امپراتوری جید اگر او بنیانگذار Xbox360-Bioware شد می توانست یک حق رای دادن باشد


دکتر گرگ زچاک ، یکی از بنیانگذاران اصلی Bioware ، RPG کلاسیک را فاش کرد امپراتوری جید این می تواند به یک حق رای دادن در مقیاس کامل تبدیل شود. در مصاحبه با پادکست کنسول کامل من (از طریق GamesRadar) ، Zeschuck گزارش داده است که توصیه های مایکروسافت در مورد انتشار بازی ها امپراتوری جید مانده است

برای متن ، امپراتوری جید در آوریل 2005 در Xbox و PC اصلی منتشر شد. این چند ماه قبل از انتشار Xbox 360 (نوامبر 2005) است. این باعث می شود آن را به یک کنسول بسیار محبوب تبدیل کند.

زچوک گفت: “و مایکروسافت گفت ،” نه ، در پایان چرخه ، ما باید اکنون آن را آزاد کنیم ، زیرا زمان بسیار خوبی است. ” امپراتوری جیدآزادی “به نظر می رسید بدترین توصیه است. به همین ترتیب ، توصیه های اخلاقی مطلق از آنها. این احمقانه ترین چیز تا کنون بود.”

این نشان می دهد امپراتوری جید در ابتدا ، به لطف توصیه های مایکروسافت ، قرار بود به جای باقی ماندن در Xbox اصلی ، در Xbox 360 منتشر شود. Zeschuck با استفاده از زمان اضافی منتهی به انتشار Xbox 360 ، تصویری از صحبت های بالقوه در مورد Bioware را بهبود بخشیده است امپراتوری جیدبشر

Zeschuk گفت: “شش ماه به من فرصت دهید و به من فرصت دهید تا آن را به عنوان یک عنوان پرتاب 360 تبدیل کنم. یک حق رای دادن دیگر وجود دارد.” “و من می دانم که چه کسی در کجا قرار دارد … فکر می کنم در آغاز چرخه ، محصول موفق تر بود.”

با توجه به برخی زمینه های اضافی ، Bioware در آن زمان با مایکروسافت بسیار نزدیک کار کرد. جنگ ستارگان: شوالیه های جمهوری قدیمی برای Xbox اصلی. مشارکت آنها در Xbox 360 ادامه دارد. این اولین سکویی بود که اصل را بدست آورد اثر انبوهبشر

در همان مصاحبه ، Zeschuck همچنین با بنیانگذار ری موزیکا در مورد چگونگی ، اگر او یک MMORPG در حال توسعه برای Bioware باشد ، صحبت کرد ، او به طور بالقوه می توانست EA را از درون این شرکت به دست بگیرد. جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی، این یک موفقیت بود. به گفته Zeschuck ، اگر جمهوری سابق آنها چنان موفقیت آمیز بودند که می توانستند مبلغ باورنکردنی حدود 2 میلیارد دلار در سال بدست آورند ، این دوتایی شلیک به تصرف EA را داشت.

“من دو سال و نیم در آستین زندگی کردم. جمهوری قدیمی جنگ ستارگان [and] Zeschuk گفت: من می دانستم که این نوعی سفر است. ” “اگر این بسیار موفق بود ، اگر این یک فوق العاده دوپر بود ، ری و من احتمالاً تلاش می کردیم تا EA را از داخل ، که یک دزد دریایی شرکتی است ، امتحان کنیم. اما ما مجبور بودیم 2 میلیارد دلار برای موفقیت داشته باشیم. “

Zeschuck همچنین در مورد چگونگی کار برای EA صحبت کرد و باعث شد او متوجه شود که چقدر او را در یک دستگاه بزرگ سازی دوست ندارد. علی رغم موفقیت Bioware در آن زمان اثر انبوه وت سن اژدها، Zeschuck متوجه می شود که او در مقطعی ترک خواهد کرد.

وی گفت: “مشاغل بزرگ برای استفاده از املاک و مستغلات وجود دارد.” “آنها برای بهره برداری از بازی ها وجود دارند. بیشتر افراد بزرگ در آمریکای شمالی فقط در” سلام ، بیایید بیشترین پول را از این حق رای دادن فشار دهیم “. آنها بسیاری از آنها را نمی سازند ، و من در اوایل فهمیدم که دوست دارم بازی کنم. من فقط دوست ندارم کار کنم. “



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید