یک پچ جدید بزرگ برای Grinding Gear Games اکنون در دسترس است مسیر تبعید 2در حال حاضر در دسترس اولیه برای PC، Xbox Series X/S و PS5 است. کیفیت زندگی شما تغییر خواهد کرد، مانند اینکه بتوانید بین پست های بازرسی در منطقه با سرعت بالا حرکت کنید. همچنین پست های بازرسی بیشتری در نزدیکی ورودی و خروجی منطقه برای کمک به عقب نشینی وجود دارد.
این بهروزرسانی همچنین تغییرات زیادی در سختی بازی ایجاد میکند، آسیبدیدگی ضربههای بحرانی هیولا را تا 40 کاهش میدهد، آسیبدیدگی آشوب را کمتر تهاجمی میکند، و میزان آسیب وارد شده توسط اصلاحکننده شارژ سایفون فلش را افزایش میدهد از 10 در ثانیه اصلاح کننده کریستال های فرار نیز غیرفعال شده و “بازبینی” شده است.
حتی اگر Trials of Sekemas را دوست ندارید، مطمئن باشید که آسیب افتخار بر اساس فاصله دشمن مقیاس میشود، بنابراین وقتی نزدیک میشوید 35 درصد ضرر میکنید. اشکالی که در آن آسیب به مرور زمان باعث کاهش 3 برابری اعتبار شده بود نیز برطرف شد و مدت زمان آتشفشان Rattlecage به نصف کاهش یافت.
برخی از یادداشت های پچ را در زیر و جزئیات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.
یادداشت های پچ 0.1.0e
بهبودها و تغییرات کلی
- قابلیت حرکت سریع بین پست های بازرسی در یک منطقه اضافه شده است. انتخاب یک ایست بازرسی اکنون یک پوشش نقشه ظاهر می شود و به شما امکان می دهد سایر نقاط بازرسی را که در آن منطقه پیدا می کنید انتخاب کرده و به سرعت به آنها پیمایش کنید. معمولاً در تمام ورودی ها و خروجی های یک منطقه، پست های بازرسی بیشتری اضافه می شود. این بدان معناست که اگر ابتدا یک ایست بازرسی را پیدا کردید، در صورت انتخاب بازگشت و کاوش در منطقه، میتوانید بلافاصله به آن بروید.
- منحنی منفعل قبلاً دارای یک منحنی نسبتاً تهاجمی بود که در سطوح بالا ارزانتر میشد و با بالا رفتن سطوح کاراکتر گرانتر میشد، اما ما آن منحنی را صاف کردهایم تا به صورت تصاعدی افزایش پیدا نکند. به عنوان مثال، این معمولاً هزینههای طلا را بین شروع و اواسط بازی حدود 40 تا 50 درصد کاهش میدهد.
- برای باز کردن اطلاعات دقیق در مورد مهارت، یک میانبر برای کلیک راست روی یک مهارت در نوار مهارت اضافه شده است.
- اکنون می توانید فلاسک های مجهز را هنگام استفاده از گیم پد مقایسه کنید.
- Chance Shards به صرافی اضافه شد.
- یک دکمه برای رفتن به مخفیگاه انجمن هنگام تعامل با یک ایستگاه راه اضافه شده است.
تعادل پایان بازی و هیولا
- نقشهها دیگر جریمههای مقاومت عنصری اضافی را که ذاتاً در نقشههای Tier 6 و Tier 11+ اعمال میشود، ندارند. این در سراسر پایان بازی ثابت است.
- صدمات پاداشی که توسط حملات مهم هیولاها وارد می شود تا 40٪ کاهش می یابد.
- آسیب آشوب اکنون در طول پایان بازی با شدت کمتری کاهش می یابد.
- آسیب وارد شده توسط Runed Knight’s Ground Laser و Ground Lightning در Expedition Encounters به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
- اصلاحکنندههای Waystone که Burning Ground را به نقشه اضافه میکنند، دیگر پوشش یا مساحت Waystoneهای سطح بالاتر را افزایش نمیدهند.
- هیولا “Siphons Flask Charges Modifier” اکنون 10 برابر کمتر شارژ فلاسک در ثانیه مصرف می کند. (این عمدی نبود).
- اصلاح کننده کریستال های فرار غیرفعال. در آینده با بهبود ویژگی های تلگراف در انتظار تجدید نظر خواهد شد.
- اصلاح کننده هیولا Trail of Fire اکنون 30٪ آسیب کمتری وارد می کند و 3 ثانیه (از 5 ثانیه بیشتر) دوام می آورد.
- اصلاح کننده هیولا Trail of Lightning اکنون 4 ثانیه طول می کشد (از 8 ثانیه).
- Trail of Ice Monster Modifier اکنون 4 ثانیه طول می کشد (از 8 ثانیه).
- مواد منفجره بنفش ایجاد شده توسط اصلاحکنندههای نادر گیاهی فرار، آسیب بسیار کمتری وارد میکنند.
- بستههای Prowling Chimerals در نقشه اکنون حاوی تعداد کمتری از Prowling Chimerals هستند و با برخی زامبیها تولید میشوند.
- تراکم هیولاهای پایه را در برخوردهای Breach، عمدتاً با کاهش فراوانی هیولاهای “نخبگان” کاهش داد.
- ناهماهنگیهای بستههایی از انواع مختلف که میتوانستند در طول برخوردهای Breach ایجاد شوند، برطرف شدهاند، و اکنون باید انواع مختلفی از هیولاها را در هر منطقه ببینید.
- مواد فرار تولید شده توسط Volatile Fiends Trial of Chaos Modifier اکنون در طول زمان تسریع مییابند.
- Stormcaller Runes Trial of Chaos Modifier کوچکتر است، زمانی که در داخل می ایستید شارژ بیشتر طول می کشد و پس از فعال شدن مدت زمان بیشتری طول می کشد تا فرار کند. همانطور که اصلاح کننده ها ارتقا می یابند، رون ها نیز بزرگتر می شوند.
- جعبه های موفقیت بسیاری از توانایی های مورد استفاده توسط Remnant Blackjaw را بهبود بخشید.
- انواع کمان کراسی هیولاهای مزدور Decrepit که به آتش آسیب وارد می کنند، اکنون آسیب کمتری وارد می کنند.
کارآزمایی بهبود Sekemas
- آسیب افتخار اکنون بر اساس فاصله تا دشمن کاهش می یابد. آسیب افتخار دریافتی در فاصله نزدیک تا 35 درصد کاهش می یابد و با دور شدن از هیولا کاهش می یابد.
- رفع اشکالی که در آن Damage Over Time سه برابر بیشتر از آنچه در Trials of Sechemas در نظر گرفته شده بود به Honor آسیب وارد میکرد، و اشکالی را که در آن Honor Resistance فقط به دو سوم آسیب وارد شده اعمال میشد، برطرف کرد. (این برای ما هم گیج کننده بود).
- Skitter Golem دیگر از حملات اولیه استفاده نمی کند و در عوض فقط منفجر می شود، زیرا حملات آنها در محدوده غوغا تقریباً اجتناب ناپذیر بود.
- حملات لانه و حملات کمین سرپنت کلن تلگراف بصری را بهبود بخشیده است و دیگر نمی توان از راه دور استفاده کرد.
- آتشفشان های ایجاد شده توسط فیشور اسلم Rattlecage اکنون نیمی از مدت زمان را دوام می آورند.
- کلمه کلیدی شناور به Honor mechanic در Trials of Sekemas اضافه شد.
نویسنده: Ravi Sinha