Nightdive Studios آماده Remaster PS3 و Xbox 360 است


LightDive Studios به دلیل بازیابی بازی های قدیمی به سیستم عامل های مدرن با کیفیت بهتر زندگی شناخته شده است و می گوید آماده است تا روی پروژه هایی که شامل بازی های PS3 و Xbox 360 است ، کار کند. در مصاحبه ای با VGC ، استیون کیت ، رئیس استودیو و مدیر توسعه تجارت ، لری کوپرمن در مورد تمایل خود برای گسترش ترکیب بازی های استودیو با شامل کنسول نسل هفتم صحبت کردند.

كوپرمن در مورد بازی های بازسازی كه به موقع از دست داده اند ، گفت: “ما آماده هستیم.” كوپرمن توضیح داد كه این روند شامل چندین سؤال است ، از جمله اینکه آیا بازی مورد نظر اصلاً پیروز شده است یا کنسول منحصر به فرد است.

وی گفت: “من شروع به پرسیدن چند سؤال می کنم.” “آیا این منحصر به فرد Xbox360 بود یا نسخه رایانه ای را نیز داشتید؟ این یک ذخیره کوچک در دسترس است ، زیرا همه چیز نیز تغییر می کند. آیا کد منبع را دارید؟ اگر چنین است ، کیفیت کد منبع چیست؟

Kick همچنین در مورد استودیو با گفتگو با توسعه دهندگان اصلی یک بازی خاص صحبت کرد. از یک تیرانداز فقط PS3 استفاده کنید هیز به عنوان نمونه ، Kick ذکر کرد که چگونه از توسعه دهنده اصلی بازی بپرسید که او چه کاری را انجام می داد. من در پشت آن یک گفتگوی مشابه با توسعه دهنده داشتم SYSTEM SHOCK 2 برای System Shock 2 Remaster، به عنوان مثال

“اما در نظر شما بازی است. هیز – بیایید بگوییم که ما به آن فرضیه دسترسی داریم ، و این عنوان بزرگ ما برای سال 2028 بود ، درست است؟ “ما به طراح اصلی می رویم.

“من قبلاً این بحث ها را داشته ام [the original] برخی از توسعه دهندگان این بازی ها به آنها این فرصت را دادند که به عقب برگردند و بگویند ، “این همان کاری است که من انجام می دادم.” در مورد System Shock 2 Remaster و به محض اینکه بسیاری از این بازی های دیگر ما آنها را وارد سخت افزار جدید کردیم ، برخی از مسائل شروع به پاکسازی خود می کنند ، مانند نرخ فریم ، نرخ تازه کردن ، وضوح بافت ، جریان ، زمان بارگذاری. “

Kick همچنین در مورد چالش های مطرح شده توسط معماری سخت افزاری PS3 صحبت کرد. برای زمینه ، PS3 با استفاده از آنچه سونی به عنوان پردازنده سلول خوانده بود ، توسعه یافت. این سیستم بسیار مقیاس پذیر بود و در صورت لزوم قادر به تولید کاملاً قدرت بود. با این حال ، این واقعیت که ما از معماری های قبلی یا مشابه استفاده نکردیم ، چالش های توسعه خودمان را ارائه می دهد. کیک معتقد است که این می تواند برای Remaster PS3 دشوار باشد.

“بله ، قطعاً” وقتی از وی پرسید که آیا به دلیل معماری ، حمل و نقل از طریق بازی های PS3 دشوار است. “من فکر می کنم که معماری وقتی سیستم برای اولین بار منتشر شد ، صحبت را به یاد می آورد ، چقدر دشوار است که توسعه دهندگان آن را بدست آورند. این یک مسئله بزرگ با سازگاری عقب مانده است.”

“این کمی متفاوت است ، اما وقتی PS3 برای اولین بار بیرون آمد ، با PS2 به عقب سازگار بود. و بعد از مدتی ،” خوب ، واقعاً گران است ، زیرا شما به معنای واقعی کلمه سخت افزار را در هر دو سیستم قرار داده اید تا این اتفاق بیفتد. “

“بله ، اگر ما به آن رسیدیم ، یا وقتی باید بگویم ، این یک چالش خواهد بود که هنگام رسیدن به بازی PS3 ERA با آن روبرو شویم. اما فکر می کنم ما تجربه کافی را در مکانی داشته ایم که بتوانیم کار قابل استفاده را با PS3 Remaster انجام دهیم.”

کوپرمن معتقد است که این واقعیت که Nightdive Studios موتور خاص خود را برای کمک به آنها در ارتباط با سخت افزار مدرن دارد ، مزیت بزرگی را در این زمینه ارائه می دهد. همچنین می تواند فرصتی برای استودیو برای بهبود موتور KEX خود در آینده باشد.

کوپرمن گفت: “بخش دیگر فایده داشتن موتور خاص خود است و این بخش بزرگی از داستان شیرجه شب است.” “کاری وجود دارد که ما می توانیم انجام دهیم زیرا ما موتورهای خودمان را داریم ، بنابراین فکر می کنم این برای ما بود که از آن مسیر پایین بیاییم. سام ممکن است بفهمد که او با CEX چه کاری می تواند انجام دهد.”

آخرین نسخه اصلی توسط استودیوی Nightdive Thing: Remastered بود. تیرانداز کلاسیک تاکنون موفق ترین نسخه در استودیو بوده است. برای اطلاعات بیشتر به بررسی مراجعه کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید