سرنوشت: عصر تاریک کارگردان هوگو مارتین آنچه را که می خواهند دوران قرون وسطایی بیشتری را منتقل کنند ، فاش کرد سرنوشت داستانی از آینده. به همین دلیل ، سرنوشت: عصر تاریک در حالی که منتظر بیدار شدن از وقایع موجود در لایه رستاخیز هستید DOOM 2016بشر
مارتین با PCGAMER صحبت کرد ، گفت که پایان این کار است. سرنوشت: عصر تاریک در استودیو قادر خواهید بود در همان مجموعه پیگیری کنید. با این حال ، شایان ذکر است که مارتین نتیجه آن را خراب نکرده است سرنوشت: عصر تاریکبشر
مارتین گفت: “هنوز اینگونه نیست.” از من سؤال شد که آیا می توان لایه Doom را در CO قرار داد یا خیر. “بنابراین به قرون تاریک ، فصل قرون وسطایی پایان می یابد. سرنوشت حماسه این مانند یک تواریخ قاتل است. “
وی گفت: “داستان این است که آنها یک ساختمان را بر روی او کوبیدند و او را در آن سنگ در ابتدای سال 2016 قرار دادند.” “و این بازی اینگونه به پایان نمی رسد.”
این دور از تأیید دنباله است سرنوشت: عصر تاریک، نشان می دهد که نرم افزار ID توسعه دهنده ممکن است برای بازی ای که داستان را به نوعی ادامه می دهد ، روی DLC پیگیری کار کند. من این آخرین را دیدم سرنوشت ابدی، آن داستان ادامه داد خدایان باستان DLCS
مارتین در مورد گذشته خود با استفاده از محیط های قرون وسطایی در بازی های خود صحبت کرده است. در مصاحبه ای در ماه فوریه ، مارتین در مورد چگونگی تنظیم قرون وسطایی به نرم افزار ID اجازه داد که با سلاح ها تاریک و شرور شود سرنوشت: عصر تاریکبشر او مقایسه سلاح های درون بازی را با دستگاه های شکنجه فانتزی قرون وسطایی و تاریک ترسیم کرد.
مارتین گفت: “بخشی از دلایلی که من ژانر فانتزی را انتخاب کردم به این دلیل است که مجموعه ابزار حتی می تواند تاریک تر و شوم باشد.” “وقتی به فانتزی قرون وسطایی و تاریک فکر می کنید ، به دستگاه های شکنجه ، طناب ، زنجیر ، سنبله فکر می کنید.”
تهیه کننده ماری استراتون همچنین در مورد اهمیت داستان صحبت می کند. سرنوشت: عصر تاریکبشر در مصاحبه ای در اوایل این ماه ، استراتون گفت که چگونه با وجود حداقل داستان پردازی DOOM 2016، این بازی هنوز هم مخاطبی دارد که شروع به گمانه زنی در مورد داستان کرده اند.
Stratton معتقد است که سرنوشت یک بازی بدون عنصر داستان به سادگی یک بازی بازی است. و بازیکنانی که می خواهند در اسرع وقت به گیم پلی دسترسی پیدا کنند ، می توانند از برش های درون بازی استفاده کنند.
“الف سرنوشت Stratton گفت: بازی ای که داستانی ندارد ، فقط یک بازی بازی است. ” “بله ، افرادی هستند که تجربه را دوست دارند ، اما این همان چیزی است که دکمه” پرش “در مورد آن است. “
سرنوشت: عصر تاریک در تاریخ 15 مه در PC ، PS5 و Xbox Series X/S منتشر می شود. مارتین و استراتون همچنین در مورد چگونگی سیستم جامع جنگی غوغا بازی به بازیکنان این امکان را می دهند که بدون استفاده از یک اسلحه واحد ، آن را تمام کنند. با این حال ، آنها هشدار می دهند که این بازی با استفاده از Playstyle در ذهن خود طراحی شده است ، و ممکن است بازی های غوغا فقط سرگرم کننده نباشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازان آینده ، به زیر مراجعه کنید که چگونه Doomslayer از کسب فرانک میلر از ابرقهرمان کلاسیک کمیک بوک بتمن الهام گرفته شده است.
نویسنده: Joelle Daniels