توسعه دهندگان Diablo 4 بابت Nerf های اخیر عذرخواهی می کنند، وصله 1.1.1 را برای رفع مشکل منتشر می کنند


در جریان پخش زنده اخیر، دیابلو 4 Joe Piepiola، کارگردان بازی Joe Piepiola، کارگردان بازی Joe Shelley، و رئیس جامعه Adam Fletcher اعتراف کرده‌اند که عصبانیت‌های اخیر به برخی از شخصیت‌هایی که اوایل این هفته با به‌روزرسانی ارائه شدند، استودیو را خراب کرده است.

فلچر گفت: برای بازیکنان، این بهترین تجربه بازی نیست. “من هیچ برنامه ای برای پچ کردن به این شکل در آینده ندارم. می توانم شما را به وضوح بشنوم.”

توسعه دهندگان گفتند استودیو در تلاش برای ایجاد تعادل بین ساخت جدید و قدرتمندتر اشتباه کرد. دیابلو 4پیپیولا گفت: “گاهی اوقات ما آن را کاملاً درست نمی دانیم.”

این سه نفر در جریان پخش زنده اعلام کردند که قصد دارند تا دو هفته آینده یک آپدیت جدید برای بازی به نام پچ 1.1.1 منتشر کنند. از جمله، این به روز رسانی با هدف افزایش تراکم هیولا در Nightmare Dungeon و Helltide و تنظیم دستاوردهای XP از سطح 50 به 100 است.

این به روز رسانی همچنین با هدف ایجاد برخی تغییرات در کیفیت زندگی مانند افزایش اندازه کش های اضافی و کش های اکسیر به 99 است. این به روز رسانی همچنین هزینه احترام شخصیت ها را تا حدود 40٪ کاهش می دهد.

در آینده، استودیو میزبان پخش‌های زنده Campfire Chat خواهد بود که نزدیک به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید است تا در مورد فرآیندهای فکری توسعه‌دهندگان در مورد برخی تغییرات و همچنین سنجش بازخورد بازیکنان از به‌روزرسانی‌ها بحث کند. این استودیو در تاریخ 28 ژوئیه میزبان یک گفتگوی آتش سوزی دیگر خواهد بود تا عمیق تر به پچ 1.1.1 فرو بروید.

برای زمینه، آخرین به روز رسانی دیابلو 4 این بازی که اوایل این هفته منتشر شد، آنقدر بحث برانگیز بود که چندین بازیکن با بررسی بمباران نمرات کاربران بازی در وب‌سایت جمع‌آوری نقد متاکریتیک، نارضایتی خود را ابراز کردند و امتیاز کاربران را به 2.8 در رایانه شخصی، 2.5 در PS5 و 4.2 در Xbox Series X/S کاهش داد.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید