توسعه‌دهنده می‌گوید «هیلو بتل رویال» لغو شده، می‌توانست یک تغییر بازی برای فرنچایز باشد.


در سال 2022، Certain Affinity به عنوان یک استودیوی پشتیبانی رسمی معرفی شده است. هاله بی نهایت، استودیو متعاقباً تأیید کرد که در حال کار بر روی “چیزی بزرگ و جدید برای فرنچایز” است. بر اساس گزارش ها، قرابت معین هالهاما در اوایل سال جاری، گزارش شد که این پروژه در میان آشفتگی داخلی قابل توجه در صنایع 343 لغو شده است.

اکنون، توسعه‌دهنده‌ای که در Certain Affinity روی این پروژه کار می‌کرد، به نظر می‌رسد لغو آن را تایید کرده و اطلاعات مختصری درباره نحوه شکل‌گیری پروژه ارائه کرده است.

GameSpot مایک کراپر (که تا زمان بازنشستگی خود در مارس 2022 کارگردان بازی در Certain Affinity بود)، که در پروفایل لینکدین خود در مورد کار خود روی بتل رویال نوشت. هاله او قبل از لغو این بازی نوشت: این تجربه «می‌توانست بازی را برای فرنچایز تغییر دهد». کراپر از آن زمان پروفایل لینکدین خود را به روز کرد تا هرگونه اشاره ای به حالت بتل رویال حذف کند.

من تیم بزرگی از طراحان را رهبری می‌کردم که روی حالت بتل رویال لغو شده کار می‌کردند. هالهپروفایل او گفت. “ما فکر می کنیم این محصول پتانسیل این را داشت که بازی را تغییر دهد. ما عاشق بازی کردن این بازی بودیم و تجربه خوبی بود که روی آن کار کنیم، حتی اگر لغو شد.”

با وجود آشفتگی غیرقابل انکار چند سال گذشته؛ هاله چیزهای زیادی برای انتظار در فرنچایز وجود دارد. 343 Industries اخیراً رسماً به Halo Studios تغییر نام داد و همه چیزهایی که در آینده در راه است را اعلام کرد. هاله این عنوان اکنون در Unreal Engine توسعه داده خواهد شد، که انتظار می رود یک خط لوله توسعه کارآمدتر و کارآمدتر را فراهم کند. چندین منتشر نشده هاله تایید شده است که عنوان در دست ساخت است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید