هگز کار می کند اربابان پاییز به طور رسمی با PS5 Pro، درست در زمان عرضه، سازگار است. با این حال، نسخه 1.6 حتی ویژگی ها، اصلاحات و پیشرفت های بیشتری را ارائه می دهد. تراکم اوباش همیشه آزاردهنده در برخی از برخوردها تغییر یافته است و دشمنان دوربرد اکنون باید از فاصله عادلانه تری مورد حمله قرار گیرند.
کسانی که در Pilgrim’s Perch با مشکلات پلتفرمینگ مواجه هستند میتوانند انتظار معیارهای بهتری داشته باشند در حالی که PvP تغییرات تعادلی را برای جادوها و سلاحهای جادویی دریافت میکند. با این حال، PvE یکسان باقی می ماند. Soulflay و Siphoning دارای نقاط آموزشی در Redcopse برای ارائه یک محیط یادگیری کم استرس هستند. Lightreaper نیز از قسمت آموزش ناپدید شده است، اما همچنان در New Game Plus وجود دارد.
اگر این کافی نبود، Umbral سرعت منحنیهای تخمریزی دشمن را بهبود بخشیده است و به بازیکنان زمان بیشتری برای کاوش در منطقه قبل از آمدن Scarlet Shadow به آنها میدهد. بازیکنان رایانههای شخصی همچنین میتوانند انتظار «بهبود عملکرد» در مناطقی که از نظر گرافیکی نیاز دارند، داشته باشند.
تمام تغییرات زیر را بررسی کنید. اربابان پاییز موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.
نکات مربوط به نسخه 1.6
بهبود گیم پلی
ما تنظیمات گیم پلی بیشتری را بر اساس بازخورد جامعه و آزمایش گسترده بازی اجرا کرده ایم. دیدن افزایش امتیاز بررسیهای اخیر Steam که منعکسکننده تاثیر مثبت این پیشرفتهای مداوم است، مایه خرسندی است و ما به نظرات شما متعهد هستیم که این ابتکار عمل را ادامه دهیم.
نکات برجسته عبارتند از:
- تراکم اوباش: بر اساس بازخورد شما، ما با اصلاح برخی از برخوردهای اوباش و جداسازی نمونهها، تجربه رزمی روانتر و همهجانبهتری ایجاد کردهایم تا اوباش با هم همپوشانی نداشته باشند. با اضافه شدن چند شگفتی جدید در طول مسیر، بازیکنان بازگشته ممکن است ارزش شروع دوباره را داشته باشند. (توزیع و تراکم اصلی دشمن هنوز از طریق اصلاح کننده NG+ قابل دسترسی است.)
- دشمنان دور: ادراک واحدهای محدوده خاصی را برای رفع مواردی که در آن احساس ناعادلانه یا غیر واقعی میشد، تنظیم کرد.
- پرش: پلتفرم Pilgrim’s Perch با نشانگرهای بهبود یافته بهبود یافته است و پرش ها را واضح تر و ناوبری را روان تر می کند.
- مقیاس بندی PvP: برای بهبود بازی مبتنی بر مهارت در PvP، مکانیکهای مقیاسبندی، بهویژه در مورد سلاحها و طلسمهای حاوی جادو را دوباره متعادل کردهایم. این تنظیمات فقط برای PvP اعمال میشود، بنابراین بازیکنان PvE میتوانند بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرند، به ساختهای فعلی خود ادامه دهند.
- حرکت حمله: برخی از حملات تسلیحاتی تنظیمات جزئی برای کاهش جابهجایی دریافت کردهاند و حس کنترل بیشتری را ارائه میکنند و در عین حال مؤثر باقی میمانند و از سبک بازی شما پشتیبانی میکنند.
آموزش پیشرفته، تجربه نصب و راه اندازی
بر اساس بازخورد لامپبران کهنهکار، ما اقداماتی را برای بهبود بیشتر تجربه حضور در بازی برای بازیکنان جدید در Lords of the Fallen انجام دادهایم. ما می خواهیم همه بازیکنان جدید در سفر خود احساس اطمینان کنند و می دانند که برخی از آموزش های اولیه ممکن است به منحنی یادگیری شدید نیاز داشته باشند. ویژگی های جدید عبارتند از:
- بهبود نور در مقبره آلوده: نور پیشرفته و تنظیمات بصری این اولین قسمت آموزشی را واضحتر و راحتتر پیمایش میکند.
- آموزش گام به گام آمبرال: تواناییهای اصلی مانند «Soul Ray» و «Siphoning» اکنون دارای فضاهای آموزشی اختصاصی در نیمه دوم Red Copse هستند که به بازیکنان جدید اجازه میدهد به تدریج با هر ویژگی مقابله کنند.
- آموزش ساده پرش اول: ما آموزش پرش را بهبود بخشیدهایم تا آن را در دسترستر کنیم (اگر در اولین تلاش موفق شدید، دست خود را در نظرات بالا ببرید).
- تنظیمات Boss Light Reaper در NG0: برای روشن شدن طراحی عمدی این رویارویی، ما باس فایت Lightreaper را از قسمت آموزش بازیکنان NG0 حذف کرده ایم. مطمئن باش Lightreaper هنوز در Mornstead در کمین است و به عنوان یک شگفتی در NG+ بازخواهد گشت.
قلمرو Umbral همهجانبه تر برای کاوشگران
یک قلمرو موازی در هم تنیده با دنیای زنده Axiom، Umbral از هر نقطه ای از بازی قابل دسترسی است و دنیای وسیعی از مسیرهای جایگزین، گنجینه های پنهان و اسرار را ارائه می دهد. ما می دانیم که چقدر از کاوش مورنستد لذت می برید، و بسیاری از شما در حال کاوش در قلمرو آمبرال ساده تر هستید. ما این ایده را پذیرفتیم و تنظیماتی را برای افزایش غوطه وری آن و حفظ ماهیت مرموز و چالش برانگیز آن انجام دادیم.
Umbral عمداً خصمانه باقی می ماند، اما ما صداها، تصاویر و منحنی های تخم ریزی دشمن را تنظیم کرده ایم. اکنون، thread ها (بومیان Umbral) برای تشخیص حضور شما کندتر هستند، و به شما زمان گرانبهایی می دهند تا قبل از اینکه پادشاهی تسخیر شده تر شود، آن را کشف کنید. در نهایت، Scarlet Shadow ظاهر می شود و شما باید تصمیم بگیرید که فرار کنید یا در یک مسابقه حماسی شرکت کنید.
این تغییرات Umbral را برای اکتشاف مناسب تر می کند و در عین حال شدت وهم آور و فضای چالش برانگیز خود را حفظ می کند.
- صداهای پویا محیط: ورود اولیه شما به Umbral با یک منظره صوتی ظریفتر همراه است که هر چه بیشتر بمانید شدت آن افزایش مییابد، قبل از اینکه راه خود را پیدا کنید یا خطر رویارویی با Crimson Reaper را پیدا کنید، به اوج میرسید.
- منحنی های تخم ریزی دشمن تنظیم شده: سرعت تخم ریزی دشمن بهبود یافته است، و اجازه می دهد تنش به آرامی و تدریجی ایجاد شود.
- افزایش تاخیر سایه قرمز: قبل از ظاهر شدن سایه قرمز مایل به قرمز زمان بیشتری برای کاوش دارید و این تعلیق را افزایش می دهد.
- کاهش اثر وینیت: بر اساس بازخورد بازیکن، جلوههای وینیت برای بهبود دید در حین کاوش در Umbral ملایم شدهاند.
- تخم چتری شفاف تر: VFX ویژه به تخمهایی که برای تخمگذاری بومیان آمبرال تنظیم شدهاند اضافه شد، زیرا برخی از بازیکنان تشخیص تخمهای فعال و غیرفعال را دشوار میدانستند.
این بهروزرسانیها تجربه اکتشاف غنیتری را در Umbral ایجاد میکنند و جذابیت تاریک و تنش را برای ماجراجویان جسور حفظ میکنند.
عملکرد بهبود یافته است
ما بهبودهای عملکردی بیشتری را در چندین بخش گرافیکی سخت بازی پیادهسازی کردهایم تا تجربه را برای بازیکنانی با رایانههای با مشخصات پایینتر بهینه کنیم.
نویسنده: Ravi Sinha