بنا بر گزارش ها ، مسئله جدیدی کشف شده است که بر نرخ تازه سازی متغیر پلی استیشن 5 و PS5 Pro سونی ، حداقل در عناوین خاص تأثیر می گذارد. طبق گفته های دیجیتال ریخته گری ، فعال کردن نرخ فریم VRR و قفل نشده برای این بازی ها منجر به صداهای گل میخ متناوب خواهد شد.
اگر هر 8 ثانیه اتفاق بیفتد ، در نگاه اول بر این عنوان تأثیر می گذارد Hogwarts Legacy ، آخرین بخش 2 ایالات متحده Remastered ، Resident Build4 Remake ، Kingdom Come: Deliverance 2 ، Elden Ring، و بیشتر عناوین مانند God of War Ragnarok ، Gran Turismo 7 ، abeum of Immortalوت اژدها Dogma 2 در صورت اجرای حداقل 20 تا 30 دقیقه تحت تأثیر قرار نگرفت.
ریخته گری دیجیتال این بازی ها را در چندین مجموعه تلویزیونی آزمایش کرد و همین مشکل را کشف کرد. من هم آن را کشف کردم پادشاهی بیا: نجات 2 هیچ گل میخ در Xbox Series X به نظر نمی رسد. جابجایی به ورودی دیگر ، آن را برای مدتی از بین می برد ، اگرچه یک رفع دائمی نیست.
من خاطرنشان کردم که برخی از نظرات در مورد این فیلم می تواند خطاهای گرد توسط کنسول باشد. NTSC با سرعت 119.88 هرتز اجرا می شود ، اما کنسول می تواند به فکر آنها در 120 هرتز فکر کند ، و این ناسازگاری باعث گل میخ می شود. این امر همچنین به این دلیل است که در کتابخانه نرم افزاری سونی اشکالی وجود دارد که فقط توسط برخی از توسعه دهندگان استفاده می شود و عناوین دیگر تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
سونی هیچ اطلاعاتی در مورد این موضوع ارائه نمی دهد ، اما برای اطلاعات بیشتر در مورد اصلاحات احتمالی با ما در ارتباط باشید.
نویسنده: Ravi Sinha