به‌روزرسانی 1.4 عنوان Star Wars Outlaws منتشر شد که تغییرات عمده‌ای را در مخفی کاری، مبارزات و موارد دیگر ایجاد کرد.


قانون شکنان جنگ ستارگان بزرگترین به روز رسانی ما، به روز رسانی عنوان 1.4، اکنون در همه سیستم عامل ها در دسترس است. تغییرات قابل توجهی در مخفی کاری، مبارزه، هوش مصنوعی دشمن و غیره ایجاد می کند و به بازیکنان آزادی زیادی می دهد تا بتوانند به دلخواه خود با ماموریت ها مقابله کنند.

همانطور که در آخرین به روز رسانی توسعه ذکر شد، پنهان کاری اجباری تقریباً برای تمام اهداف جستجو حذف شده است. به عبارت دیگر، اگر گرفتار شوید دیگر شکست نخواهید خورد. البته، گزینه های بیشتری نیز وجود دارد، مانند گشت و گذار در قلمرو Syndicate یا دستیابی به بلستر خود. مبارزات بهبود یافته است، نقاط ضعف را به دشمنان اضافه می کند، ماژول بلستر Kei را مفیدتر می کند و به او زمان بیشتری برای استفاده از سلاح های دو دستی می دهد که توسط دشمنان رها می شود.

هوش مصنوعی و تشخیص دشمن نیز بهبود یافته است و آسیب هر شلیک را کاهش می دهد، اما با افزایش مشکلات در نبرد، فرکانس آسیب در طول زمان افزایش می یابد. از نظر بصری، دید بهتری از نورهای دور و همچنین حالات چهره و انیمیشن های کلی در صحنه های دیالوگ بهبود یافته است.

برخی از یادداشت های پچ را در زیر و جزئیات بیشتر را در اینجا بررسی کنید. قانون شکنان جنگ ستارگان در Xbox Series X/S، PS5 و PC (از طریق Epic Games Store و Ubisoft Connect) موجود است. در اواخر امروز برای Steam منتشر خواهد شد. کارت وحشی DLC.

به روز رسانی عنوان 1.4.0

پچ یادداشت های کامل:

گیم پلی کلی

  • مشکلی که در آن بازیکنان نمی‌توانستند با استفاده از Trailblazer پس از انجام ماموریت‌های خاص گیر کنند، برطرف شد
  • کی اکنون سلاح های دو دستی را در موقعیت های بیشتری مانند هنگام کوهنوردی، دست و پنجه نرم کردن، یا استفاده از سرعتی نگه می دارد.
  • از هوش مصنوعی سریعتر استفاده کنید
  • تشخیص دشمن بهبود یافته است
  • تصمیم گیری تاکتیکی دشمن در حین نبرد را بهبود می بخشد و مدیریت فعال تر مواضع را تسهیل می کند.
  • کاهش آسیب دشمن به ازای هر شلیک در حالی که سرعت آسیب در طول زمان افزایش می یابد
  • نشانگرهای تشخیص دوربین و بازخورد بهبود یافته
  • وضعیت بازیکن (خمیده، ایستاده) اکنون پس از حرکات تراورس حفظ می شود.
  • مشکلی که در آن فقط یک NPC هنگام سوت زدن اخطار دریافت می‌کرد، برطرف شد
  • مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند هنگام انجام اقدامات تهاجمی در چمن‌های بلند شناسایی نشوند، برطرف شد
  • استفاده از جنگ در بخش‌هایی از ناحیه سندیکایی مجاز است
  • نقاط ضعف به دشمنان مختلف اضافه شده است
  • هدف گیری سلاح تنظیم شده (گسترش، پس زدن و غیره) تا دقیق تر و قابل کنترل باشد.
  • به روز رسانی ارزش آسیب سلاح Kei برای همه سلاح ها
  • افزایش آسیب هدشات هنگام حمله به دشمنان
  • بهبود استفاده از ماژول Blaster (یون و پاور)
  • آسیب انفجار پخش کننده از ماژول های برق حذف شد
  • تلو تلو خوردن دشمن به انفجار اضافه شده است
  • اضافه شدن انیمیشن های مرگ برای هر عضو بدن برای بهبود رضایت از مبارزه
  • بهبود استفاده از پوشش NPC در طول نبرد
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن کی هولوتراکر خود را هنگام خمیدن کنار می گذاشت
  • رفع مشکلی که در آن NPC های متخاصم گاهی اوقات به عنوان دوستانه علامت گذاری می شدند و نمی توانستند توسط آتش انفجاری آسیب ببینند.
  • پرش‌های تنظیم‌شده برای کنترل بیشتر بر جایی که در هوا فرود می‌آیید.

UI، HUD، تنظیمات

  • هنگامی که NPC ها شروع به شناسایی بازیکنان می کنند، نشانه بصری اضافه شده است
  • متن اضافه شده برای برجسته کردن ماژول بلستر هنگام هدف قرار دادن محافظ‌های سنگین، درویدها و دوربین‌ها
  • درخواست‌های پینگ کردن اهداف ردیابی شده اکنون برجسته‌تر هستند و تحت تأثیر تنظیمات دید HUD قرار می‌گیرند.
  • آیکون هایی به اشیاء محیطی اضافه شده است که به توانایی های قابل باز شدن نیاز دارند
  • با برجسته کردن دکمه زمانی که هدف فعال وجود دارد، آیکون‌های اقدام سریع Nix را بهبود بخشید
  • روشن‌تر شد که آیا حذف‌ها می‌توانند باعث درگیری شوند
  • برچسب NPC در بالای سر اضافه شد (با تنظیمات کوررنگ موجود کار می کند)
    – سفید – خنثی
    – نارنجی – آگاه
    – قرمز – در نبرد
  • هزینه آدرنالین راش بر اساس سختی تنظیم شده است
    – حالت داستان – 100٪ (بدون تغییر)
    – عادی – 110٪
    – چالش برانگیز/سخت -150%
  • پیام رسانی و نمایش بهتر برای سیستم مورد نظر
  • رفع مشکلی که در آن برخی از نمادهای جلوه چرخ دنده به درستی نمایش داده نمی شدند

صوتی

  • بهبود گفتگوی دشمن هنگام ورود و خروج از پوشش
  • مشکلی که در آن هیچ صدایی از کنترلر DualSense در PS5 پخش نمی شد، برطرف شد
  • مشکلی که در آن موسیقی در بازی‌های آرکید پس از شروع یک بازی جدید وجود نداشت، برطرف شد

مطالعات فیلم

  • انیمیشن های صورت به صحنه های تعامل گیم پلی و فروشندگان اضافه شده است
  • انیمیشن و جلوه های بصری بهبود یافته برای برخی از صحنه های گفتگو
  • رفع مشکلی که در آن ND-5 هنگام برخاستن و فرود از ایستگاه‌های Renpalli یا Achra روی صندلی مسافر گم می‌شد.

دوربین

  • بهبود دوربین هنگام عکسبرداری، هدف گیری و حرکت دادن هدف
  • بهبودهایی در دوربین پوششی انجام شده است، از جمله قابلیت تعویض دستی شانه ها هنگام نشانه گیری.
  • دوربین را با ارائه دید بهتری از هر مغازه در هنگام تعامل با فروشندگان بهبود بخشید.

جهان، گیاهان و جانوران

  • رفع مشکل فلور تخریب پذیر
  • مشکل شکسته شدن جلوه های بصری ایجاد شده توسط آبشارها برطرف شد
  • فاصله ای که نورها در جهان دیده می شوند افزایش یافته است
  • بهبود بصری برخی از بافت های چمن و گل، به ویژه در فواصل طولانی

حالت عکس

  • لنز تمیز جدید اضافه شد

دسترسی

  • از پیش تنظیمات کنترلر سفارشی اضافه شده است که امکان نقشه برداری مجدد از دکمه های فردی را فراهم می کند. می‌توانید مجموعه‌های جداگانه‌ای از تعویض دکمه‌ها را برای Kay، Speeder و Trailblazer انتخاب کنید.
  • تنظیمات جدید “قدرتمند” کمک هدف اضافه شد
  • اضافه شدن گزینه انتقال خودکار جدید برای صعود. به جای فشار دادن یک دکمه، می توانید به طور خودکار بین اجسام قابل صعود با حرکت به سمت آنها بپرید.
  • تنظیمات اضافه شده برای تغییر اندازه و وضوح افکت که ناحیه تشخیص دوربین های امنیتی را نشان می دهد
  • نوار لغزنده جلوه های صوتی به دو نوار لغزنده جداگانه برای صداهای گیم پلی و صداهای پس زمینه تقسیم می شود.
  • روایت منو اکنون سریعتر است و تنظیمات تا 400٪ سریعتر شده است.
  • روایت منو اکنون کارت Sabacc برجسته شده را در حین قفل کردن و برش دادن مینی بازی ها، نکات هدف، دست و قرعه کشی/رد کردن می خواند.
  • اضافه شدن گزینه برای خاموش کردن لنزهای سینمایی (اعوجاج، حاشیه، جلوه‌های تصویربرداری) در حین بازی
  • “Full screen” اکنون نسبت صفحه پیش فرض است. این بدان معنی است که اندازه متن منوی اولیه قبل از رسیدن به صفحه تنظیمات نسبت افزایش می یابد.
  • ورودی نگه داشتن «حذف همه» برای نشانگرهای نقشه به تنظیمات «تغییر نگه داشتن برای فشار دادن» اضافه شد
  • توضیح تنظیمات دسترس‌پذیری برای وضوح بازنویسی شده است



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید