DOOM: Ages Dark یک شکارچی آگادون معادل غارت خود خواهد داشت


سرنوشت: عصر تاریک کارگردان هوگو مارتین فاش کرده است که او برای عنوان آینده معادل دشمن ماروودر خواهد بود. مارتین در گفتگو با PCGamer گفت: شکارچی جدید آگادون به شرح زیر است: سرنوشت: عصر تاریک‘معادل رئیس مینی بدنام سرنوشت ابدیبشر

مارتین گفت: “شکارچی آگادون غارتگر جدید است.” با این حال ، او این مسئله را روشن می کند که دشمن جدید مبتنی بر غارتگران نیست. در عوض ، آگادون هانتر در تیراندازان آینده به دشمنان قابل مقایسه تبدیل می شود. او دشمنان جدید را به عنوان نوعی آزمایش توصیف می کند تا ببیند که آنها به خوبی مکانیک های مختلف بازی را تسلط داده اند.

مارتین توضیح داد: “او مبتنی بر یک مروارید نیست. او مانند یک” بزرگسالان بزرگ “نیست ، این یک عصر تاریک است ، بنابراین بسیار متفاوت است.” “اما او از این نظر مشابه است که بسیاری از کارفرمایان شما را به طرق مختلف به چالش می کشند. همه چیز در مورد فشار دادن است: پارچه بین پاری ، گول زدن ، بافندگی.”

“ما هر کاری را که شما در بازی انجام داده اید تا آن نقطه انجام می دهیم. این مانند زمان امتحان است ، همه چیز یک مسابقه است. وقتی به رئیس خود رسیدید ، امتحان نهایی است.”

مارتین همچنین در مورد طراحی بازی که وارد غارتگران شد و این تصور که برخی از بازیکنان آن ناعادلانه دشوار هستند صحبت کرد. سرنوشت ابدیبشر مارتین معتقد است که شکایات برخی از بازیکنان ناشی از این واقعیت است که آنها نمی فهمند که چگونه باید با این مبارزه مقابله کنند.

مارتین گفت: “من تماشا می کنم که افراد زیادی بازی می کنند.” افرادی که آن را گرفتند ، اهمیت زیادی نداشتند. آنها از این چالش قدردانی کردند. “

“وقتی در مورد غارتگران فکر می کنید ، از نظر بسیاری از کارهایی که از شما خواسته است انجام دهید ، از نظر شلیک او و جابجایی او بین آن پنجره ها ، واقعاً در بازی تا آن زمان این کار را انجام ندادید.”

به گفته مارتین ، آگادون هانتر بازیکنان را در هنگام مبارزه با انواع دشمنان به تجربیات گذشته متکی خواهد کرد. سرنوشت: عصر تاریک برای بیرون آوردن

وی گفت: “بنابراین وقتی آگادون هانتر ظاهر می شود ، یا بسیاری از کارفرمایان ، هر کاری که می خواهد با شما انجام دهد.” “شما کل بازی را بازی می کنید.”

تهیه کننده مارت استراتون نیز در مورد برخی از ابزارهای جدید صحبت کرد سرنوشت: عصر تاریک از بازیکن بخواهید از آن استفاده کند تا آن دسته از شیاطین را بگیرد. وی در مصاحبه ای گفت که تقریباً در هر سلاح شاهد تغییر پاکسازی غیر از اسلحه بود. به عنوان مثال ، گرفتن جدید اسلحه کلاسیک پلاسما یک شتاب دهنده است که به عنوان یک سلاح به سبک SMG با قدرت شلیک پر سرعت عمل می کند.

“شما باید کلاسیک خود را داشته باشید ، این یک است سرنوشت Stratton گفت: “بازی ها. “شما مجبور بودید یک تفنگ پلاسما داشته باشید. شما مجبور بودید یک اسلحه داشته باشید. اما چه چیز دیگری می توانید درست کنید؟ بنابراین ما همه اسلحه ها را از ابتدا شروع کردیم.”

سرنوشت: عصر تاریک من در تاریخ 15 مه به PC ، PS5 و Xbox Series X/S خواهم آمد. در حالی که منتظر انتشار هستیم ، مصاحبه های Stratton و Martin را بررسی کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید