در مصاحبه با توسعه دهندگان جدید، جزم اژدها 2 هیداکی ایتسونو، کارگردان بازی، و کنتو کینوشیتا، توسعهدهنده اصلی، درباره چگونگی پیدایش مفهوم Pawns و چگونگی تکامل آنها از زمانی که برای اولین بار در Dragon's Dogma اصلی ظاهر شدند، صحبت میکنند.
آقای Itsuno بلافاصله گفت: جزم اژدهاپیاده ها – چقدر پرحرف هستند! در حالی که برخی از بازیکنان این ویژگی را جذاب میدانستند، بسیاری آن را بسیار آزاردهنده میدانستند.Itsuno میگوید که استودیو تمام تلاش خود را برای حفظ Pawn انجام داد. جزم اژدها 2 از تکرار ردیف ها.
ایتسونو در مصاحبه ای گفت: “ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا پیاده ها نتوانند بارها و بارها همان خطوط را تکرار کنند.” او در ادامه در مورد نقشی که پیاده ها در کنار سایر NPC ها بازی می کنند صحبت می کند. جزم اژدها 2.
او میگوید: «من میخواستم که Pawns احساس کند دوستی در کنار شما نشسته است و به شما مشاوره میدهد. “مثل این است که “هی، بیا از این طرف برویم!” یا “در اینجا قرار است کاری انجام دهیم.”
بعد، Itsuno در مورد شخصیت Pawn صحبت می کند.اصلی جزم اژدها شخصیت های متعددی برای پیاده های مختلف وجود دارد، و آنها به شکل زیر هستند: جزم اژدها 2 ما این سنت را ادامه خواهیم داد.هر فردیت جزم اژدها 2 صداپیشگان و ویژگی های شخصیتی خود و همچنین انواع نقش هایی که به عنوان بخشی از گروه بازی می کنند.
کینوشیتا میگوید: «اگر از نظر شخصیتی به آن فکر کنید، فکر میکنم ما کاملاً آگاهانه در حال تلاش برای گسترش انواع شخصیتهایی هستیم که پیادهها دارند. همانطور که گفتم آنها شخصیت دارند اما از نظر شناخت ممکن است در مورد دشمنان خاصی اطلاعات داشته باشند.
پیش از انتشار بازی در ماه مارس، Capcom تلاش های بازاریابی خود را افزایش داده است. جزم اژدها 2. در اوایل این هفته، ما یک نمای کلی از خالق شخصیت را فاش کردیم و برخی از حرفه ها در تریلرهای قبلی نشان داده شدند.
جزم اژدها 2 در 22 مارس برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود.
نویسنده: Shunal Doke