Blade Fire “داستان محور” می شود و کنجکاوی بازیکن داستانهای بیشتری را نشان می دهد


جیوه به آرامی و به طور پیوسته جزئیات مربوط به RPG های آینده را آشکار می کند تیغبشر در مصاحبه اخیر با GamereActor ، بنیانگذار استودیو و مدیر بازی Enric Alvarez فاش کرد تیغ با تأکید بر داستان ، به بازیکن آژانس می دهید تا مبلغی را که می خواهند در آن داستان درگیر شوند ، تعیین کند.

آلاورز در مورد نیاز به شخصیت های خوب برای داشتن یک داستان خوب صحبت کرد. تیغ این “داستان محور” خواهد بود. او همچنین صحبت کرد ، با وجود استفاده از برش ها برای گفتن داستان ، تیغ همچنین به بازیکنان آنچه را که او “نوعی داستان ارگانیک” می نامد ، به بازیکنان ارائه می دهد.

آلوارز گفت: “این ممکن است به دلیل آزادی بازی به شما نباشد ، اما این یک بازی کاملاً داستان محور است و شخصیت ها مهمترین چیز هستند.” “از آنجا که شما یک داستان خوب بدون شخصیت خوب ندارید. بنابراین هنگام نوشتن یک داستان ، ما می خواستیم یک داستان خاص را از طریق برش ها ، شخصیت های دیگر و غیره داشته باشیم ، اما بسته به اینکه چقدر پرخاشگر هستید ، می خواستیم نوعی داستان ارگانیک داشته باشیم.”

کنجکاوی خود بازیکن است تیغ، به گفته آلوارز. نمونه ای که او در اطراف شخصیت adso می دهد. ADSO می تواند در هر زمان صحبت کند و جزئیات غیر قابل توضیح در مورد تلاش فعلی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

آلوارز توضیح داد: “كردن كردن شما را از طریق بخش اصلی داستان سوق می دهد.” “به عنوان مثال ، دو مکانیسم وجود دارد که می توانید در هر زمان با ADSO صحبت کنید. یک مکانیک به شما می گوید که در مورد مأموریتی که انجام می دهید می دانید. و آنها همه چیز را در مورد آن نمی دانند ، بنابراین آنها به شما مبهم می گویند.

“و یک لایه دوم وجود دارد. بنابراین من می خواهم در مورد یک موضوع خاص در ADSO صحبت کنم. در هر زمان متوقف شوید و در مورد Adsaw ، جعل به من بگویید. در مورد Hammer. درباره Master Forper ، این قلعه ، یا این شخصیت جدید که ما پیدا کردیم به من بگویید.

با پایان دادن به کارها ، آلباراز در مورد نحوه انجام این کار صحبت کرد. تیغ داستانی وجود دارد که همه چیز را به جلو سوق می دهد ، اما بازیکنان هنوز باید برای یافتن آن بیرون بروند. این شامل گفتگو با بازیگران رنگارنگ شخصیت هایی است که در طول بازی وجود دارد.

تیغ، بیشتر داستان ها برای شما نمی آیند. شما باید به دنبال آن بروید. ” “شما باید به طور فعال پیگیری کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. شخصیت های بسیار دیوانه کننده ای در این بازی پیدا خواهید کرد که دیدگاه متفاوتی در مورد آنچه در بازی اتفاق می افتد و شگفتی های زیادی به شما می دهد.”

تیغ در ماه فوریه در یک تریلر منتشر شد. توسعه یافته توسط استودیو Dred Metroidبا تیغ من در تاریخ 22 مه در رایانه شخصی خود (از طریق فروشگاه بازی های حماسی) ، PS5 و Xbox Series X/S خواهم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتشار PC ، مشخصات سخت افزاری توصیه شده به شرح زیر است:



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید