بازی های چرخ دنده سنگ زنی مسیر تبعید 2 پس از سه هفته تاخیر، دسترسی زودهنگام از ماه آینده آغاز خواهد شد. جزئیات قبل از عرضه (مخصوصاً آخرین بازی) فاش خواهد شد، اما توسعه دهنده گیم پلی گسترده ای را در نمایشگاه بازی توکیو امسال به نمایش گذاشت.
کارگردان بازی، جاناتان راجرز، به Shuhei Yoshida سونی میپیوندد تا جنبههای مختلف بازیهای RPG اکشن را بیان کند. با مزدوران شروع می شود و به شما نشان می دهد که چگونه از سلاح های شلیک خودکار و مواد منفجره برای آسیب رساندن استفاده کنید. Warrior شاید جالبتر باشد، زیرا بازیکنان میتوانند مهارتهای مختلف اسلم را برای دستیابی به اثرات مختلف (از جمله حملات مکرر) ترکیب کنند.
بر خلاف راه تبعید 1، سفارشیسازی مهارت و پشتیبانی از اسلاتهای جواهر بسیار آسانتر است، در حالی که مبارزه برای سازگاری با مکانیکهایی مانند جاخالی دادن-کنسل تکامل یافته است. برخی از گیم پلی Monk با باس فایت های جدید در فضاهایی که به تدریج کوچک می شوند نشان داده می شود. در عرصه دیگر، بازیکنان باید در سایه با دشمنان مبارزه کنند تا از آسیب مستقیم منابع انرژی جلوگیری کنند.
همچنین Couch Co-op و نحوه عملکرد آن در حال حاضر وجود دارد، دقیقاً به صفحه انتخاب کلاس که به جای یک نفر، دو بازمانده دارد. راههای زیادی برای تعامل با مهارتها وجود دارد، اما تصور کنید شش بازیکن در حال دویدن هستند و باعث خرابی در کوآپ میشوند.
مسیر تبعید 2 در تاریخ 6 دسامبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC وارد دسترسی اولیه خواهد شد. دامنه دقیق محتوا هنوز فاش نشده است، بنابراین با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری در هفته های آینده اعلام شود.
نویسنده: Ravi Sinha