توسعه دهنده Jaw Drop Games تریلر جدیدی برای عنوان ترسناک Survival Survival منتشر کرده است زمین مرگبشر تریلری که در زیر مشاهده می کنید همچنین نشان می دهد که این بازی در سال 2025 روی رایانه شخصی خواهد بود.
جزئیات برجسته شده است ، اما تریلر زمین مرگ ببینید یک جلسه بازی معمولی چگونه خواهد بود. بازیکنان برای جلوگیری از شناسایی آنها توسط دایناسورهای کشنده ، باید از آنها استفاده کنند و از آنها دزدکی کنند.
زمین مرگ این در درجه اول روی مخفیک متمرکز است ، و این تریلر روش های بسیاری را نشان نمی دهد که بازیکنان می توانند برای مبارزه با دایناسورهای غول پیکر که شکار می کنند ، استفاده کنند. هنگامی که توسط دایناسورها کشف شد ، بازیکن سعی خواهد کرد مکان مخفی دیگری را پیدا کند ، بنابراین جایی برای فرار از آنها وجود دارد ، اما در بسیاری موارد با مرگ وحشیانه بازیکن به پایان می رسد.
زمین مرگ در ابتدا به اوت 2023 اعلام شد. این عنوان در یک تریلر در یک نمایش بازی آینده در آن سال اعلام شد.
این عنوان نه تنها توسط تکنوازی ها بلکه توسط تعاونی ها نیز می تواند پخش شود. در اینجا ، بازیکنان باید ضمن دستیابی به سطوح مختلف در بازی ، با دو بازیکن دیگر تیم شوند. هر سطح اهداف بسیاری دارد که بازیکنان قبل از فرار باید تکمیل کنند. این متغیر است از دایناسورها قبل از پیدا کردن شما ، وسایل خاصی را پیدا می کند یا از ماشین های خاصی استفاده می کند.
همچنین به بازیکنان بسیاری از ابزارهای مورد نیاز برای استفاده از آنها برای تکمیل مأموریت ها می دهد. این ابزارها از موارد ساده ای مانند بطری هایی که برای منحرف کردن دایناسورها گرفته تا موارد پیچیده تری مانند دستگاه های هک مینیاتوری متغیر است ، متغیر است.
با توجه به بازی های Joe Drop زمین مرگ ، حداقل از ژوئیه سال 2020 در حال توسعه است و در حال حاضر در حال آزمایش خصوصی آلفا است. این آزمایش در دسترس کسانی خواهد بود که از کمپین جمع آوری جمع آوری بازی در Kickstarter پشتیبانی می کنند. آزمایش بتا مرحله بعدی است زمین مرگ ، استودیو می گوید “در افق” است.
شرح زمین مرگ این توسط طراح جوزف شرلی در مصاحبه سپتامبر 2023 با Gamingbolt فاش شد. مصاحبه ها در مورد بسیاری از موضوعات صحبت می کنند ، از الهام گرفته تا چگونگی تأثیر عملکردهای تعاونی بر گیم پلی.
“برای زمین مرگ ، ما از بازی هایی مانند طیف گسترده ای از منابع الهام گرفته ایم ، انزوا بیگانهبا GTFO ، وت بحران دینونه تنها ، بلکه فیلم هایی از این دست پارک ژوراسیک این در شکل دادن به بازی نقش داشت. “
“در حالی که به یک دایناسور می چسبید ، می توان دید که یک شخصیت در زیرساخت های شکست خورده حرکت می کند ، واقعاً ترسناک است. ما می خواستیم تنش و ترس اغوا کننده ایجاد کنیم و یک تجربه غوطه ور ایجاد کنیم که همان حس ترس را به خود جلب می کند.”
شرلی همچنین در مورد چگونگی ارزش پخش می تواند یک جنبه مهم باشد زمین مرگ ، مفاهیمی مانند تهدیدات هوش مصنوعی و اهداف رویه ای به بازیکنان این امکان را می دهد تا ضمن تجربه تجربیات جدید ، همان سطح را بازی کنند.
“ما تأکید زیادی بر ارزش بازسازی کرده ایم. زمین مرگ ، و بازیکنان می توانند با هر پرش به بازی ، انتظار تنوع قابل توجهی را در سراسر بازی و تجربه مناسب داشته باشند.
برای اطلاعات بیشتر به بقیه مصاحبه مراجعه کنید زمین مرگ.
نویسنده: Joelle Daniels