PSSR PS5 Pro در رزولوشن های پایین از FSR و TSR بهتر عمل می کند و به DLSS3 نزدیک می شود – Albatroz Port Dev


PS5 Pro عملکرد نسبتاً خوبی داشته است (حداقل در مقایسه با واکنش اولیه پس از معرفی آن)، البته برای مدت کوتاهی از زمان عرضه آن. علیرغم قیمت 699.99 دلاری اش، بازخوردهای مثبتی را برای عملکرد و بهبود عناوین مختلف PS5 دریافت کرده است. در حالی که توجه زیادی به نسخه های بزرگ وجود دارد، جالب است که ببینیم چگونه کنسول ها مانند پروژه های آینده Kyoday در پورت ها استفاده می شوند.

Kyoday مسئول انتقال RPG کوله پشتی Among Giants است آلباتروس به کنسول اگرچه PSSR برای همان هدف مورد استفاده قرار نگرفت، ما در پروژه بعدی خود از این فناوری استفاده می کنیم. ایوایلو کورالسکی، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی، به GamingBolt گفت: آلباتروساکنون به دلیل محدودیت زمانی تصمیم گرفتیم از PSSR استفاده نکنیم، اما بازی در حال حاضر با وضوح بالا در PS5 Pro رندر شده است.

با این حال، یکی دیگر از پروژه‌های آینده با به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده PS5 Pro، از PSSR با روشنایی سراسری ردیابی شده، انعکاس و انسداد محیطی استفاده می‌کند، در حالی که با هدف قرار دادن 60FPS در یکی از حالت‌های کیفیت برتر، این امکان را به آن می‌دهد تا از FSR و TSR بهتر عمل کند رزولوشن ها و جدیدترین تکنیک ها برای انعکاس، نورپردازی و سایه ها را اضافه کنید.

PS5 Pro همچنین امکان پیشرفت های بصری دیگر را نیز فراهم می کند. Koralsky همچنین عملکرد PSSR را با Nvidia DLSS 3 مقایسه کرد. “این پروژه همچنین شامل نقشه های سایه مجازی برای بهبود قابل توجه کیفیت سایه است که در PS5 پایه موجود نیست. به عنوان مثال، از نظر کیفیت، PSSR از FSR2 به DLSS3 نزدیک تر است. استفاده از PSSR همانطور که ما در مورد ارتقاء دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت می کنیم، به اعتقاد من، قابلیت‌های آن به تکامل خود ادامه خواهد داد و نقشی کلیدی در پلتفرم‌های بالقوه PS6 ایفا خواهد کرد.

نسل بعدی کنسول‌ها ممکن است مدتی باقی بماند، اما باید دید که چگونه از PS5 Pro برای بلاک‌باسترهای آینده استفاده می‌شود، جالب باشد. تا آن زمان، ویژگی های کنسول را بررسی کنید و ببینید آیا ارزش برداشتن آن را دارد یا خیر.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید