به‌روزرسانی Frostpunk 2 Edge Scrolls را اضافه می‌کند، Frostbreaking و موارد دیگر را گسترش می‌دهد.


به روز رسانی جدیدی برای استودیو 11 بیتی در دسترس است. frostpunk 2، و کار فوق العاده ای در پرداختن به بازخورد و پیاده سازی برخی از ویژگی های جدید انجام داده است. اینها شامل گزینه هایی برای توقف ساخت و ساز و یخ زدگی، پیمایش لبه، تنظیمات فرکانس ذخیره خودکار، و بهینه سازی های “عظیم” برای عملکرد بازی است.

سایر پیشرفت‌های قابل‌توجه عبارتند از: Frostbreaker که تا هشت سلول را پاک می‌کند، درخت ایده‌ای که تحقیقات در حال انجام را با وضوح بیشتری نشان می‌دهد، یک منطقه نمایش بزرگ‌تر بر روی نقشه Frostland، و طرح‌های منطقه‌ای با کد رنگی وجود دارد. عشایر نیز در مقدمه ظاهری آشکار دارند و مرمرکاری بدون ماشین برای افزایش غوطه وری انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از تغییرات موجودی زیر اینجا را کلیک کنید. frostpunk 2 این بازی برای PC منتشر شد و در عرض چند روز بیش از 350000 نسخه فروخت. بررسی ما را در اینجا بررسی کنید. علاوه بر سه بسته DLC پولی پس از عرضه، 11-Bit Studios روی نسخه‌های Xbox Series X/S و PS5 نیز کار می‌کند، بدون اینکه تاریخ انتشار مشخصی داشته باشد. در ضمن، منتظر به روز رسانی ها باشید.

Frostpunk 2 |. Patch 1.1.0

پچ یادداشت های کامل

تعادل

  • اجرای یک سنگ بنا، 2 غیرت را به جناح مخالف و همسو می‌افزاید.
  • سطح 2 و رده 3 پیشرفت ارتقاء ژنراتور نسبت حرارت روغن را افزایش می دهند
  • نسبت روغن به گرما ارتقاء ژنراتور تطبیقی ​​Tier 3 کمی کاهش یافته است
  • راندمان کلی منابع بخار کاهش می یابد
    – استخراج بخار از منطقه از 100 به 80 کاهش یافت
    – استخراج بخار از ناحیه توسعه از 125 به 100 کاهش یافت
    – استخراج بخار از نیروگاه های زمین گرمایی از 120 به 90 کاهش یافت
    – استخراج بخار از نیروگاه های زمین گرمایی بدون فیلتر از 150 به 110 کاهش یافت.
    – استخراج بخار از نیروگاه های زمین گرمایی عمیق از 200 به 170 کاهش یافت
  • اساس سازگاری دیگر تقاضای گرمای Steam HUB را کاهش نمی دهد
  • افزایش مبلغ سپرده عمیق
  • کالاهای تولید انبوه اکنون بر منطقه اصلی نیز تأثیر گذاشته است.
  • Apex Workers اکنون برای ساختمان ها نیز اعمال می شود
  • اکنون افت دمای پیش‌گفتار بعداً در سطح دشواری شهروند رخ می‌دهد
  • محدودیت کلنی یکپارچه بین Scenario و Utopia Builder به 30000
  • منطقه اصلی ناحیه دره شکسته را تنظیم کرد تا به 3 منطقه اجازه دهد پاداش مجاورت را به دست آورند.
  • اصلاح کننده اعتماد منفی ثابت شد که پس از استفاده از “Rush Research” منقضی نمی شود
  • قابلیت “تقویت تحقیقات” در ساختمان آزمایشگاه تست دارویی ثابت شد
  • اصلاح‌کننده‌هایی که نیاز به نیروی کار را در یک منطقه یا ساختمان کاهش می‌دهند، نباید تعداد کارگران تولید شده توسط یک کارخانه خودکار نیروی کار را کاهش دهند.

گیم پلی

  • اکنون می توان یخ زدگی را بر روی هر تعداد سلول تا 8 انجام داد
  • اقدامات جامعه اغلب در مذاکرات شورا ارائه می شود
  • هنگامی که رویداد بعدی رخ می دهد، یک قوس نتیجه جدید در انتظار مهماندار است.
    – خاموش نگه داشتن ژنراتور برای مدت طولانی در صورت وجود سوخت
    – جناح خود را فقط برای جمع آوری پول بعداً تبلیغ کنید
    – شکست مکرر در تلاش Promise of the Hostile
    – همان جناح را پی در پی محکوم و تبلیغ کنید.
    – پس از اعطای یک موضوع به همان فراکسیون، آرای زیادی شکست خورد
    – سرکوب اعتراضات پس از مذاکره و وعده با جناح ها
  • به یک softlock پرداخته است که اگر بازیکنی تمام هسته‌های Steam را قبل از فصل 4 پیدا کرده و استفاده کند، ممکن است رخ دهد.
  • دیگر امکان تصویب همزمان سیاست و لغو سیاست مخالف وجود نخواهد داشت
  • دیگر نمی‌توان برای یک قانون چندین تلاش وعده داد (تحقیق، تصویب، لغو) داشت.
  • متعهد به تصویب سیاستی که قبلاً در دستور کار در جلسه رأی گیری بعدی هیئت مدیره است، غیرممکن است.
  • اگر سوخت برای ارتقاء ژنراتور فعلی شما در دسترس نباشد، هیچ وعده سوختی نخواهید دید.
  • محاصره ها و برج های دیده بانی ساخته شده بر روی آنها را نمی توان پس از اتمام انتقال جناح تخریب یا غیرفعال کرد
  • تحت شرایط خاص در Utopia Builder دیگر نمی توان در مستعمره ها انکلاو ساخت
  • با جدا کردن کوئست‌ها، نصب مقدمه بهبود یافته است
  • زمان بندی تلاش “Survive the Whiteout” را تنظیم کرد
  • قفل داستان و سایر رویدادها اکنون پس از پایان جنگ داخلی در Utopia Builder به درستی باز شده است.
  • زندانیان نمی توانند احساسات خود را در مورد وضعیت شهر بیان کنند.
  • پس از اتمام دوران محکومیت، زندانیان مجدداً وارد جامعه می شوند.
  • مذاکرات و پیشنهادات دستور کار کمک هزینه اکنون نیازهای شهر را در کنار وابستگی های جناحی/جامعه اولویت بندی می کند.
  • پیام‌های مربوط به نتایج در طول سفید کردن نمایش داده نمی‌شوند
  • در صورتی که کنسول روابط خوبی با جناح داشته باشد، اکنون فراکسیون پاداش های مناسبی به شهر می دهد.
  • سایت‌های غذای Frostland اکنون به درستی در هنگام سفید شدن غیرفعال شده‌اند
  • اصلاحات و بهبودهای بیشتر در توافقنامه صلح
  • اگر زندان از کار افتاده باشد، توانایی “صلح نیرو” دیگر در دسترس نیست
  • پیام های پوشش آزبست دیگر اطلاعات نادرستی در مورد مزایای پیش ساخته به جای هزینه های پیش ساخته نشان نمی دهد
  • ویژگی Deploy Seers دیگر اطلاعات نادرست در مورد تلفات راندمان تولید را نمایش نمی دهد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید