دنده فلزی جامد 3 مار خوار احتمالاً این بازی عالی برای کونامی برای بازسازی و احیای سری بود. در حالی که این عنوان مطمئناً یک عنوان قدیمی است که می تواند از برخی پیشرفت های فنی، بصری یا کیفیت زندگی استفاده کند، تجربه اصلی گیم پلی خود قوی است. برای مدرن کردن آن نیازی به تغییرات اساسی نیست. بنابراین در نسخه بعدی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به اندازه بازسازی وفادار خواهد بود. با این حال، اگر کونامی بخواهد آثار قبلی این مجموعه را بازسازی کند، این امکان وجود ندارد. خود کونامی کاملاً از این موضوع آگاه است.
نوریاکی اوکامورا چرخ دنده فلزی در مصاحبه اخیر با Famitsu، از سازنده سریال کونامی پرسیده شد که آیا این شرکت قصد دارد عناوین دیگری را در این مجموعه محبوب بازسازی کند، با تمرکز بر نسخه های بعدی و منتظر بازخورد از طرفداران، من پاسخ مورد انتظار را دریافت کردم، اما این تنها پاسخ نیست چیزی که او گفت اوکامورا در ادامه به امکان بازسازی فرضی آثار قبلی از جمله نسخه های اصلی اشاره کرد. دنده فلزی 1 و 2، یا اورجینال جامد دنده فلزی – بیان می کند که به تغییرات قابل توجهی در گیم پلی و طراحی نسبت به قبل نیاز دارد. MGS3.
“در حال حاضر، فکر می کنم بهتر است پس از اتمام ساخت این اثر، به آن فکر کنید. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک بازسازی جدید از نسخه اصلی ایجاد کنید. جامد دنده فلزی یا دنده فلزی 1 و 2ناگزیر مناطقی وجود خواهند داشت که روش شناسی مشابه در آنها کارساز نیست. ام جی اس دلتا، از جمله طراحی مجدد طراحی سطح. در نتیجه بسیاری از قطعات باید بازسازی شوند.
“بنابراین فکر کردم شاید بتوانم مورد بعدی را بسازم. چرخ دنده فلزی سریال و تا کجا می تواند پیش برود. من هم می خواهم همه بازی کنند. MGS Delta، قبل از ادامه، دیدگاه آنها را درک کنید. ”
با این حال، اوکامورا اضافه کرد که در اعداد اصلی: چرخ دنده فلزی تیم فعلی کونامی کوچک شده است و این شرکت قصد دارد روی ایجاد آینده ای مناسب برای فرنچایز تمرکز کند.
“دستتعداد کارکنانی که در کنار کارکنان اصلی کار می کنند به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. “قبل از اینکه همه از بین بروند، مسیری برای نجات ایجاد خواهیم کرد. چرخ دنده فلزی سریالی که تا 10 یا 50 سال آینده ادامه خواهد داشت. من فکر می کنم این کاری است که ما باید انجام دهیم. ”
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. تاریخ انتشار هنوز مشخص نشده است.
نویسنده: Shubhankar Parijat