Stalker 2: Chornobyl Patch of Chornobyl Patch باعث بهبود رفتار جهش یافته ، A-Life 2.0 و بیشتر می شود


آخرین تکه های Stalker 2: قلب Chornobyl در حال حاضر در حال حرکت است و تغییرات و پیشرفت هایی را در NPC های دشمن به وجود می آورد ، همانطور که در نقشه راه سه ماهه دوم دنیای بازی GSC بیان شده است. جهش ها اجساد (با انیمیشن های اختصاصی) مصرف می کنند و اگر به آنها نزدیک شوند (لزوماً توسط بازیکن نیست) ، آنها هشدار می شوند.

انسانها نیز از همیشه تهدیدآمیز هستند. آنها قبل از باز کردن آتش ، از پوشش بهتر استفاده می کنند ، مخفی می شوند و برای دسترسی به مجاورت ، مسیر بهبودی را به خود اختصاص می دهند. انیمیشن های آنها نیز روان تر است و مبارزه با آنها در مبارزه با مشکلات بیشتر با مشکلات بالاتر دشوارتر است.

چندین تغییر تعادل نیز انجام شده است ، از جمله اهداف سطح بالا که باعث آسیب بیشتر از انفجار و RPG هایی مانند افزایش فاصله ضربه مغزی شده است. شما همچنین باید Silencer را در قسمت Stash پیدا کنید تا اطمینان حاصل کنید که ناهنجاری های تصادفی بازسازی و کارآمدتر بازی می کنند.

یادداشت های پچ زیر و لیستی از بیش از 700 رفع و پیشرفت را بررسی کنید. Stalker 2: قلب Chornobyl برای سری Xbox X/S و PC موجود است. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای نسخه PS5 وجود ندارد.

نکات برجسته پچ 1.4

  • در صورت وجود اجساد در این نزدیکی ، جهش ها می توانند از انیمیشن های خوردن جسد استفاده کنند.
  • اکنون جهش ها وقتی اتفاق می افتد یا نزدیک می شود ، حالت “هشدار” دارند.
  • پیشرفت در مبارزه با انسان:
    – تعدادی از اشکالات و مشکلات را با استفاده از پوشش NPC برطرف کنید. اکنون می توانید از پوشش موجود به درستی استفاده کنید ، سعی کنید همیشه آن را قبل از تیراندازی مخفی کنید و وقتی به آن احتیاج ندارید به جلو حرکت نکنید.
    – حروف از چوب به عنوان پوشش استفاده می کنند.
    – نبردهای و انیمیشن های خود را به روز کنید تا آنها روان تر و سریعتر به نظر برسند.
    – یافته های پاس مجاور بهبود یافته و انتقال به مبارزات بسته.
    – مشکلات جانبازان و استالارها باعث شده است که حتی شدیدتر از آن برخورد کند.
    – مسائل مربوط به ارتباطات و اقدامات ثابت و همگام سازی بین شخصیت های تیم.
    – شخصیت ها اکنون اقدامات و واکنشهای تاکتیکی خود را با وضوح بیشتری در جنگ برقرار می کنند.
    – شخصیت های انسانی هنگامی که می خواهند هدف را به جای Cooldown شستشو دهند ، گلوله های رنا را پرتاب می کنند.
    – تیم ها بسته به رتبه و جناح خود ، گلوله های دست محدود رنا دارند (سارقان به طور قابل توجهی کمتر از سربازان هستند).
    – شخصیت های انسانی می توانند در نزاع ها به جهش ها حمله کنند. آنها از حملات غوغایی در برابر جهش های کوچک استفاده می کنند.
    – شخصیت های انسانی می توانند بازیکنان چمباتمه را لگد بزنند.
    – شخصیت های انسانی پس از پایان نبرد ، به دنبال دشمنان هستند ، به دنبال یک لحظه کوتاه می گردند و به فعالیت های پس از جنگی مانند غارت و زخم ها ادامه می دهند.
    – انسان دیگر نمی تواند با اسلحه شلیک شود. مسائل مربوط به پراکندگی گلوله و فاصله بالستیک غیر طبیعی.
  • افزایش تعداد سرهای عمومی برای تصادفی NPC
  • Burer اکنون می تواند از توانایی های telekinetic خود برای گرفتن و پرتاب گلوله های رنا استفاده کند
  • آمار سلاح بهبود یافته در انبار نمایش داده شده است. نوار آمار سلاح به روز شده و منطق محاسبه آن.
  • آمار جدید سلاح – پردازش.

مبارزه با هوش مصنوعی

  • یک رفتار ناپایدار در NPC های A-Life پس از حمله به Rares دشمن برطرف شد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC های A-Life پس از حرکت آفلاین جابجا نشوند.
  • رفتار جهش بهبود یافته در طول نبرد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که جهش های جسمی پس از حملات پرش در حال مخفی کردن بازیکنان کمین بودند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که گله ای از جهش های موش پس از بارگیری پس انداز در نزدیکی آنها ، بازیکنان را نادیده گرفت.
  • ساخت مسیر NPC را به صورت آفلاین بهبود بخشید و از ورود به مناطق محدود خودداری کنید.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC می تواند پس از سقوط در یک کشور زخمی ، به زندگی خود ادامه دهد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که اجساد جهش یافته پس از کشته شدن توسط اسلحه یا گلوله های دستی ، در حال پرش/لرزیدن/کشش بودند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن NPC های گشت می توانند یکدیگر را بکشند.
  • سگهای کور وقتی که با بازیکن نمی جنگند ، پوست صلح آمیز بازی می کنند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC ها در طول نبرد در حال قطع شدن یا عبور از درها بودند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن جهش ها می توانند پس از فرار از جنگ هنگام بیرون کشیدن ، جستجوی دشمنان را متوقف کنند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC ها را می توان در قسمتهای کمین گرفتار کرد.
  • برای تنظیم NPC ها روی پوشش کم.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC پس از تحمل آسیب جدی قادر به بیکار ماندن بود.
  • محدوده تیراندازی تنظیم شده برای NPC بسته به سلاح.
  • شلیک تنظیم از پوشش NPCS.

تعادل

  • RPM-74: افزایش ارزش سوراخ کردن زره پوش
  • این انفجار باعث آسیب بیشتر به هدف بالاتر شد
  • افزایش آسیب RPG
  • فاصله کشنده گلوله های رن دست را کاهش می دهد
  • افزایش فاصله ضربه مغزی در RPG ها
  • برخی از خاموش کننده ها را به منطقه پنهان اضافه کرد.
  • احتمال ارتقاء کت و شلوار زیرکون خود را اضافه کرد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که بازیکنان می توانند دو بار ارتقاء حفاظت فیزیکی را بر روی زره ​​PSZ-9I Falcon نصب کنند.
  • rebalance stash در منطقه Zaton.
  • بازسازی ناهنجاری های تصادفی پس از ترخیص و بهبود تخم مرغ.

رفع اشکال ، خرابی ، عملکرد

  • بهینه سازی عملکرد نور و سایه در چندین زمینه و مکان انجام شد.
  • پیشرفت در چمن در مناطق مختلف.
  • بهینه سازی عملکرد گارلند سبک در 100 میله راد.
  • چندین مورد دیگر تحت ترفندهای خوب عملکرد CPU و بهینه سازی هود ساخته شده است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن دکوراسیون گلوله در قسمت های خاصی از جهش ها و اجساد NPC ظاهر نمی شد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن گرداب قوس-آنوموالی اجساد NPC را در زیر زمین پرتاب می کند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که ناهنجاری های ناشی از Poltergeist برقی قابل مشاهده نبود.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن استقامت هزینه شده بود حتی اگر هیچ اقدامی در دسترس نباشد.
  • اگر NPC نتواند به انیمیشن اسکریپت برسد ، اگر خیلی دور باشد ، یک مشکل کلی ثابت است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که زامبی ها را می توان با هندسه سطح همسان کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن قطرات باران به دلیل برخی از غرفه های خاص در زیر زمین بازی می کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که بازیکنان در پشت درب پناهگاه سیدروویچ گیر کرده بودند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که گزینه های مات HUD در آن کار نمی کردند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن یک سایه پویا توسط یک چراغ قوه روی کوزه ظاهر می شود.
  • مسئله ای را برطرف کرد که بازیکنان می توانند بعد از بارگیری پس انداز ، برخی از اثرات را داشته باشند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که برخی از تأثیرات پس از بارگیری پس انداز ، نمی تواند برای بازیکنان اعمال شود.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن نوار استات زره پوش هنگام انتخاب ارتقاء حفاظت از اشعه در برخی از اگزوت ها ، محافظت از PSI افزایشی را نشان داد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن پریدن از مخزن راه آهن Yanib به بازیکنان اجازه داد تا از قبل به Pliat برسند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در صورت مجهز به سلاح شکسته ، هیچ پس زمینه قرمز وجود نداشت.
  • من کالاهای معامله گر را که پس از لغو تجارت مرتب شده اند ، پین کردم.
  • مسئله ای را برطرف کرد که تکنسین های درون بازی قادر به نصب “بروزرسانی اضافی بشکه” بر روی تفنگ های SVDM-2 و LYNX Sniper نبودند
  • مسئله ای را برطرف کرد که جهش با توانایی telekinetic نتوانست موارد یا اجساد را مستقیماً در بازیکن انتخاب کند یا پرتاب کند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که Bien در هنگام حملات پرش خسارت وارد نکند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید