، بیشتر از کار در استودیو لذت می برد. Fallout 3 وت Skyrim لذت او از کار در Bethesda شروع به محو شدن کرد زیرا این شرکت توسعه دهندگان بیشتری را برای مقابله با پروژه های بزرگتر استخدام کرد.

“ما حدود 65-110 نفر بودیم و من واقعاً از کار در بتسدا لذت بردم. Fallout 3 وت skyrim ، هرچه بزرگ شدم و بزرگ شدم ، آن را کاهش دادم. “

از زمان انتشار آن ، آخرین RPG Bethesda ، استارفیلت ، یک پاسخ پیچیده و بحرانی بدست آمد. اما با این وجود ، این عنوان احتمالاً کاملاً قابل توجه بوده است. در نوامبر 2024 ، بتسدا اعلام کرد که از زمان انتشار آن توسط بیش از 15 میلیون بازیکن بازی شده است.

آخرین افزودنی اصلی به میدان از طریق گسترش بود فضا خرد شدهبشر منتشر شده در اکتبر 2024 ، جزئیات DLC را در یک بررسی بررسی کنید. با این حال ، این شرکت هنوز برنامه های بیشتری برای بازی دارد.

در اوایل این ماه ، استودیوهای بازی Bethesda در پلت فرم رسانه های اجتماعی X فاش کردند که محتوای آن در حال برنامه ریزی است میدان 2025. اگرچه آنها جزئیات خاصی را ارائه ندادند ، این شرکت گفت که در مورد برنامه های RPG “وقتی زمان مناسب است” در سال 2025 صحبت می کند.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید