دنیای باز Monster Hunter Wild در نتیجه طراحی اتفاق افتاد.


در همین حال وحشی شکارچی هیولا اگرچه ساختار بازتری نسبت به نسخه قبلی خود خواهد داشت، اما توسعه دهندگان Capcom به وضوح عنوان بعدی خود را به عنوان یک بازی جهان باز تصور نمی کردند. در مصاحبه ای با IGN، Yoshiki Tsujimoto، تهیه کننده سریال، ساختار باز سریال را فاش کرد. وحشی شکارچی هیولا این نتیجه این بود که استودیو می خواست بازی مورد نظر خود را بسازد، نه تلاشی آگاهانه برای ساخت یک بازی جهان باز.

تسوجیموتو گفت: «کلمات «دنیای باز» حتی در طول توسعه از دهان ما بیرون نیامد. ما می خواستیم بازیکنان یک تجربه بازی یکپارچه داشته باشند. شکارچی هیولاو این همان چیزی است که ما به آن رسیدیم و آنچه را که می‌خواستیم اجرا کردیم. ”

مدیر هنری کانام فوجیوکا نیز گفت: «بی درز شکارچی هیولا “تجربه” هنگام توضیح دادن وحشی شکارچی هیولا. آقای فوجیوکا همچنین از عباراتی مانند “نقشه بدون درز” و “صحنه بدون درز” استفاده کرد. جهان. در مقابل، قدیمی شکارچی هیولا عناوین تا Generations Ultimate یک نقشه تقسیم‌بندی‌شده‌تر وجود دارد و بازیکنان هنگام حرکت بین مناطق مختلف در نقشه با صفحه‌های بارگیری روبرو می‌شوند.

زمانی که آن را ساختیم، ایجاد یک فضای بزرگ هرگز هدف ما نبود. جهانمربی یویا توکودا گفت. دقیق‌تر است اگر بگوییم در فرآیند به تصویر کشیدن آن به درستی، آنقدر بزرگ و یکپارچه به هم متصل شد.» شکارچی هیولاجهان از. چیزی که فراتر از اندازه است این است شکارچی هیولا چیزی که آن را منحصر به فرد می کند، تراکم جزئیات آن است. ”

“ما بر روی افزودن تراکم کافی به صحنه تمرکز کردیم تا فقط قدم زدن در اطراف صحنه یک کشف باشد، متوجه عناصری که می توان با آنها تعامل کرد و به طور کلی چیزهای زیادی از اهداف عمل گرفته تا جنبه های بصری کشف کرد. من فکر می کنم این سطح از جزئیات بخشی از به تصویر کشیدن جهان شکارچی هیولا و اکوسیستم آن ”

فوجیوکا و توکودا همچنین در مورد طراحی بازی بازتر صحبت کردند که به بازیکنان اجازه می دهد شکار را به شیوه ای دراماتیک تر تجربه کنند. این واقعیت که بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد شکار را بدون بازگشت به کمپ اصلی شروع و پایان دهند، همچنین به این معنی است که بازیکنان باید از منظر طبیعت محورتر با هیولاها مبارزه کنند. زیرا می توانید هیولاهایی را ببینید که در زیستگاه طبیعی خود زندگی می کنند. زیستگاه.

وحشی شکارچی هیولا در حال حاضر برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در حال توسعه است. این بازی همچنین در ماه فوریه دومین آزمایش بتای باز را انجام خواهد داد که منتهی به انتشار آن در 28 فوریه خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر، در اینجا جزئیاتی در مورد گزینه های گرافیکی بازی برای کنسول ها آورده شده است. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که این بتای باز دوم شامل پیشرفت‌هایی که پس از جمع‌آوری بازخورد در طول آزمایش اول در بازی ایجاد شده است، نیست. این پیشرفت‌ها از بهبود عملکرد تا موارد تأثیرگذار در گیم‌پلی مانند افزایش ضربه‌ها هنگام حمله به هیولاها و حتی بازسازی سلاح‌هایی مانند لنج و تبر سوئیچ در بازی‌های منتشر شده، در دسترس هستند

وحشی شکارچی هیولا هیولاهای جدید زیادی برای بازیکنان وجود خواهد داشت آخرین تریلر برخی از جدیدترین هیولاها را تماشا کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید