قطار شب حلقه elden این بازی به چندین روش کلیدی از فرمول تثبیت شده FromSoftware خارج خواهد شد، از تمرکز مشترک و ساختار سرکش تا محیط جهان موازی آن. کمی پایینتر از این فهرست، یکی دیگر از ویژگیهای آشنا از عناوین Soulslike گذشته استودیو، اما برنامهریزی نشده است (و طبیعتاً جزئیات بیشتری دارد)، سیستم پیامرسانی است.
به گفته کارگردان بازی جونیا ایشیزاکی در مصاحبه ای با IGN ژاپن، گذاشتن پیام های کوتاه روی زمین برای خواندن (و امتیاز دهی) توسط سایر بازیکنان، از زمان عرضه بازی Soulslike اکشن از نرم افزار یکی از اصلی ترین موارد بوده است. قطار شب حلقه elden آن ویژگی وجود ندارد. زمان اجرای هر بازی حداکثر 40 دقیقه است، بنابراین ایشیزاکی میگوید بازیکنان اصلاً زمان کافی برای خواندن یا نوشتن پیامها ندارند.
“شما هنوز می توانید ارواح بازیکنان دیگر را ببینید، اما قابلیت ارسال پیام حذف شده است. دلیل حذف قابلیت پیام رسانی این است که در این بازی که یک جلسه تقریباً 40 دقیقه است، زمان زیادی برای نوشتن ندارید. ایشیزاکی توضیح داد: پیامهای شما به این دلیل است که آنها وقت ندارند پیامهای نوشته شده توسط دیگران را بخوانند.
به عنوان عنوانی با محوریت بازی مشارکتی، باران شبانه بدیهی است که انتظار می رود ساختار و سرعت متفاوتی نسبت به بازی اصلی داشته باشد، بنابراین لزوماً تعجب آور نیست که عناصر آشنا را اینجا و آنجا تغییر دهد و برش دهد. سوال بزرگی که در ذهن همه وجود دارد این است که آیا بازی با وجود همه تغییرات همچنان میتواند تجربهای جذاب را ارائه دهد؟
قطار شب حلقه elden در سال 2025 برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. تست شبکه بسته در ماه فوریه انجام می شود و انتظار می رود ثبت نام از هفته آینده آغاز شود.
نویسنده: Shubhankar Parijat