تاد هوارد طومارهای بزرگتر و سقوط 3 و چهار ظاهرا فام به Bethesda گفته است که یک بازی چند نفره ایده بدی خواهد بود. اما در نهایت به دلیل فشار هواداران، او تصمیم گرفت قدرت خود را در بازی های چند نفره امتحان کند و در نتیجه، سقوط 76.
وقتی با Minmax صحبت می کنید، The Elder Scrolls 5: Skyrim طراح اصلی بروس نسمیت فاش کرد که مدیران Bethesda برای مدتی طولانی استودیو را برای توسعه عنوان چند نفره تحت فشار قرار داده بودند، اما هاوارد آنها را متوقف کرد و گفت این یک “ایده بد” بود.
آقای نسمیت به سوالاتی در مورد سقوط 76با راه اندازی بدنام، مدیران هر سال برای توسعه یک بازی چند نفره تلاش کردند و هاوارد چندین بار نه گفت، اما فشار طرفداران بازی های استودیو در نهایت هاوارد را مجبور به انجام آن کرد.
شایان ذکر است که در یک مقطع، ایکس باکس به فکر لغو کامل آن بود سقوط 76. از آن زمان، این بازی به نقاط عطف مهمی رسیده است، در یک نقطه توسط بیش از 13 میلیون بازیکن بازی می شود.
علیرغم شروع دشوار، سقوط 76 Bethesda همچنان بهروزرسانیهای زیادی را انجام میدهد. محتوای اصلی بعدی بازی آتلانتیک سیتی را به نمایش میگذارد و بهروزرسانیهای قبلی ویژگیهایی مانند NPC، داستان و حتی گودال را بهعنوان مکان اضافه میکنند.
نویسنده: Shunal Doke