چند تن از کهنهکاران صنعت که قبلا در CD Projekt RED کار میکردند، از تشکیل یک استودیوی جدید خبر دادند. این استودیو که Blank نام دارد، میگوید که «متعهد به ارائه بازیهای زیبا و تجربیات منحصربهفرد به بازیکنان است» و تمرکز خود را بر «سرزمین جدید، نه قلمروی که به خوبی زیر پا گذاشته شدهاند» افزایش میدهد.
میدان خالی توسط توسعه دهندگانی که در گذشته روی پروژه های بزرگ کار کرده اند، و با مدیر Mateusz Kanik بنیانگذاری شده است.Cyberpunk 2077و کارگردانی مشترکویچر 3، کارگردان بازی استودیو. سایر بنیانگذاران عبارتند از تهیه کنندگان اجرایی Jěněi Muroz (CD Projekt RED) و Marcin Jefimov (CD Projekt RED، 11 Bit Studios) و مدیر عامل Mikołaj Marchevka (Rookiez, Warsaw SA).
این استودیو قصد دارد با شروع کار بر روی اولین پروژه خود، در نهایت تیم خود را به 60 نفر افزایش دهد. این تیم در حال حاضر شامل مدیر طراحی، Michal Dobrowolski (CD Projekt RED)، کارگردان روایت، Artur Ganszyniec (CD Projekt Red، 11 Bit Studios) و مدیر هنری Grzegorz Przybyś (Division 48 Studio, Artificer) است.
Mateusz Kannik از Blank گفت: “ما از اعلام Blank و شروع گسترش تیم شگفت انگیز خود هیجان زده هستیم.” یکی از بنیانگذاران و کارگردان بازی. پس از سالها کار در یک صنعت محافظهکار، ما آماده راهاندازی پروژههای جسورانه و تأثیرگذار هستیم که خلاقیت و ارزشهای منحصربهفرد ما را به اشتراک میگذارند. هنگام حمایت، میخواهیم مالکیت تیم را به آنها بدهیم. اگر صنعت به سمت فرهنگ خرد متمایل شود، ما کار را ترجیح میدهیم. تعادل زندگی. در صنعت، بزرگتر، بهتر است. اما ما روی بازیهای بسیار شیک که بر احساسات، داستان و مهارت تمرکز دارند، توجه داریم.»
Marcin Jefimow از Blank می گوید: «فلسفه توسعه بازی ما از داستان ها و تجربیات خودمان سرچشمه می گیرد. بنیانگذار و تهیه کننده اجرایی. “با Blank. ما می خواهیم فضایی بسازیم که به تاریخ احترام بگذارد، اما در هنگام همکاری خلاقانه، برای بازیگوشی و الهامات جدید باز باشد. ما پروژه جدید خود را آغاز کرده ایم و نمی توانیم منتظر باشیم تا آن را با بازیکنان خود به اشتراک بگذاریم و بسازیم. آن را با اعضای تیم جدید ما.”
Jengjay Muroz از Blank میگوید: «در طول سالها ساخت بازیها، ما به اهمیت ترکیب فضای روشن و ایدههای هیجانانگیز، با حمایت یک تیم قوی و بودجه واقعی پی بردیم. بنیانگذار و تهیه کننده اجرایی. “ما متعهد به کاردستی با کیفیت بالا و اداره استودیوی خود به شیوه ای پایدار هستیم. ما قصد داریم دامنه پروژه های خود را با گسترش تیم و قابلیت های آنها گسترش دهیم.”
اولین بازی Blank به عنوان “یک بازی شخصیت محور که در آخرالزمان با یک یا دو چرخش اتفاق می افتد” توصیف می شود. این استودیو همچنین اولین کانسپت آرت این عنوان را معرفی کرده است. می توانید آن را در زیر بررسی کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat