به منظور جشن گرفتن موفقیت اخیر خود در Kickstarter، توسعه دهنده Farm 51 تریلر جدیدی از RPG آینده خود منتشر کرده است. چرنوبیلیت 2: منطقه محرومیت. این تریلر حالت سوم شخص بازی و همچنین حالت اول شخص تازه توسعه یافته را به نمایش می گذارد. آن را در زیر بررسی کنید.
این ویدیو همچنین دارای کارگردان خلاق و کارگردان هنری Wojciech Pazdur، و همچنین سایر اعضای تیم سازنده بازی، و همچنین مشارکت کنندگان بسیاری از بازی است که در سه روز اول کمپین Kickstarter کمک مالی کردند قدردانی ما از جامعه
پازدور در این ویدئو گفت: “کمپین ما فقط در سه روز تامین شد و دیدن این همه افراد شرکت کننده شگفت انگیز است.” “از کل تیم متشکرم!”
این ویدیو حالت اول شخص جدیدی را معرفی می کند که در حال توسعه است. چرنوبیلیت 2: منطقه محرومیت. علاوه بر مبارزه، تریلر همچنین نگاهی اجمالی به برخی از مناطق مختلف بازی میدهد که بازیکنان میتوانند در بازی کاوش کنند.
سپس سونیا هروگالسکا، طراح روایت، ویدیو را تحویل می گیرد و در مورد داستان صحبت می کند. چرنوبیلیت 2: منطقه محرومیت. در این ویدیو، Hrgalska در مورد سه شخصیت اصلی بازی صحبت می کند: Cole Grey، Chernobrite و خود Exclusion Zone.
Hrugalska توضیح می دهد: “بازی ما دارای سه شخصیت اصلی است.” “اولین قهرمان شخصیت اصلی ما، کول گری است. او یک مزدور سابق و مردی با گذشته تاریک است که به دلیل یک فاجعه بین بعدی در زونا به دام افتاده است.”
دومی چرنوبیلیت است، موجودی چند بعدی که شکل یک ماده کریستالی سبز رنگ را به خود می گیرد و بزرگترین منبع تشعشع در جهان است، و همچنین شری آگاه از قدرت که به دنبال کنترل هر سیاره در جهان است. یک نیروی قدرتمند [the universe]”
Hrugalska ادامه می دهد: «سومین شخصیت اصلی در این داستان خود منطقه محرومیت است. “این جایی است که یک حرکت اشتباه می تواند به قیمت جان شما تمام شود، اما همچنین جایی است که می توانید هر آنچه را که در مسیر رهایی خود نیاز دارید پیدا کنید.”
Artur Kosma برنامه نویس و انیماتور لیگ سپس روی صحنه می رود تا در مورد حالت اول شخص بازی آینده و اینکه چرا استودیو یک چشم انداز سوم شخص برای مبارزه طراحی کرده است صحبت کند. این بازی در ابتدا به عنوان یک عنوان سوم شخص در نظر گرفته شده بود، زیرا آنها می خواستند به بازیکنان گزینه های بیشتری را در نحوه مبارزه با دشمنان به جای دادن اسلحه به آنها بدهند. به عنوان مثال، دیدگاه سوم شخص به جنبه هایی مانند نبرد غوغا کمک می کند.
Kosma میگوید: «ما میخواستیم گزینههای گیمپلی بیشتری و آزادی خلق شخصیتها و داستان خود را ارائه دهیم. بنابراین ما یک سیستم توسعه کاراکتر گسترده و گزینه های زیادی را برای مبارزه با دشمن معرفی کردیم برای بازیکنان ما در این زمینه.”
با این حال، پس از دیدن اولین تریلر بازی، بسیاری احساس کردند که بازی در منظر اول شخص طبیعیتر به نظر میرسد و حذف این گزینه از بازی آسیب بزرگی برای لذت بردن از بازی خواهد بود.»
در مرحله بعد، کارگردان بازی Artur Fojcik در مورد چالش های اضافه کردن دوربین اول شخص به یک بازی صحبت کرد که فراتر از تغییر موقعیت دوربین در موتور بازی است.
“افزودن مبارزات اول شخص” چرنوبرایت 2 فوجیک توضیح می دهد که این نیاز به تغییرات قابل توجهی در سیستم انیمیشن موجود، رابط بازی، تعادل دشواری و کار با دوربین مجازی دارد. علاوه بر این، ما باید انیمیشن های منحصر به فردی را به هر یک از ده ها سلاح و پیوست های آنها اضافه کنیم.
پازدور در پایان گفت: «قبل از راه اندازی در Kickstarter، ما یک نمونه اولیه رزمی اول شخص را توسعه دادیم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانیم چنین تغییرات بزرگی را در این مرحله از پروژه ایجاد کنیم. این کمپین به ما امکان میدهد بازی غنیتر، آزمایششدهتر و نظرات شما را در مورد مسیرمان ارائه کنیم.»
هرچند مدتی پیش اعلام شد، چرنوبیلیت 2: منطقه محرومیت آخرین باری که یک تریلر در ماه اکتبر منتشر شد و گیم پلی بازی و برخی از دشمنان بازی را به نمایش گذاشت. این عنوان هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار میرود اواخر امسال برای رایانههای شخصی و کنسولها عرضه شود.
نویسنده: Joelle Daniels