استالکر 2: وصله هسته ای چرنوبیل پیشرفت های بزرگی را برای A-Life 2.0 و هوش مصنوعی به ارمغان می آورد.


GSC Game World پچ 1.1 را منتشر کرد. استالکر 2: قلب چرنوبیل شامل بیش از 1800 اصلاحیه A-Life 2.0 چندین پیشرفت دارد، از جمله NPC های بیشتری که در اطراف منطقه رومینگ می کنند، و مشکلی را که در آن بازیکنان نمی توانند به صورت آفلاین وجود داشته باشند، برطرف کرده است. NPCها دیگر پشت بازیکن پخش نمی شوند و فاصله NPCها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

دیگر تغییرات خوشایند شامل NPC های A-Life است که در واقع به دشمنان حمله می کنند و قلمرو آنها را گسترش می دهند. همچنین بازیکنان باید شاهد برخوردهای بیشتری با آنها و گروه های متنوع تری (اندازه ها و جناح های مختلف) باشند. همچنین بهبودهای کلی در هوش مصنوعی انجام شده است، از جمله توانایی NPCها برای شناسایی سریع بازیکنان خمیده، ورود بدون باز کردن درها و تلهپورت به مناطق محدود.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر مشاهده کنید. استالکر 2: قلب چرنوبیل در Xbox Series X/S و PC موجود است. برای بررسی اینجا را کلیک کنید. در طی دو روز 1 میلیون نسخه فروخت و در حال حاضر سود می کند.

پچ اصلی 1.1

تعمیر A-Life

  • مشکلی که در آن NPC ها در پشت پخش کننده ایجاد می شدند، برطرف شد.
  • بازیکنان اکنون می توانند بیشتر با NPC هایی که در منطقه سرگردان هستند، مواجه شوند.
  • فاصله قابل مشاهده NPC های A-Life برای بازیکنان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
  • مشکل بهینه سازی تهاجمی را که در آن NPC های A-Life نمی توانستند به صورت آفلاین (خارج از محدوده بصری پخش کننده) وجود داشته باشند، برطرف شد.
    – در حالت آفلاین، A-Life در طول زمان به پیشرفت خود به سمت اهداف خود ادامه می دهد.
    – بازیکنان اکنون این فرصت را خواهند داشت که با NPC های قبلی با A-Life روبرو شوند و در همان جهت NPC حرکت کنند.
  • ناوبری آفلاین NPC A-Life با استفاده از GameGraph (نقشه ناوبری هوش مصنوعی جهانی):
    – رفع مشکلات متعددی که NPCها قادر به دنبال کردن یا یافتن مسیر رسیدن به هدف مشخص شده نبودند.
    – رفع چندین مشکل که در آن NPC ها در حالت انتقال آنلاین به آفلاین گیر می کردند.
  • افزایش انگیزه برای NPC های A-Life برای گسترش قلمرو خود و حمله فعالانه به دشمنان و جهش یافته ها.
  • مشکلی که می‌توانست باعث شود NPCهای A-life کمتر از آنچه در نظر گرفته شده بود، برطرف شود.
  • اقدامات متنی برای اطمینان از انتقال یکپارچه بین حالت‌های آفلاین و آنلاین برای NPCهایی که در این اقدامات درگیر هستند، بیشتر بهبود یافته است.
  • گروه هایی که در حال کاوش در این منطقه هستند، اکنون از نظر جناح های احتمالی و اندازه گروه ها متنوع تر هستند.
  • مشکلی که در آن NPC های انسانی نیازهای ارتباطی یا مکالمات شما را هنگام قدم زدن در منطقه برآورده نمی کردند، برطرف شد.

همچنین برخی بهبودهای مرتبط با توسعه دیگر نیز وجود دارد.

بهبود هوش مصنوعی

  • کاهش تعداد احضارها و افزایش فاصله تخم ریزی شبه سگ کاذب.
  • مشکلی که در آن زامبی‌ها ممکن بود در حین کوبیدن دست‌ها و پاهایشان پیچ بخورند، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن جهش یافته‌های بزرگ می‌توانستند پشت اشیاء کوچک مانند درختان پنهان شوند.
  • رفع مشکلی که در آن اندام های جهش یافته گاهی اوقات هنگام شلیک سلاح های خودکار گسترش می یابند.
  • مشکلی که در آن جلوه بصری خونین چندین بار پس از کشته شدن یک موش توسط نارنجک پخش می شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPCها می‌توانستند به سرعت بازیکنان را هنگام خمیده شدن تشخیص دهند، برطرف شد.
  • مشکلی که NPCها می‌توانستند بدون باز کردن در وارد شوند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن کنترل‌کننده‌ها می‌توانستند NPCها را در داستان اصلی کنترل کنند، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن Chimera سعی می کرد به جای پنهان شدن در یک کمین وارد معابر باریکی شود که نمی تواند وارد آن شود.
  • مشکلی در هنگام تلهپورت NPCها به مناطق محدود شده مانند مناطق امن یا هاب برطرف شد.
  • مشکلی که در آن جهش یافته‌هایی که در پوشش بودند، هنگام آسیب دیدن پوشش خود را تغییر نمی‌دادند، برطرف شد.
  • جلوه های بصری ثابت برای توانایی های تله پاتیک Burer.
  • اصلاحات جزئی برای رفتار رزمی NPCهایی که از پوشش عکس می گیرند.
  • انیمیشن پرتاب شی Burer ثابت شد.
  • چندین مشکل که در آن NPCها بیکار می ماندند و از شروع گفتگوهای مربوط به ماموریت خودداری می کردند، رفع شد.
  • مشکلی که در آن جهش یافته‌ها همچنان به زامبی‌ها حمله می‌کردند، در حالی که ناک داون می‌شدند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPC ها در هدف گیری انیمیشن ها گیر می کردند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن انیمیشن‌های مرگ برای NPC‌هایی که به عنوان زامبی احیا شده بودند پخش می‌شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPC های خنثی پس از حمله غوغا توسط بازیکن خنثی می ماندند برطرف شد.
  • مشکلی که در آن بازوهای برخی از NPC ها در هنگام تیراندازی می شکند، برطرف شد.
  • بهبودهای کلی در تجربه جنگی و مسیریابی NPC در نبردهای بزرگ با تعداد زیادی اجساد انجام شده است.
  • مشکل زمانی که بازیکن توانست Chimera را با کمک Carousel Anomaly شکست دهد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPCها می‌توانستند از روی اشیا و دیوارها هنگام عکس‌برداری از پوشش عبور کنند، برطرف شد.
  • کمی رفتار صلح آمیز NPCها را بهبود بخشید.
  • مشکلی که در آن NPC ها هنگام شروع به بیرون انداختن از مبارزه دست نمی کشند، رفع شد.
  • مشکلی که در آن برخی از جهش‌یافته‌ها قادر به پریدن از موانع نبودند، برطرف شد.
  • مشکلی را که در آن NPC ها پس از خارج شدن گیر می کردند، برطرف شد.
  • اصلاح رفتار راهزن پس از پایان انتشار در طول ماموریت “Bullseye”.
  • مشکلی را که NPCها قادر به ایجاد مسیر نبودند، می‌توانستند تله پورت کنند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPCها می‌توانستند پس از بارگیری یک ذخیره، با یکدیگر صحبت نکنند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن اجساد جهش یافته با تفنگ ساچمه ای از جایی که کشته شده بودند به دورتر پرواز می کردند.

علاوه بر این، بیش از 50 “ناهنجاری” جزئی رفع شده است.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید