Netease قبلاً در مورد آنچه می خواست برای تعادل توسعه باشد صحبت می کرد. رقیب دنی کو ، تهیه کننده اجرایی در بازی های مارول ، مجدداً این ایده را برای بازیکنان گاه به گاه و هم بازیکنان رقابتی تر که ممکن است به Esports علاقه مند باشند ، تکرار کرده است.
Koo با PCGamer در GDC 2025 صحبت کرد رقیب“توسعه دهندگان که گیم پلی سرگرم کننده را در اولویت می خواهند تعادل رقابتی را در اولویت قرار دهند. دومی ممکن است در میان زیر مجموعه های کوچک بازیکنان محبوب باشد ، اما گیم پلی سرگرم کننده کجاست؟ رقیب این مخاطبان عظیمی از بازیکنان گاه به گاه را به خود جلب می کند.
“بنابراین ، مانند اگر شخصیت ها سرگرم کننده باشند یا نه ، تمام شخصیت هایی که ما در اولویت و متعادل ترین و متعادل هستیم. [to play]کو گفت: “همیشه شماره یک است.” “و تیم اطلاعاتی در مورد نرخ پیروزی دارد. اما این ثانویه است.”
کو در ادامه در مورد آنچه می خواهد صحبت کند تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان با ارائه شخصیت های منحصر به فرد که همه می توانند متفاوت باشند ، از خود لذت می برند. او مشعل و طوفان انسان را به عنوان دو نمونه از گیم پلی منحصر به فرد به ارمغان می آورد ، اما هنوز هم می تواند به لطف توانایی وی در ایجاد تهدید بیشتر برای تیم مقابل ، به خوبی با هم کار کند.
“[Players] کو گفت: “من می خواهم احساس کنم که آنها تا حد ممکن شخصیت های منحصر به فرد بازی می کنند.” یعنی آخرین محتوا در مورد مشعل ها و طوفان های انسانی ، ترکیبی از شعله های آتش و گرداب ، طوفان های آتش خواهد بود. به خودی خود ، از نظر بصری دیدنی است. اما من فکر می کنم تیم گرافیک باید سعی کند کل منابع گرافیکی را نکشند ، به خصوص اگر در طوفان هستید. “
او همچنین گفت که می خواهد تعادل بین بازی گاه به گاه و رقابتی پیدا کند و این که هر دو سبک گیم پلی همزیستی خواهد بود. به گفته Koo ، بیشتر بازیکنان تمایل ندارند سبک رقابتی تر از گیم پلی را بخواهند ، ترجیح می دهند به جای پرش به حالت های رتبه بندی شده ، بازی های سریع و گاه به گاه با بازی سریع انجام دهند.
“[Casual and competitive] آنها همزیستی دارند ، اما بیشتر بازیکنان به هر حال رقابتی نیستند ، مطمئناً صادق است. ” اما رقابت نیز مهم است ، درست است؟ چون [players] او همچنین امیدوار است که تسلط خود را نشان دهد. “
کو در مورد اطمینان از تعادل تیم ها با ترکیب بازیکنان گاه به گاه با بازیکنان با مهارت بالا و رقابتی صحبت کرد. این امکان را برای هر تیمی فراهم می کند رقیب مسابقات با داشتن فرصتی برای پیروزی در بازی در حالی که هنوز هم سبک گیم پلی مورد نظر خود را تجربه می کنید.
کو گفت: “ما همیشه به آن نگاه می کنیم ، هر فصل را در صورت لزوم متعادل می کنیم و می بینیم که بازیکنان چقدر سریع پیشرفت می کنند.” “و از منظر همبستگی ، ما همیشه شما را با افراد در همان سطح و همان نرخ شما ترکیب می کنیم و آن را به یک تجربه راحت تبدیل می کنیم.”
کو به طور مکرر پیچیده شد که هنوز هیچ برنامه ای برای اضافه کردن حالت صف نقشی به آن وجود ندارد رقیببشر وی گفت: “هیچ نقشی وجود ندارد ، و این همان چیزی است که این بازی را بسیار منحصر به فرد می کند.”
رقیب این یک بازی تیرانداز رایگان و رقابتی است که در PC ، PS5 و Xbox Series X/S موجود است. برای اطلاعات بیشتر به بررسی مراجعه کنید.
نویسنده: Joelle Daniels