وصله های جدید برای NetEase در دسترس هستند رقبای شگفت انگیز، بر رفع خرابی ها و سایر اشکالات مهم متمرکز شده است. این موارد عبارتند از تراز نادرست (با تاخیر) در حین هایلایت و ضبط، خرابی به دلیل تغییر در مکان ذخیره هایلایت، و عدم پیشرفت ماموریت در صفحه رویداد فصل.
نقشه هایی مانند Hell’s Heaven و Klyntar: Symbiotic Surface نیز دارای لبه هایی بودند که در آن «برخوردهای ویژه» بازیکنان را گیر می کرد یا وارد «مناطق عجیب» می شد. اگرچه بسیاری از این موارد برطرف شدهاند، NetEase هشدار میدهد که این مشکل ممکن است در مکانهای خاصی دوباره رخ دهد. ما همچنین تأیید کردهایم که مشکلی که در آن مه در سالنهای Djalia و Birnin T’Challa از چشمانداز ناپدید میشود، هنگام فعالسازی Hela یا Storm’s Ultimate برطرف شده است.
همچنین مشکل را در رایانههای شخصی با استفاده از AMD FSR 3 که مدلهای تار کاراکتر را به دلیل نشت حافظه داشتند، حل میکند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً یادداشتهای پچ کامل را در زیر ببینید. NetEase در حال کار بر روی پچ دیگری است، این بار با محتوای جدید، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
رقبای شگفت انگیز موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بیش از 10 میلیون بازیکن در 72 ساعت اول پیوستند.
پچ یادداشتهای Marvel Rivals نسخه 20241210
همه پلتفرم ها
مشترک
- هنگام پخش هایلایت یا ضبط شده، خطوط متقاطع به طور قابل توجهی در هم قرار نمی گیرند که می تواند باعث تاخیر شود. این موضوع حل شده است.
- تغییر مکان ذخیره نقاط برجسته می تواند باعث از کار افتادن بازی شود. این موضوع حل شده است.
- بازیکنانی که در عوض در یک مسابقه سریع شرکت می کنند ممکن است نتوانند لباس های مجهز به قهرمانان را ببینند. این موضوع حل شده است.
- مشکلی که در آن پیشرفت ماموریت در صفحه رویداد فصل به درستی نمایش داده نمی شد برطرف شد. این موضوع حل شده است.
- رفع برخی از خطاهای متنی اصلاحات بیشتر در به روز رسانی های آینده خواهد بود.
- پس از یک تصادف، بازی گاهی اوقات قبل از خروج برای مدت طولانی یخ میزد. این مشکل حل شده است و بازی اکنون پس از یک کرش خارج می شود.
- برخی از مشکلات خرابی نسبتاً رایج را برطرف کرد.
نقشه ها و حالت های بازی
در برخی از نقشهها (مخصوصاً Hydra Charteris Base: Hell’s Heaven و Klyntar: Symbbiotic Surface)، برخوردهای خاص روی لبهها میتواند باعث شود که شخصیت بازیکن گیر کند یا به مناطق عجیبی برود. این مشکلات تا حد زیادی حل شده اند، اما این روی نقشه ها و مناطق متعدد تاثیر می گذارد، بنابراین این اشکال ممکن است در جای دیگری نیز وجود داشته باشد. ما به کار سخت خود برای ایجاد راه حل هایی برای حل چنین مشکلاتی و پیشگیری کامل از آنها ادامه خواهیم داد.
- مناطق مه آلود امپراتوری بین کهکشانی واکاندا: تالارهای ژالیا و امپراتوری بین کهکشانی واکاندا: برنین تچالا:
– هنگامی که Hela و Storm نهایی خود را فعال می کنند، مه از دید آنها ناپدید می شود. این موضوع حل شده است.
– پس از احیای جف کوسه زمین در مه، هم تیمی ها و دشمنان او دیگر نمی توانند جلوه ویژه Joyful Splash را ببینند. این موضوع حل شده است. - پایگاه Hydra Charteris: Hell’s Haven – Frozen Airport:
– در مسابقات، اگر بازیکنی در حین حرکت در نزدیکی منطقه هدف KO’d شود، نورپردازی غیرعادی رفتار می کند. این موضوع حل شده است.
– قطع و وصل شدن مجدد در طول مسابقه می تواند باعث عدم هماهنگی برخی درها شود (یعنی در بسته به نظر می رسد، اما بازیکنان می توانند از آن عبور کنند؛ در باز است) بازیکن نمی تواند از آن عبور کند). این موضوع حل شده است. - پایگاه Hydra Charteris: بهشت در جهنم – بنای یادبود دنیوی:
– اگر آدام وارلاک در حالی که منطقه هدف در حال بالا رفتن یا سقوط است از نهایی خود استفاده کند، اگر یکی از هم تیمی ها روی یک سکو در منطقه هدف قرار داشته باشد، می تواند به طور بالقوه زنده شود و در زیر زمین گیر کند. این موضوع حل شده است.
– اگر ثور یا لوکی با توانایی تیمسازی هلا احیا شوند، در حالی که منطقه هدف در حال بالا رفتن یا سقوط است، اگر دقیقاً روی سکوی ناحیه مورد نظر قرار داشته باشند، ممکن است به طور بالقوه احیا شوند و در زیر زمین گیر کنند. این موضوع حل شده است.
– اگر جف لندشرک از نهایت خود برای بلعیدن یک شخصیت در حالی که منطقه هدف در حال بالا رفتن یا سقوط است استفاده کند، اگر روی یک سکو در منطقه مورد نظر قرار دارند، ممکن است در زیر زمین گیر کنند. این موضوع حل شده است.
– اگر Winter Soldier در حالی که منطقه هدف در حال بالا رفتن یا پایین آمدن است با گلوله خود به دشمن حمله کند و دشمن به درستی بر روی سکویی در منطقه مورد نظر فرود بیاید، آسیب از بین می رود. این موضوع حل شده است. - هنگام جابجایی بین دورها در Competitive، اگر مقصد مرحله نهایی نقشه نباشد، برد موثر وسیله نقلیه هنگام نزدیک شدن به مقصد نمایش داده نمیشود که بر تعیین برد موثر عکسبرداری تأثیر میگذارد. این موضوع حل شده است.
- پس از رسیدن به دور سوم در کاروان رقابتی یا همگرایی، قهرمان این فرصت را داشت که انرژی نهایی را از دور دوم حمل کند. این مشکل حل شده و قهرمانان دیگر انرژی نهایی را به ارث نخواهند برد.
قهرمانان
- اگر Wolverine به لباس Deadpool & Wolverine مجهز باشد، خطوط صوتی برای توانایی های غیر از توانایی های حیوانات جاودانه پخش نمی شود. این موضوع حل شده است.
- پس از Star-Lord “Guardians of the Galaxy Vol.” انیمیشن MVP 3 پخش شد، اما هیچ افکت صوتی روی صفحه نتایج پخش نشد. این موضوع حل شده است.
- وقتی Iron Fist از پینگ استفاده کرد، خط صوتی مربوطه فعال نشد. این موضوع حل شده است.
- شرح حساسیت ADS در تنظیمات Black Widow نادرست بود. این موضوع حل شده است.
- در موقعیتهای خاص، بلک ویدو ultimate انرژی را آنطور که در نظر داشت بازیابی نکرد. این موضوع حل شده است.
- در شرایط شدید خاص، نهایی کاپیتان آمریکا آنطور که در نظر گرفته شده به پایان نمی رسد. این موضوع حل شده است.
- هنگامی که پورتال دکتر استرنج باعث KO زمین شد، به طور تصادفی انرژی نهایی دکتر استرنج را بازیابی کرد. ما در حال حاضر ویژگی KO زمین را برای پورتالها غیرفعال کردهایم تا بهطور موقت این مشکل را برطرف کنیم (یعنی KOهای زمین جزو KOهای خود دکتر استرنج محسوب نمیشوند). مطمئن باشید، این باگ در بهروزرسانی آینده برطرف میشود و در آن زمان ویژگی KO پورتال بازیابی میشود.
کامپیوتر
- تغییر وضوح با استفاده از فناوری تولید فریم FSR 3 می تواند منجر به نشت حافظه و مدل های تار شود. این موضوع حل شده است.
کنسول
- پس از تجهیز لباس Scarlet Spider از باندل پلی استیشن، اگر بازی را دوباره راه اندازی کنید، ممکن است لباس به درستی مجهز نباشد. این موضوع حل شده است.
نویسنده: Ravi Sinha