Remedy Entertainment پروژه های آینده زیادی دارد ، از جمله دنباله ای بسیار پیش بینی شده کنترل کردن وت بازسازی حداکثر پین 1 و 2بشر با این حال ، spinoff های تعاونی FBC: آتش همچنین از طریق حس سبک ، رویکرد به چند نفره و عدم وجود عناصر خدمات زنده ، علاقه خود را ایجاد می کند.
همچنین این واقعیت وجود دارد که بودجه قابل توجهی وجود دارد – در مقایسه با 30 میلیون یورو کنترل 2 50 میلیون یورو. اما حتی اگر آن را در نظر بگیرید FBC: آتش به جای Triple A ، یک عنوان را دو برابر کنید ، چگونه در توسعه کار می کند؟
توماس پوه ، مدیر ارتباطات ، این موضوع را به MP1ST توضیح داد ، “این به معنای هزینه توسعه یک بازی است – بودجه ، اندازه تیم توسعه و میزان محتوا و ویژگی های ارسال شده در روز اول. همه اینها به طور پیچیده ای با یکدیگر مرتبط هستند.”
“و پس از آن ما VO زیادی را به زبان های مختلف بومی سازی نمی کنیم ، که در آنجا اقتصادی تر است. اگر برش هایی نداشته باشید ، این بخشی از گرانترین چیز در بازی های ویدیویی است.
عدم وجود برش جالب است زیرا درمان ها برای فیلمبرداری و ارائه شناخته شده است. با توجه به فرکانس عناوین تعاونی Helldivers 2 قابل اعتماد است که به همان اعتماد داشته باشید و آنها را برای قدم زدن و جریان محدود کنید.
FBC: آتش این تابستان برای Xbox Series X/S ، PS5 و PC منتشر شده است و “قیمت متوسط” خواهد بود. در زمان انتشار هیچ پیشرفت متقابل وجود نخواهد داشت ، اما بازی متقابل و مطابقت در دسترس خواهد بود. در مورد سیستم گیم پلی و پیشرفتهای اصلاح شده بیشتر بدانید.
نویسنده: Ravi Sinha