کامیا در دنباله بسیار پیش بینی شده بازی اکشن/ماجراجویی با استودیو Clovers همکاری می کند اوکاکی، او فاش کرد که استودیو فقط دنباله بازی قدیمی نیست. کامیا در گفتگو با انتشارات ژاپنی GameSpark (ترجمه از طریق VGC) ، به همراه کنتا کویاما ، درباره کار خود در Clovers صحبت کرد.
به گفته کویاما ، این پوشش “من هنگام انجام بازی ها امکاناتی را نمی بندم.” چگونه او بعد از اتمام کار استودیو صحبت کرد؟ اوکا 2، پروژه بعدی حتی ممکن است یک IP جدید باشد.
کویاما گفت: “در اصل من فکر نمی کنم که این روش را در رویکرد خود به سیاست ایجاد بازی های جالب محدود کند.”
کامیا گفت: “اگر از ما خواسته شد یک بازی ایجاد کنیم که از یک IP موجود استفاده کند ، و اگر به نظر می رسد که آن را به روش خودمان” شبدر “جالب به نظر برساند ، ما این کار را می کردیم.”
“اما مطمئناً ، اگر ما پیشنهادهایی را برای پروژه ای دریافت می کنیم که واقعاً می خواهیم روی آن کار کنیم و تمایل ما برای رشد آن رشد می کند ، ما کارهای اصلی خود را نیز انجام می دهیم. بنابراین فکر می کنم مناسب است که بگوییم این فرصت ها را نمی بندیم. “
برای نتیجه گیری مصاحبه ، کامیا این واقعیت را تأیید می کند که برخی از طرفداران بازی های کلاسیک Clover Studios در اوایل دهه 2000 می توانند از روزهایی که هرگز برنمی گردند ، از IP های بیشتری ناامید شوند.
کامیا گفت: “ما در حال حاضر فقط روی یک چیز کار می کنیم و این اتفاق افتاد که من در گذشته درگیر آن بودم ، بنابراین فکر می کنم اجتناب ناپذیر است که این یک تصور قوی است.” “این واقعیت که ما توجه آن انتظار را به خود جلب می کنیم چیزی است که ما از آن قدردانی می کنیم ، اما این اولین عکس ما نیست ، این چیزی نیست که ما باید ارائه دهیم.”
استودیوی اصلی Clover که در سال 2004 تأسیس شد ، تعداد زیادی از عناوین مهم را کسب کرده است که Capcom به عنوان ناشر فعالیت می کند. در کوتاه مدت تا زمانی که در سال 2007 بسته شد ، استودیوی شبدر بود جو نه فقط بازی ها ، بلکه بازی های اکشن Furbright Cult دست خداهمراه با اصالت اوکاکیبشر در آن زمان ، استودیو شش بازی را بر روی سیستم عامل های مختلف ، از PS2 گرفته تا Nintendo DS توسعه داده و منتشر کرد.
در اوایل این ماه ، کامیا همچنین ابراز علاقه کرد که به کار خود در پروژه لغو شده بازگردد مقیاس مقیدبشر این بدان معناست که این یکی از نسخه های چادر برای Xbox One است و توسعه یافته است مقیاس مقید سرانجام متوقف شد.
“من متوجه شدم که در اطراف میز کامیا هیجان زده ام …” او MacCar را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد ، فیلم کامیا را نشان داد و یک تریلر قدیمی را تماشا کرد. مقیاس محدود. “او تحولات را به یاد آورد مقیاس مقید هنگام تماشای یک فیلم YouTube. هرگز آن را منتشر نکرد ، اما او هنوز به آن افتخار می کند. “
حساب Clovers این پست را با کامیا به پایان رساند و گفت: “من می خواهم روزی دوباره آن را بسازم.”
دنباله به اوکاکی جوایز بازی در سال 2024 اعلام شد. این پروژه توسط کامیا هدایت می شود و توسعه با استودیوی جدید شبدر اداره می شود.
نویسنده: Joelle Daniels