بازی ها در ژانرها مانند بازی ها به لطف FromSoftware ، تجربه چند نفره محور تری را ارتقا می بخشند Eldenling: nightreignبا دروغ P کارگردان جی وون چوی در مورد چگونگی احساس فشار در استودیوی خود برای ایجاد پرش های مشابه به چند نفره آنلاین صحبت کرد.
در طول مکالمه خود با یوروگامار در GDC 2025 ، چوی در مورد چگونگی امتحان کردن آن صحبت کرد Eldenling: nightreign با انگیزه Neowiz ، ما ظاهری آینده ایجاد کردیم سرپوش بهترین گسترش ممکن. این حس از جستجوی نرم افزاری که از ویلچر بیرون می آید ، به وجود آمده است تا سعی کنید یک تجربه چند نفره سنتی تر را ارائه دهید.
“من آن را امتحان کردم [Nightreign] چوی گفت: “و بدیهی است که آنها این تصور را ایجاد کردند که آنها توسعه دهندگان خوبی بودند. به نوبه خود ، آنها به من انگیزه دادند که به دلایلی پس انداز کنم. سرپوش بهترین تجربه ممکن “
چوی همچنین چگونه سرپوش گسترش ، Neowiz می خواهد پیشرفت کند دروغ P تقریباً از هر جنبه این استودیو بخش اعظم آنچه را که با ایجاد بازی های پایه آموخته اند ، شامل می شود و آن را برای تبدیل DLC به یک تجربه بهتر می رساند. با این حال ، Neowiz همچنین ممکن است روی عنوان چند نفره کار کند.
وی گفت: “تمرکز اصلی ما از مفهوم این بازی فراهم کردن یک بازی اکشن با کیفیت بالا و پریمیوم است که بازیکن مجرد است.” “ما یادگیری زیادی داشتیم [from the base game] و ما تمام تلاش خود را کردیم تا این پیشرفت ها را منعکس کنیم. گسترش کامل است. “
“از نظر تلاش های آینده ما ، بدون شک در آینده برای انواع ملاحظات باز هستیم.”
هنگام بحث در مورد چگونگی ژانرهای مانند روح می تواند پیشرفت های آینده را ببیند ، چوی در مورد چگونگی علاقه نیوث به تلاش برای پیش بینی چگونگی شکل گیری این ژانر در آینده صحبت کرد. در عوض ، استودیو بر تحقق دیدگاه خود متمرکز است. چوی نیز به آن امیدوار است دروغ P شروع به نگاه کردن به Neowiz به عنوان نشانه ای از کیفیت کنید که به شما امکان می دهد به جای پوشیدن کفش در یک یا دو ژانر ، انتظار یک تجربه منحصر به فرد را داشته باشید.
چوی گفت: “این چیزی است که ما در داخل آن بحث کردیم.” “به جای تلاش برای پیش بینی اینکه ژانرهایی مانند روح در آینده به نظر می رسد ، آنچه ما روی آن تمرکز می کنیم ، واقعاً یافتن نقاط رنگ و جذابیت برای خودمان است. و ما معتقدیم که با ایجاد بازی های خودمان و تحقق بهتر و رضایت از خواسته های مشتریان ، ما به طرفداران خود اعتماد و اعتماد می کنیم.”
“در آینده ، به جای اینکه ما را به یک ژانر خاص بپردازیم ، ما می خواهیم طرفداران ما ما را ببینند و در واقع اجزای منحصر به فرد را که ما منتظر آن هستیم می دانند.
دروغ P: Overture در حال حاضر در حال توسعه PC ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S است. این گسترش هنوز تاریخ انتشار ندارد ، اما قرار است یک پنجره پرتاب تابستان 2025 را راه اندازی کند.
نویسنده: Joelle Daniels