ایندیانا جونز و دایره بزرگ هنوز منتشر نشده است، اما مدتی است که می دانیم که توسعه در مقطعی پس از انتشار عرضه خواهد شد. در ماه آگوست، Bethesda اعلام کرد که توسعه دهنده MachineGames نیز در حال کار بر روی توسعه های پس از عرضه برای این عنوان است. شوالیه غول ها، اما جزئیات کمی وجود دارد.
در مصاحبه اخیر با MinnMax، Axel Torvenius، مدیر خلاق، با ارائه جزئیات بسیار مختصری در مورد آنچه می توانیم از توسعه انتظار داشته باشیم، این مشکل (نوعی) را برطرف کرد، و توضیح داد که این برنامه با اساس یک “داستان محور، منحصر به فرد ما انجام خواهیم داد” یک کمپین مناسب برای بازی به نام “تجربه”.
توربنیوس گفت: «آنچه در این مرحله میتوانیم درباره DLC بگوییم این است که این یک تجربه داستان محور و منحصر به فرد خواهد بود که به خوبی با کمپین اصلی مرتبط است.
جزئیات بیشتر اندک است، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که این گسترش چقدر طول می کشد یا حتی چه زمانی منتشر می شود. با این حال، این اطلاعات در زمان مناسب به اشتراک گذاشته خواهد شد، شاید زمانی که خود بازی منتشر شود.
MachineGames همچنین تایید کرد که این بازی دارای حالت عکس نخواهد بود و گفت که این “بزرگترین و طولانی ترین بازی” استودیو تا به امروز خواهد بود.
ایندیانا جونز و دایره بزرگ این بازی در تاریخ 9 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC عرضه میشود و پس از آن PS5 بهار آینده عرضه خواهد شد.
نویسنده: Shubhankar Parijat