در The Game Awards 2023، سابق Ghostwire: توکیو کارگردان ایکومی ناکامورا فاش کرد دود، اولین عنوان از استودیوی جدید او، Unseen. ویدئویی جدید از پشت صحنه منتشر شده است که نمونه های اولیه مبارزات و انیمیشن، هنر مفهومی اولیه را به نمایش می گذارد و در نهایت نشان می دهد که بازی درباره چه چیزی خواهد بود. آن را در زیر بررسی کنید.
دود به عنوان یک “بازی اکشن PvE آنلاین co-op آنلاین” نامگذاری شده است که دنیای واقعی را با ظاهرها ترکیب می کند. به عنوان یک شکارچی هیولا، بازیکنان از “پنجره روباه” برای نگاه کردن به دنیای ارواح استفاده می کنند و از قدرت های ماوراء طبیعی خود برای مبارزه با هیولاها استفاده می کنند. کارگردان بازی Misuzu Watanabe توضیح می دهد که استفاده از ویندوز “بسیار خطرناک” است زیرا دشمنان متوجه شما خواهند شد.
“نبرد و مذاکره کنید، یوکای را به دست آورید و مالک آن شوید، و قدرت خود را افزایش دهید. قدرت های یوکای خود را آزاد کنید، ظاهر خود را تغییر دهید و از مد استفاده کنید تا فراتر از درک انسان عمل کنید.” از آنجایی که می توانید یوکای را جمع آوری کنید، واتانابه می گوید که “اولا را به ارمغان می آورد.” ارزش تکرار برای بازی.”
کارگردان انیمیشن Raul Ibarra نیز در مورد انیمیشن های چشم نواز و حرکات شخصیت ها صحبت می کند. هم از دیدگاه انیمیشن و هم از منظر گیم پلی، شخصیت ها به روش های منحصر به فردی حرکت می کنند و به بازیکنان اجازه می دهند با دنیای ما تعامل داشته باشند.
آرون پاکارد، مهندس گیمپلی اضافه شد: “آنچه در مورد حرکت در بازی مهم است، بیان بازیکن است. این اجازه دادن به بازیکنان است که بد بو شوند و هر کاری را که واقعاً میخواهند انجام دهند.” برای این منظور، تیم از فیلم برداری حرکتی به نفع انیمیشن های فریم کلیدی خودداری کرد.
آقای واتانابه همچنین احساس می کند که بازیکنان از طراحی سطح عمودی “غافلگیر خواهند شد”. فکر میکنم بازیکنان هیجانزده خواهند شد تا انیمیشنهای واقعا جالب ما را با این سیستم پیمایش شگفتانگیز ترکیب کنند و سپس آن را با یک فضای بسیار عمودی ترکیب کنند که به آنها امکان میدهد از مکانیکهای بازی به روشی سرگرمکننده استفاده کنند.»
دود هنوز هیچ تاریخ یا پلتفرمی برای انتشار مشخص نشده است، بنابراین انتظار می رود جزئیات بیشتری در ماه های آینده اعلام شود.
نویسنده: Ravi Sinha