Mario and Luigi: Brothership توسط Octopath Traveler Studio Acquire توسعه یافته است


تقریباً تا لحظه ای که در اوایل سال جاری اعلام شد، اکثریت قاطع ما متقاعد شده بودیم که ظاهر جدید بعید است. ماریو و لوئیجی این تا حد زیادی به این دلیل است که AlphaDream، استودیویی که تا کنون تمام فیلم‌های این مجموعه را تولید کرده بود، حدود 50 سال پیش تعطیل شد.

البته این به این معنی است که: ماریو و لوئیجی: برادری ” اعلام شد، بسیاری تعجب کردند که دقیقاً چه کسی آن را توسعه می‌دهد، اما جدا از فاش شدن اینکه برخی از توسعه‌دهندگان اصلی این سری روی RPG بعدی کار می‌کنند، نینتندو از بیان اینکه کدام استودیو پروژه را رهبری می‌کند خودداری کرد. این اغلب در شرکت ها اتفاق می افتد.

با این حال، به نظر نمی رسد که این اطلاعات در حال حاضر عمومی شود. اطلاعات حق نسخه‌برداری که توسط Nintendeal@ در توییتر به اشتراک گذاشته شده است: ماریو و لوئیجی: برادری ‘ ظاهر شد و مشخص شد که بازی توسط Acquire ساخته شده است. برای کسانی که آشنایی ندارند، این استودیو در سال های اخیر گسترش یافته است مسافر هشت پا سری. قبلا توسعه یافته بود راه سامورایی و تنچو بازی

جالب است که نشت اخیر دیگری نشان می دهد که: ماریو و لوئیجی: برادری ساخته شده بر روی Unreal Engine. این همان موتور مورد استفاده Acquire است. اختاپوس عنوان

ماریو و لوئیجی: برادری قرار است در تاریخ 7 نوامبر برای سوییچ منتشر شود.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید