پارادوکس نشان داد که شهرها: Skyline 2از مودها پشتیبانی می کند، اما از Steam Workshop برای توزیع مدها استفاده نمی کند. در عوض، این استودیو استفاده از پلتفرم Paradox Mods خود را انتخاب کرده است که یک کتابخانه بین پلتفرمی است.
به گفته پارادوکس، تصمیم برای انتقال قابلیتهای مودینگ بازی به خارج از کارگاه Steam به دلیل قفل شدن مودها فقط روی نسخههای PC بود. شهرها: Skyline 2. از آنجایی که این بازی برای PS5 و Xbox Series X/S نیز عرضه می شود، استودیو امیدوار است که صحنه مودینگ پر جنب و جوش نسخه اصلی را بازسازی کند. شهر: Skyline به نسخه کنسول دنباله.
در همان پست وبلاگ، این استودیو اعلام کرد که نسخه PC از شهرها: Skyline 2 ممکن است در تاریخ انتشار ۲۴ اکتبر با مشکلات عملکردی مواجه شوید. ظاهرا این استودیو نتوانسته به معیارهای عملکردی بازی که در داخل برای انتشار بازی در نظر گرفته بود برسد.
پارادوکس قول داده بود شهرها: Skyline 2 پس از انتشار، توسعه آن ادامه خواهد داشت و به مرور زمان عملکرد بازی به استانداردی خواهد رسید که ما آن را مناسب می دانیم.
نویسنده: Shunal Doke