پس از یک سال نسبتاً کند، سه عنوان بزرگ انحصاری ایکسباکس وارد بازار میشوند. استالکر 2: قلب چرنوبیل و شبیه ساز پرواز مایکروسافت 2024 هفته آینده و ایندیانا جونز و دایره بزرگ در ماه دسامبر. در حالی که فروش کنسول در سال گذشته کاهش یافته است، فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ اذعان کرده است که سخت افزار آینده وجود دارد.
وقتی از رولینگ استون پرسیده شد که آیا این شرکت با توجه به تمرکز خود بر روی دستگاههای پخش و همه جا، ساخت کنسولها را متوقف میکند، گفت: «ما قطعاً در آینده کنسولهای بیشتری تولید خواهیم کرد.»
مورد دوم می تواند شامل دستگاه های دستی ایکس باکس باشد که اسپنسر در مکالمه ما به «بارهای متعددی» اشاره کرد (و همچنین اخیراً با بلومبرگ صحبت کرده است، اما هنوز راه زیادی باقی مانده است). با این حال، بعید است که شاهد بهروزرسانی کنسولهای میان نسل Xbox Series X/S، شبیه به PS5 Pro سونی باشیم.
اسپنسر میگوید: «ما به سختافزاری فکر میکنیم که میتواند برای بازیکنان و سازندگان پلتفرم ما ارزشی منحصربهفرد ایجاد کند.
«آیا دستگاه های جدید واقعاً نوعی تجربه منحصر به فرد را روی صفحه نمایش ارائه می دهند؟ [It’s] برخلاف گذشته، ما از Xbox اصلی به 360 رفتیم. این تعریف استاندارد به کیفیت بالا بود. اکنون، [it’s] نشان دادن مزایا دشوار می شود. ”
این بدان معنا نیست که مایکروسافت آن را در نظر نمی گیرد، همانطور که در اسناد دادگاه فاش شده در جریان پرونده خود با کمیسیون تجارت فدرال نشان داده شده است. یک سری تمام دیجیتال برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
اینکه آیا هرکدام از اینها تحقق خواهد یافت یا خیر، باید دید، اما رئیس ایکس باکس، سارا باند، گفت که کنسول نسل بعدی این شرکت “بزرگترین جهش تکنولوژیکی را که تا به حال در یک نسل سخت افزاری دیده ایم” به ارمغان خواهد آورد.
نویسنده: Ravi Sinha