کپکام جزم اژدها 2 برداشتها و فیلمهای گیمپلی جدیدی را بهدست آورده است که طراحی جنگی و جهانی RPG اکشن جهان باز را نشان میدهد. با این حال، پس از توییتی مبنی بر اینکه بازی با نرخ فریم بدون محدودیت اجرا می شود، Game Informer از کارگردان Hideaki Itsuno در مورد همین سوال پرسید.
از طریق یک مترجم، Itsuno ایده نرخ فریم بدون پوشش را تکرار کرد. هدف ما حدود 30 فریم در ثانیه یا بالاتر است، و این برای کنسولها نیز یکسان است. برخی از ویژگیها وجود دارد که میتوانید آنها را روشن یا خاموش کنید، اما مجموعهای از چندین گزینه وجود ندارد که بتوانید همزمان آنها را تغییر دهید. [likely alluding to visual presets seen in the options of other games on consoles today]. با این حال، هیچ محدودیتی برای نرخ فریم در همه کنسول ها وجود ندارد. ”
وقتی در مورد حالتهای گرافیکی مختلف توضیح خواستم، به من گفتند که این نشریه فقط یکی دارد. بنابراین چه روی رایانه شخصی، PS5 یا Xbox Series X/S بازی کنید، عملکرد مورد انتظار شما در حدود 30 فریم در ثانیه باقی خواهد ماند.
جزم اژدها 2 در 22 مارس منتشر شد. این بازی در دنیایی متفاوت از بازی اول اتفاق میافتد، اما روی Arisen تمرکز دارد که پیادهها را برای مبارزه با اژدها جمع میکند. گنجاندن تنها یک حالت گرافیکی تنها عنصر برجسته نیست. این به این دلیل است که سفر سریع را محدود میکند، کاوش پیاده را تشویق میکند، هیچ تابلو یا نشانگر جستجو ندارد و تنها یک فایل ذخیره را فراهم میکند. لطفا تا تاریخ انتشار منتظر اطلاعات بیشتر باشید.
نویسنده: Ravi Sinha