استودیوی توسعه دهنده Starry جزئیات مربوط به چه چیزی را فاش کرد یک بار انسانی بازیکنان می توانند در به روزرسانی اصلی بازی بعدی منتظر آن باشند. در یک پست طولانی Steam ، استودیو فاش کرد که به روزرسانی های آینده بازخورد بازیکن را در مورد جنبه های مختلف برنامه دریافت می کند. یک بار انسانی به Acoach ، از جمله پیشرفت شخصیت ، قدم زدن و قابلیت پخش مجدد.
یکی از بزرگترین ویژگی های جدید منتشر شده یک بار انسانی اضافه کردن سرورهای دائمی. وقتی در تاریخ 13 مارس به بازی می پیوندید ، این ویژگی به بازیکنان این امکان را می دهد تا سرور دائمی برای سناریو داشته باشند ، همانطور که از نام آن پیداست. فعلی ، یک بار انسانیسرور به طور خودکار خاموش می شود وقتی پخش کننده سناریو را تکمیل می کند و بازیکن را به Eternaland باز می گرداند و برای سناریوی بعدی ثبت نام می کند:
این باعث می شود برخی از بازیکنان نتوانند تمام مطالب موجود در سناریو را تجربه کنند. بازیکنانی که از هم جدا شده اند نیز قادر به از سرگیری پیشرفت نیستند زیرا سرور به طور خودکار بسته می شود. هنگامی که یک به روزرسانی به صورت زنده انجام می شود ، سرور سناریو به طور خودکار خاموش نمی شود. در عوض ، طی حدود دو ساعت به یک سرور دائمی تبدیل می شود.
شایان ذکر است که بازیکنانی که به سناریو وارد سیستم نشده اند ، نمی توانند بر روی سرور دائمی جدید بارگذاری شوند. این کار برای کاهش بار کلی انجام شد یک بار انسانیپس زمینه به همین دلیل شخصیت هایی که بیش از 30 روز بازی نکرده اند ، به سرور دائمی منتقل نمی شوند. با این حال ، استودیو قصد دارد این کار را با گذشت زمان آسانتر کند.
سرورهای مداوم با همان نوع سناریو و وضعیت چرخ بینایی نیز در یک دنیای واحد تلفیق می شوند. بازیکنان می توانند آزادانه دنیا را تغییر دهند و با بازیکنان در سایر سرورها تعامل داشته باشند و دنیایی را با بازیکنان کمتری با سرور جمعیت بالاتر برای بهبود تجربه بازیکن ادغام کنند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم که می آید یک بار انسانی این یک سناریوی جدید رویای بی پایان است. این استودیو تأیید نکرده است که این ویژگی به چه صورت می رسد ، اما این سناریو شامل نقشه های کاملاً در دسترس است که بازیکنان می توانند آن را کشف کنند. مفهوم یک سناریوی رویای بی پایان جدید حول تأثیر خواب بر روی بیابان اطراف می چرخد و با تغییرات غیرقابل پیش بینی ، چیزها را به رویاها تبدیل می کند.
در اصطلاحات گیم پلی ، بازیکنان با به دست آوردن آسیب پذیری های جدید مانند ضعف و اشتعال پذیری ، تأثیر جلوه های خواب را احساس می کنند. انحرافات و منابع از طریق خواب آور تحت تأثیر روش های عجیب و غریب قرار می گیرند.
27 مارس ، یک بار انسانی همچنین کیفیت کلیدی زندگی را معرفی می کند که به بازیکنان امکان می دهد منابع بین شخصیت ها را به اشتراک بگذارند. این اساساً نیاز بازیکنان را برای خرد کردن شخصیت های جایگزین از بین می برد یک بار انسانیبرخی از سناریوها. تمام منابعی را که می توانید از طریق ویژگی اشتراک دارایی کاراکتر صلیب در زیر به اشتراک بگذارید ، بررسی کنید.
این استودیو همچنین توضیح می دهد که چرا برخی از دارایی ها ، مانند پیشرفت پله های ستاره ای ، ستاره Chrome و داده های Blueprint به این روش به اشتراک گذاشته می شوند ، نه اینکه ردیاب پیشرفتی که مربوط به حساب کل بازیکن است. طبق استودیو ، این دارایی ها نسبت به هر جنبه دیگری از بازی با زمان بازی بیشتر در ارتباط هستند.
این استودیو توضیح می دهد: “وقتی این منابع با هم ترکیب می شوند ، بین بازیکنان با تمرکز بر روی یک شخصیت و بازیکنان که شخصیت های مختلفی را بازی می کنند ، شکاف قابل توجهی و غیرقابل تحمل وجود دارد.” “استفاده از داده ها برای شخصیت هایی با بالاترین سطح جمع آوری Blueprint به همه شخصیت های دیگر در حساب شما اجازه می دهد تا از افزایش سطح جمع آوری طرح لذت ببرند و شخصیت های جدیدی را در آزادی بیشتر ایجاد و استفاده کنند. اگر در چندین شخصیت سرمایه گذاری می کنید ، ما بر اساس سطح جمع آوری طرح های دیگر شخصیت های دیگر جبران خسارت را ارائه می دهیم.”
علاوه بر این ویژگی های جدید ، Huamn همچنین تخصیص و انحراف منابع خود و بهینه سازی سیستم ساخت و ساز خود را دریافت می کند. این شامل می شود به بازیکنان کنترل بهتری بر جنبه هایی مانند آب و کنترل تولید و همچنین نقل و انتقالات سرزمینی می دهد.
یک بار انسانی این یک بازی رایگان برای بازی در رایانه شخصی است. برای اطلاعات بیشتر ، مصاحبه اخیر ما را در استودیو بررسی کنید. همچنین بررسی ها را از پشت بررسی کنید یک بار انسانی آزاد شد.
نویسنده: Joelle Daniels