به نظر می رسد Mario and Luigi: Brotherhood در Unreal Engine توسعه یافته باشد


شما به ندرت عناوین نینتندو را می بینید ندارند با استفاده از مجموعه ابزار توسعه داخلی خود این شرکت توسعه یافته است، اما در سال‌های اخیر کمتر دیده می‌شود، با تایید اینکه عنوان اول شخص دیگری با استفاده از یک موتور خارجی ساخته خواهد شد.

به طور خاص، به نظر می رسد یک RPG مبتنی بر نوبت آینده باشد ماریو و لوئیجی: برادری با استفاده از Unreal Engine توسعه یافته است. این به دلیل لوگوی موتور در پشت نسخه فیزیکی بازی است که توسط @Nintendeal در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

این منجر به ماریو و لوئیجی: برادری این چهارمین عنوان نینتندو است که با استفاده از موتور Epic Games ساخته شده است. پرنسس هلو: زمان نمایش! (اوایل سال جاری منتشر شد) Pikmin 4 (سال گذشته منتشر شد) و دنیای صنایع دستی یوشی (در سال 2019 منتشر شد).

ماریو و لوئیجی: برادری قرار است در 7 نوامبر برای نینتندو سوییچ منتشر شود.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید