و سرنوشت 2 Season of the Wish از هفته آینده در دسترس خواهد بود و Bungie تغییرات تعادلی را که با بهروزرسانی 7.3.0 ارائه میشود، به تفصیل بیان کرده است. مقاومت در برابر آسیب در PvE 10% از 55% به 45% کاهش یافته است. ترمیم ترمیم از 40 به 35 اسب بخار در ثانیه در PvE و از 20 به 17.5 اسب بخار در ثانیه در PvP کاهش می یابد. بازیابی x2 نیز موفقیتآمیز است و 50 اسب بخار در ثانیه در PvE (کاهش از 65) و 25 اسب بخار در ثانیه در PvP (کاهش از 32.5) دارد.
Devour نیز عصبی شده است و بدون Feed the Void شفای کامل ندارد، اما اکنون با فعال شدن 100 اسب بخار شارژ می شود. با این حال، سلامتی و سپرها راحتتر شارژ میشوند و Feed the Void اکنون انرژی بیشتری از نارنجکها در کشتن با Devour بازیابی میکند.
از زمان بهروزرسانی 3.4.0 تقریباً دو سال پیش، حملات غوغا با سرعت یکبار دیگر در PvP امکانپذیر نیست، اما بازیکنان همچنان میتوانند این کار را با سر خوردن، شلیک تفنگهای شاتگان، و فعال کردن حملات غوغا با سرعت انجام دهند. من از آن اجتناب کردهام. این در حال منسوخ شدن است، بنابراین تواناییهایی مانند حمله زلزله، Shield Bash و Storm Howl دیگر نمیتوانند پس از شلیک سلاح پس از سر خوردن ادامه دهند.
اگر این کافی نیست، Banner of War از شما میخواهد که دشمنان بیشتری را بکشید تا سطح خود را بالا ببرید، اما هر کشتن حتی بیشتر طول میکشد. چکش پرتابی تایتان نیز به جای آنی، انرژی غوغا را در 1.4 ثانیه برمی گرداند. این به معنای زمان کارکرد ظرفیت کمتر و بقای کمتر است. در Sol Invictus، مدت زمان Sunsport از 20 ثانیه به 12 ثانیه کاهش یافته است.
در نهایت، خنک کننده پایه برای Well of Radiance و Ward of Dawn از 417 ثانیه به 455 ثانیه افزایش یافته است. جالب اینجاست که Bungie همچنین در حال برنامه ریزی یک “سری تغییرات آینده” است تا اثربخشی قبلی را در PvE کاهش دهد و فضاهای گیم پلی این دو فوق العاده را از هم دورتر کند. اینها در Season of Wishes ظاهر نمیشوند، بنابراین منتظر بهروزرسانیهای آینده باشید.
نویسنده: Ravi Sinha