آسمان مرد: به روزرسانی های Relix به تازگی بیرون آمده اند ، دیرینه شناسی را اضافه کنید


پشتیبانی پیشگامانه برای Hello Games آسمان هیچ کس نیست بروزرسانی 5.6 یادآوری را ادامه می دهد و اکنون در همه سیستم عامل ها در دسترس است. اگر Mecha ، اکتشاف زیر آب ، کشتی های متروکه یا زنده کافی نباشد ، اکنون می توانید در دیرینه شناسی شرکت کنید. لطفاً تریلر زیر را ببینید.

در حالی که در جستجوی جهان هستید ، اکنون می توانید در استخوان های باستانی اتفاق بیفتد. با مونتاژ آنها ، می توانید بدن موجودات را در صدها قسمت منحصر به فرد بازآفرینی کنید. البته ، شما می توانید این موارد را به جمع کننده های فسیلی ، شرکت در انجمن کهکشانی یا کلاه های شکار استخوان بفروشید. با این حال ، دسترسی به سایت DIG آسان نیست. برای اینکه سرپرست مرموز بایستد و شما را متوقف کند.

همچنین می توانید با استخوانهای در حال افزایش موجودات روبرو شوید و در دستور العمل های جدید که مزایای مختلفی را ارائه می دهد ، روبرو شوید. مجسمه های سنگی نیز منتظر کشف هستند و حتی کرم های استخوانی غول پیکر برای جنگیدن.

برای یادداشت های پچ و اطلاعات بیشتر در زیر اینجا را کلیک کنید. آسمان هیچ کس نیست در PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X/S ، Nintendo Switch و PC موجود است.

5.6 یادداشت های پچ

اسکلت ها را جمع آوری و نمایش دهید

  • لایه های فسیلی سیارات حاوی طیف گسترده ای از لایه های استخوان خاص است.
  • هر یک از این استخوان ها را می توان به صورت جداگانه یا به عنوان یک قسمت پایه تزئینی متصل به پایه نمایشگر قرار داد.
  • صفحه نمایش بزرگ ، مجموعه های استخوانی را به اسکلت های کامل مونتاژ می کند و امکان طراحی و مجدداً موجودات باستانی و منقرض را فراهم می کند.
  • پس از اتمام ، نمایشگر می تواند در ماژول های قابل حمل به راحتی بسته بندی شود ، در جای دیگر جابجا شود ، با سایر بازیکنان معامله شود یا در بازار کهکشان فروخته شود.
  • ساختمانهای جدید سایت کاوش های سیاره ای اضافه شده اند که به عنوان قطبی برای جمع آوری های فسیلی مورد علاقه خدمت می کنند.
  • نماد فسیل سیاره ای بهبود یافته است.
  • یک کوسن آموزش کوچک برای راهنمایی دیرینه شناسان جدید اضافه شده است.
  • یک بخش دیرینه شناسی جدید به راهنما اضافه شده است.

مبادله فسیلی

  • جمع کننده های فسیلی به ایستگاه فضایی اضافه شده اند.
  • فسیل های اضافی را می توان برای یک جمع کننده فسیلی رد و بدل کرد و به بازیکنان این امکان را می دهد تا اجزای خاص اسکلت طراحی خود را هدف قرار دهند.
  • جمع کننده های فسیلی موارد موجود در مجموعه خود را به دست می آورند و این امکان را می دهد که کالاهای سهام شخصی را رد و بدل کنند.

اعزام

  • Expedition 18 ، یادگارها به زودی آغاز می شوند و حدود شش هفته اجرا می شوند.
  • جوایز شامل پوسترهای جدید ، دکوراسیون و عناوین است. مجموعه کت و شلوار سنگی سفارشی. کارکنان منحصر به فرد Basilisk Crown. عضو یک اسکلت مرموز. و یک Jetpack Stone Living منحصر به فرد.
  • نگهبان سنگی
  • تخت فسیلی توسط چشم های سنگی هوشیار مشاهده می شود ، آماده محافظت از استخوان ها از کسانی که آنها را حفاری می کنند.
  • مزاحمت هوشیاری شما می تواند پاداش های ارزشمندی را به همراه آورد ، اما هزینه بیداری والدین را به خود اختصاص می دهد.
  • نگهبان دو شکل سنگ در انتظار است. طوفانی در حال چرخش از مجسمه های غول پیکر و سنگهای مجدداً.
  • دنیای یادگار مجسمه عظیمی از نگهبان را اضافه کرده است.

شکل زندگی اسکلتی

  • برخی از سیارات اشکال جدید و بسیار نادر زندگی اسکلتی را اضافه کرده اند.
  • برخی از سیارات محل سکونت استخوان های گریزان تایتانیک هستند …

کیفیت زندگی و رابط کاربری

  • سیارات موجود در سیستم فعلی می توانند از صفحه Discovery مشخص شوند و به شما امکان می دهند نشانگر را به سیستم ناوبری فضاپیما اضافه کنید.
  • گزینه های دسترسی اضافه شده برای افزایش کنتراست پانل های UI با اعتبار مأموریت.
  • مسئله ای را برطرف کرد که دوربین ها می توانند به طور نامنظم در اتاق های با متر بالا در پایه بازیکن حرکت کنند.
  • NPC های نزدیک با تعامل نامرئی خاص با نشانگرها برجسته می شوند.
  • شرایط جدید آب به دنیای اقیانوس اضافه شده است که امواج قابل توجهی بزرگتر دارد.
  • حجم های مختلف و سایر اثرات جوی دیگر در سیارات بدون جو بازسازی نمی شوند.
  • جزئیات مربوط به داستان مأموریت Multites Stellar Multites را می توان در صفحه Records Records در کاتالوگ یافت.
  • تعداد هواپیماهای بدون سرنشین آسیب دیده حمله به شهرک های پخش کننده را کاهش داد.
  • در حال حاضر ، نشانگرهای ایستگاه فضایی به صورت پویا جبران می شوند و در حالی که نشانگر دور است ، از مبهم شدن ایستگاه ها جلوگیری می کند.
  • بسیاری از موارد متن کوچک را در برخی از UI استخراج کننده برطرف کنید.
  • بسیاری از مسائل جزئی متن و نماد را در تعامل مغازه برطرف کنید.
  • مسئله ای را برطرف کرد که باعث شد متحدین از لوازم جانبی استفاده نکنند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن فضاپیما هنگام درگیر شدن در موتورهای پالس ، بیش از حد تهاجمی به نشانگرها قفل می شود.
  • نسخه ارگانیک گیرنده Teleport برای استفاده با Starship Living اضافه شده است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن الزامات تعمیر برخی از فناوری فضاپیمای زنده یکسان بود.
  • پیام های صفحه نمایش طولانی مدت گزارش خطای درایو پالس گزارش شده روی صفحه ، به محض موفقیت درگیری پالس درایو ، اکنون پاک می شوند.

ذخیره سیستم

  • فشرده سازی مورد استفاده برای بازی های ذخیره شده بسیار بهبود یافته است ، و اندازه پرونده برای بازیکنان در نسخه Cross Save Beta بهبود یافته است و زمان بارگذاری/بارگیری به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
  • من بخشی را برای تنظیمات متقابل در منوی گزینه های کلی ایجاد کرده ام.
  • به بازیکنان بتا متقاطع در مورد زمان بارگذاری هشدار داده می شود و می توانند به صورت دستی تنظیم کنند که چه مدت بازی قبل از تشخیص یک وقت و لغو آن منتظر بارگذاری موفقیت آمیز خواهد بود.

پخت و پز

  • دستور العمل های جدید آشپزی مربوط به فسیل اضافه شده است.
  • موجودی اصلی کانتینر در حال حاضر در هنگام پخت و پز قابل دسترسی است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که مانع از دسترسی به ذخیره داخلی پردازنده های تغذیه ای در کشتی های باری و Exo-Skiff شد.
  • بسیاری از مشکلات را هنگام پخت و پز Exo-Skiff رفع کرد. این شامل تنظیم مجدد پیشرفت و موارد نادرست است که در شکاف های مختلف ظاهر می شوند.
  • Cronos Grill Space Anomaly اکنون به طور همزمان در دسترس چندین بازیکن است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که پخت و پز مارماهی ژله را غیرممکن کرد.
  • حالت رها شده بهبود یافته
  • Multitools موجود در حالت متروکه همیشه آزاد شده است ، اما با شکاف های آسیب دیده شروع می شود.
  • مأموریت های مربوط به پرداخت دیگر در حالت متروکه راه اندازی نمی شوند.
  • ایستگاه فضایی متروکه اکنون به ایستگاه های Exosuit ، Starship و ارتقاء چند ابزار دسترسی دارد.
  • جعبه های نجات اضافی در اطراف ایستگاه فضایی متروکه اضافه شده است ، که حاوی ارتقاء ارزشمند و ماژول های انبساط موجودی است.
  • سیستم های بنفش به طور خودکار در حالت متروکه باز می شوند.
  • در حالت متروکه ، ظروف حمل بار مخزن و سایر انبارهای دفن شده اکنون شامل ارتقاء های با ارزش اضافی است.

بهینه سازی

  • ما بهینه سازی های زیادی را برای ارائه سیارات ارائه داده ایم.
  • بهینه سازی به گروه فیزیک پویا معرفی شده است.
  • ما بهینه سازی های مهم حافظه را برای تولید مش NAV معرفی کرده ایم.
  • ما بسیاری از بهینه سازی های حافظه بافت جزئی را معرفی کرده ایم.
  • ما بهینه سازی ها را برای بارگذاری پایه های بزرگ معرفی کردیم.
  • ما بهینه سازی های زیادی را برای نمایش متن ، به ویژه در صفحه سوابق سفر معرفی کرده ایم.
  • ما بهینه سازی های مختلف کاتالوگ و صفحه راهنما را معرفی کرده ایم.

سایر رفع اشکال

  • بسیاری از مواردی را که می تواند هنگام سوار شدن به کشتی باربری بازیکن دیگر رخ دهد ، برطرف کرد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که می تواند موجودات آب را برای سیارات ایجاد کند که هرگز آب کافی به اندازه کافی در اعماق تخم تخم مرغ نداشتند.
  • بسیاری از مسدود کننده های ماموریت خود را که برگشتند ، برطرف کردند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که باعث می شود برخی از پایه ها هنگام ساخت بر روی سطح سیاره اقیانوس از بین بروند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که می تواند بازیکنان رایانه شخصی را در چند نفره متقابل احساس کنند.
  • یک مسئله نادر را برطرف کرد که در آن تنظیمات بازیکن می تواند در VR تنظیم شود.
  • مسئله ای را برطرف کرد که NPC ها می توانند به کف آن غرق شوند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که می تواند در هنگام مرور موجودی Exocraft باعث قفل های نرم شود.
  • هنگام بازی در چند نفره و سپس بازگشت به بازی های ذخیره شده در هنگام حضور در اگزوکرات ، یک جاده نادر را بر روی آویزان قرار داد.
  • تصادف نادر مربوط به لرزش دوربین را برطرف کرد.
  • تصادفات مربوط به حافظه ثابت در پلی استیشن 5.
  • بسیاری از تصادفات نادر مربوط به مقیاس بندی مش.
  • بسیاری از تصادفات مربوط به ریاضیات نادر.
  • مسئله ای را برطرف کرد که برخی از غرفه های سیاره ای می توانند به آن پرش کنند.
  • رفع بسیاری از مشکلات ارائه دهنده خاص MAC.
  • یک مسئله نادر را برطرف کرد که در آن پس انداز می تواند به حداکثر اندازه برسد و می تواند صرفه جویی در سوئیچ های نینتندو را متوقف کند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که چندین کشتی را می توان در همان پد فرود قرار داد.
  • موقعیت یابی بهبود یافته از ساختمان های پایه تزئینی.
  • بسیاری از مشکلات قطع متن را با پنجره های بزرگ برطرف کرد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن مقصد Teleport می تواند دو نسخه از نشانگرهای ماموریت را اضافه کند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که می تواند تعامل را در کشتی های باری که در طی یک سفر طولانی از مرکز منظومه شمسی احضار شده است ، دشوار کند.
  • تعدادی از موضوعاتی را که بر نشانگرها و برچسب های سیاره ای هنگام ورود به جو تأثیر می گذارد ، برطرف کرد.
  • مسئله نادر را برطرف کرد که در آن سیستم های خالی می توانند اطلاعات نادرست در مورد ایستگاه های احتمالی اطلس ایجاد کنند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در صورت عدم قفل سیستم بنفش ، نقشه Galaxy Map به طور تصادفی می تواند سیستم بنفش را به عنوان بخشی از مسیر ستاره های دوردست انتخاب کند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که بازیکنان می توانند هنگام ورود به کهکشان جدید ، وقتی سیستم بنفش قفل نشود ، با سیستم بنفش شروع کنند.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن اثرات آب از زیردریایی های Nautilon پس از احضار زیردریایی ها به یک مکان جدید در جهان باقی مانده است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که در آن از اثرات لیزر اگزوکرافت جلوگیری شد و از بازی صحیح در چند نفره جلوگیری کرد.
  • مسئله ای را برطرف کرد که می تواند باعث حرکت ناپایدار Torso در Sentinel Mecha شود.
  • مسئله ای را برطرف کرد که کشتی ها می توانند هنگام بارگیری مجدد به یک سیاره بر روی آب حرکت کنند.
  • بسیاری از ناسازگاری ها در توضیحات موجودات برطرف شده است. در آنجا ، موجودات به عنوان ناشی از محیط اشتباه توضیح داده می شوند.
  • یک بافت نادرست استفاده شده برای اکسپدیشن های تایتان در صفحه تاریخچه سفر را برطرف کرد.
  • بسیاری از عکس ها و پوسترهای مربوط به سفرهای قبلی که از کاتالوگ گم شده اند ، برطرف شده است.
  • مسئله ای را برطرف کرد که بسیاری از موارد غیرقابل استفاده و میراث در کاتالوگ گنجانده شده بودند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید