مدیرعامل Take-Two می گوید ، بازاریابی Grand Theft Auto 6 “نسبتاً نزدیک” را به پنجره انتشار آغاز می کند


صخره The Grand Theft Auto 6 این پاییز (به جز “لغزش”) ، ما منتظر خواهیم ماند تا تریلر بعدی ادامه یابد. با توجه به اینکه برای اولین بار در دسامبر 2023 آغاز شد ، همه چیز بدون به روزرسانی در سال گذشته گذشت ، تحت فشار است.

اما به نظر می رسد این بخشی از استراتژی بازاریابی برای شرکت والدین عنوان تعاملی است. مدیرعامل اشتراوس زلنیک با بلومبرگ صحبت کرد و در پاسخ به این سؤال که چرا تاریخ انتشار یک راز دقیق است ، پاسخ داد.

“و … ما می خواهیم انتظارات و هیجان خود را حفظ کنیم ، و ما یک رقیب داریم که برنامه انتشار را سالها پیش توضیح می دهد. ما دریافتیم که این در مورد ایجاد آن هیجان و تهیه مواد بازاریابی نسبتاً نزدیک به پنجره انتشار است تا هیجان را با انتظارات برآورده کند.

این دقیقاً برای ناشران بزرگ امروز آبی نیست. به پلی استیشن مراجعه کنید که دو یا سه ماه پیش بزرگترین انحصار شخص اول را ترویج می کند. با این حال ، “نسبی” یک کلمه کلیدی است The Grand Theft Auto 6 مشخص نیست چه موقع Take-Two کمپین بازاریابی خود را آغاز خواهد کرد.

برای جزئیات بیشتر و به روزرسانی ها با ما در ارتباط باشید. The Grand Theft Auto 6 Zelnick در حال توسعه Xbox Series X/S و PS5 است. زلنیک معتقد است که منجر به “افزایش معنی دار” در فروش کنسول خواهد شد. این گزارش همچنین نشان می دهد که توسعه دهندگان و ناشران اصلی بسته به تاریخ راه اندازی ممکن است عناوین را به تأخیر بیندازند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا اینجا را کلیک کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید