سرنوشت: عصر تاریک به بازیکنان اجازه می دهد تا آن را با سلاح های غوغا به پایان برسانند


سرنوشت: عصر تاریک کارگردان هوگو مارتین فاش کرده است که بازیکنان در واقع می توانند کل بازی را بدون استفاده از اسلحه هایی که بازی ارائه می دهد ، به پایان برسانند. مارتین در گفتگو با PCGamer در شماره اخیر گفت که دشوار است که این ایده را “خارج از محدوده” بنامیم ، اما گفت که بازیکنان فقط می توانند در طول داستان از سیستم جنگی نزدیک بازی استفاده کنند.

مارتین از مقایسه با چالش محبوب استفاده کرد سرنوشت عناوین مانند DOOM 2016، برخی از بازیکنان قادر به استفاده از تپانچه شروع بودند تا بدون آسیب دیدن دشمنان به پایان برسند. او گفت که او فقط از جنگ نزدیک استفاده خواهد کرد. سرنوشت: عصر تاریک این یک سطح مشابه چالش است.

“اگر مردم بتوانند Dark Souls را بدون آسیب شکست دهند ، یک کابوس فقط تپانچه اجرا خواهد شد [DOOM 2016]مارتین گفت.

با این حال ، تولید کننده مارت استرتون با استفاده از تنها مبارزات نزدیک ، همه چیز را هشدار داد. سرنوشت: عصر تاریک این لزوما یک روش جالب برای بازی نیست. وی گفت که این عنوان با این نوع گیم پلی در ذهن طراحی نشده است.

Stratton گفت: “این بازی لزوماً برای انجام این کار ساخته نشده است.” “این مانند یک نیست ننگ یا چیزی که بازی را متعادل می کند تا کسی بتواند این کار را انجام دهد. “

مقایسه با ننگ هر دو اصل است ، بنابراین جالب است ننگین ، دنباله و DLC با این ایده که به بازیکنان اجازه می دهد سبک بازی خود را درک کنند ، طراحی شده اند. Stealth کاملاً پرداخت کرده است ، اما بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از سیستم جنگی عالی بازی برای بازی برای کاهش نوارهای خونین باز از طریق دفاع دشمن ، سرگرم کننده زیادی داشته باشند.

در این زمینه ، بازیکنانی که از بازی دشوار لذت می برند ، اغلب از تجدید نظر در بازی لذت می برند ، در حالی که همزمان با چالش های اضافی استفاده می کنند. این به خصوص در Fonbase بازی FromSoftware مشاهده می شود روحهای تاریک وت خونی، چالش محبوب این است که بازی را بدون تسطیح یک بار امتحان کنید.

Doom 2016 اندکی پس از انتشار اصلی ، یک چالش مشابه را اجرا کرد و بازیکنان سعی در پایان دادن به بازی بدون آسیب دیدگی داشتند ، فقط با استفاده از تپانچه ای که بازی را شروع کرد.

در همان مصاحبه ، مارتین نیز فاش کرد سرنوشت: عصر تاریک معادل Marauder از Doom Etern. مارتین با نام Agadon Hunter گفت که دشمنان جدید به عنوان آزمایشی خدمت می کنند تا ببینند بازیکنان چگونه به مکانیک های مختلف بازی تسلط دارند.

مارتین ، که توصیف آگادون هانتر را توصیف می کند ، گفت: “ما هر کاری را که در بازی انجام داده اید تا آن زمان انجام خواهیم داد.” “این مانند زمان امتحان است ، هر چیز دیگری یک مسابقه است. وقتی به رئیس خود رسیدید ، امتحان نهایی است.”

سرنوشت: عصر تاریک در تاریخ 15 مه در PC ، PS5 و Xbox Series X/S منتشر می شود. این بازی از سیستم جدید گور استفاده می کند که به لطف سلاح هایی مانند Skullcrusher کاملاً قابل مشاهده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازان آینده ، مصاحبه ما با توسعه دهنده را بررسی کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید