سونی: ما هنوز در مورد شکست کنکورد در حال یادگیری هستیم


بین ارسال 65.5 میلیون کنسول بازی و فروش نرم افزار قوی، سونی در این سه ماهه مالی دارای یک نقص قابل توجه است. کنکور. این بازی در 23 آگوست برای PS5 و PC منتشر شد، اما تنها 25000 نسخه فروخته شد. پس از دو هفته، فروش متوقف شد و سرورها آفلاین شدند.

استودیو فایروالک گفت که در حال بررسی بازخورد برای بهبود تجربه است، اما سونی برای همیشه این عنوان را کنار گذاشت و خواستار تعطیلی استودیو شد. در طول جلسه پرسش و پاسخ پس از کسب درآمد شرکت، هیروکی توتوکی مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد مالی درباره شکست عنوان و اینکه چگونه استودیو هنوز “در فرآیند یادگیری” است (رونویسی از طریق VGC) صحبت کردند.

البته، با IP جدید، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، نتیجه را نمی‌دانید. و ما باید آنها را جلو ببریم، و باید خیلی زودتر از آن دروازه ها را انجام می دادیم.

«همچنین، چون ما سازمان‌های سیل‌دار داریم، فکر می‌کنم عبور از این مرزهای سازمانی از نظر توسعه و فروش آسان‌تر بود.

و در آینده، ما پنجره‌های مختلف زیادی خواهیم داشت، چه عناوین خودمان و چه عناوین شخص ثالث، و می‌توانیم بهترین و مناسب‌ترین پنجره‌ها را انتخاب کنیم تا بتوانیم آن‌ها را روی آن‌ها مستقر کنیم پلتفرم های خودمان بدون درگیری، این تنها چیزی است که من دارم.»

پیش از این، ساداهیکو هایاکاوا، معاون ارشد امور مالی و روابط سرمایه گذار، اذعان داشت: کنکور خاموش شدن و غواص جهنمی 2 این یک ضربه خواهد بود. او گفت که این شرکت “تجارب زیادی از هر دو طرف به دست آورده و چیزهای زیادی یاد گرفته است.”

ما از موفقیت‌ها و شکست‌هایمان درس گرفته‌ایم تا سیستم مدیریت توسعه خود را تقویت کنیم، نه تنها در زمینه مدیریت توسعه عنوان، بلکه در فرآیند افزودن مداوم محتوای پیشرفته و گسترش خدمات پس از انتشار قصد دارید این را با کل استودیو به اشتراک بگذارید.”

«در طول دوره برنامه میان‌مدت فعلی، ما می‌خواهیم یک مجموعه عناوین بهینه بسازیم که ترکیبی از بازی‌های تک‌نفره، که نقطه قوت ما هستند و قابلیت پیش‌بینی بالایی دارند که به دلیل IP اثبات‌شده، و بازی‌های خدماتی زنده، موفق باشند، بسازیم. در زمان انتشار، ما در حالی که مقدار مشخصی از ریسک را می پذیریم، روند صعودی را دنبال خواهیم کرد.

سونی اعلام کرده است که هر سال یک “عنوان اصلی تک نفره” منتشر خواهد کرد. شبح یوتی (برنامه ریزی برای انتشار در سال 2025). همچنین با عناوین جدید و بهبودهایی در «فرایند بازی خدمات زنده» خود «پیشرفت ثابتی» دارد. سونی عناوین خدمات زنده ای مانند Bungie دارد. ماراتن و Heaven Studio’s بازی منصفانه $ اگرچه در حال توسعه است، اما هنوز هیچ عنوان اصلی تک نفره دیگری معرفی نشده است. منتظر اطلاعات بیشتر در ماه های آینده باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید