با کناره گیری Johan Pilstedt از سمت مدیر عامل Arrowhead Game Studios تا مدیر ارشد خلاقیت این استودیو، Pilstedt با مدیر عامل جدید شمس جرجانی برای ایجاد GamesIndustry.biz در مصاحبه ای در مورد برنامه های آینده این استودیو صحبت کرد.
این زوج گفتند که با توجه به موفقیت اخیر Arrowhead Game Studios، نمی خواهند خیلی سریع گسترش پیدا کنند. غواص جهنمی 2. Pilsted گفت که او میخواهد استودیویی مانند FromSoftware یا Blizzard روی بازیهایی که میخواهند بسازند کار کند، نه اینکه مجبور شود بر اساس شرایط روی پروژهها کار کند.
پیرستد در مصاحبه ای گفت: «ما به خود می بالیم که یک استودیو مستقل هستیم. “ما باید ببینیم آینده چه خواهد شد، اما هیچ چیزی در برنامههای ما وجود ندارد که بخواهیم از آن خرید کنیم. میخواهیم ببینیم که چقدر میتوانیم پرواز کنیم. و با حضور شمس، پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به FromSoftware بعدی داریم. یا بلیزارد.”
جوجانی همچنین می گوید که نمی خواهد استودیو را زیاد گسترش دهد. در عوض، او می خواهد استودیو را کوچک نگه دارد و به ساخت بازی های کوآپ ادامه دهد و در نهایت می خواهد استودیو بازی Arrowhead را به یک استودیوی «پر سرسبد» تبدیل کند.
جوجانی میگوید: «هدف این استودیو ساخت بازیهای Co-op واقعا عالی است. ما واقعاً میخواهیم Arrowhead یک استودیوی پرچمدار باشد که در آن افرادی که میخواهند این نوع بازیها را بسازند، به خودشان میگویند، “من میخواهم در Arrowhead کار کنم.” پتانسیل.”
او ادامه داد: اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت 500 نفره باشیم. “در واقع، یک شرکت 500 کارمند از بسیاری جهات بسیار دشوار است. ما رشد را شاهد خواهیم بود، اما رشد را وسیله ای برای رسیدن به هدف خواهیم دید، نه به عنوان یک هدف، ما هیچ برنامه ای برای انتشار نداریم.” رشد مداوم ما این امکان را به ما می دهد که بازی های عالی بسازیم و مکانی عالی برای کار باشیم.
پیرستد افزود: «ما برای سود مالی در کار نیستیم. فروتنی و میل به ساخت بازی های بزرگ تنها دلیل وجود ماست.
Pilestedt اوایل امروز اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی استودیو کنارهگیری میکند و گفت که این به او اجازه میدهد بیشتر روی جنبه خلاقانه توسعه بازی تمرکز کند. جرجانی پس از 12 سال در Paradox Interactive مدیرعامل جدید Arrowhead Game Studios شد.
غواصان جهنمی 2 به خودی خود، موفقیت بزرگی برای استودیوی بازی سازی Arrowhead بود و از زمان انتشار آن ۱۲ میلیون نسخه فروخت. این بازی اوایل سال جاری منتشر شد و برای PC و PS5 در دسترس است.
نویسنده: Joelle Daniels